Vibratsioon keres (E46 330XD)
Vibratsioon keres (E46 330XD)
E46 330XD, manuaal, M57 mootor.
Mure järgmine.
Keresse lööb vibra sisse koormusel. Ühtlase gaasiga sõites, sidur lahutada või käiguga pidurdades tuntavat vibratsiooni ei ole. Veovõllidel tuntavaid lõtke ei ole, kardaani tugilaager veidi pehme, esimese kardaani käigukasti poolne ots ka veidi loksub, osaliselt tundub, et korpuses sees.
Vibratsioon ei ole sõltuvuses pööretest, vaid pigem kiirusest, samuti tundub, et külma autoga/mootoriga on vibratsiooni vähem. Mure ei ole tekkinud üleöö, vaid tundub, nagu vibratsioon läheks järjest suuremaks.
Ideid?
Mure järgmine.
Keresse lööb vibra sisse koormusel. Ühtlase gaasiga sõites, sidur lahutada või käiguga pidurdades tuntavat vibratsiooni ei ole. Veovõllidel tuntavaid lõtke ei ole, kardaani tugilaager veidi pehme, esimese kardaani käigukasti poolne ots ka veidi loksub, osaliselt tundub, et korpuses sees.
Vibratsioon ei ole sõltuvuses pööretest, vaid pigem kiirusest, samuti tundub, et külma autoga/mootoriga on vibratsiooni vähem. Mure ei ole tekkinud üleöö, vaid tundub, nagu vibratsioon läheks järjest suuremaks.
Ideid?
Re: Vibratsioon keres (E46 330XD)
siin vist arutatakse sama asja
viewtopic.php?f=38&t=157688&p=14667294#p14667294" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=38&t=157688&p=14667294#p14667294" onclick="window.open(this.href);return false;
e46 328i m-tech I
http://www.youtube.com/watch?v=_1pzRJMwRx0
http://www.youtube.com/watch?v=_1pzRJMwRx0
Re: Vibratsioon keres (E46 330XD)
Mul küll on automaat, kuid sarnane kotermann õrnalt kummitab, samas pole see otseselt koormuse all. Ühtlase gaasiga sõites kiirustel 50-70km/h (70 kõige hullem) on ühtlase intervalliga vibratsioon. Gaas maha lastes pole midagi. Samas käib mul kerge "müts" läbi ka uuesti vedu taha vajutades, difri padjad ja kõik muu on korras, kardaani vahemuhv ja laager on ainult kontrollimata, loodan et asi on vahemuhvis. Kuna difrid ja poolteljed ja muud asjad peaks pigem kolksu, kui tumedat mütakat tegema.
Re: Vibratsioon keres (E46 330XD)
Parempoolse esimese veovõlli sisemine ots lilleks, uus tellitud, neljap saab alla, eks siis näha ole, kas vibra alles või mitte.
Kusjuures, nädal tagasi kangutades teab mis olulist lõtku ei tuvastanud. Täna vaadates oli korralik loks sees, kattekumm liikus ja kattekummi vahelt immitses punakaspruunikat ollust.
Kusjuures, nädal tagasi kangutades teab mis olulist lõtku ei tuvastanud. Täna vaadates oli korralik loks sees, kattekumm liikus ja kattekummi vahelt immitses punakaspruunikat ollust.
Re: Vibratsioon keres (E46 330XD)
.
Viimati muutis Teijo, 20.01.2013 19:59 10, muudetud 1 kord kokku.
- Günther
- Huviline
- Postitusi: 3483
- Liitunud: 01.04.2007 13:27 25
- Peamine sõiduk: Bmw e39 M5
- Asukoht: Haapsalu
Re: Vibratsioon keres (E46 330XD)
Seda kolksu on põhjustanud e46 kerega masinatel ka tagasilla kere kinnituste lahtitulemine. Ehk, siis tagasild tahab vägisi maha jääda neil
* e39 M5 http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=282508
* f10 530d 2011 Xdrive 190kw
* f10 530d 2011 Xdrive 190kw
Re: Vibratsioon keres (E46 330XD)
Seda ei tohiks esineda Nelikveol vaid võimsamate mootoritega tagaveolistel
Re: Vibratsioon keres (E46 330XD)
Enne facelifti siis,ehk mingi kuni 2001/xx Lisaks ka neil vist paljudel juba esindustes ümber tehtud "garantii" korras
Vibra aga põhjustab Xd puhul üldiselt vahekast.. Mütsu võib põhjustada aga vabalt ka leevendus muhv kardaanil,mul endal olid sellel hülsid sees täiesti lahti ja siduriga vähe karmimalt laksates mütsutas hoolega Peale vahetust praktiliselt kadunud,jäänud veel vahest õrnalt mütsutav kardaanipukk millel kumm päris mõrane oli..
Vibra aga põhjustab Xd puhul üldiselt vahekast.. Mütsu võib põhjustada aga vabalt ka leevendus muhv kardaanil,mul endal olid sellel hülsid sees täiesti lahti ja siduriga vähe karmimalt laksates mütsutas hoolega Peale vahetust praktiliselt kadunud,jäänud veel vahest õrnalt mütsutav kardaanipukk millel kumm päris mõrane oli..
E91 330XD
Re: Vibratsioon keres (E46 330XD)
Ja värin kadunud. Internetitarkus osutus tõeks - esimese pooltelje sisemine ots kuiv.
Vähe sellest, et kuiv, lõpuks oli juba täiesti sodi.
Nüüd on siis mõlemad esimesed poolteljed uued.
Suur tänu Güntherile, kes vaba aega enne pühi leidis.
Vähe sellest, et kuiv, lõpuks oli juba täiesti sodi.
Nüüd on siis mõlemad esimesed poolteljed uued.
Suur tänu Güntherile, kes vaba aega enne pühi leidis.
Re: Vibratsioon keres (E46 330XD)
Kui palju need esimesed poolteljed maksavad? ala 250 euri tykk?
Re: Vibratsioon keres (E46 330XD)
Spidani letikas ca 290, UM-i letikas 542.Teijo kirjutas:Kui palju need esimesed poolteljed maksavad? ala 250 euri tykk?
Vasak on veidi odavam, UM muidugi vasaku ja parema hinnal vahet ei tee.
-
- Huviline
- Postitusi: 220
- Liitunud: 19.10.2012 22:02 30
- Peamine sõiduk: Liisingupill
- Asukoht: Tallinn
Re: Vibratsioon keres (E46 330XD)
Endalgi sarnane probleem. Tegemist samuti E46 330XD-ga, millel manuaalkast.
Tundub, et vibratsioon tekib kusagil eespool ehk siis mootori piirkonnas ja seda just kiirendades. Kui jalg gaasipedaali pealt ära võtta, siis kaob vibratsioon täielikult. Imelik on veel see, et ta ei tee seda kiirendamisel iga kord ja pigem juhtub,et sagedamini tekib see sooja mootoriga. Carmastersis öeldi kunagi, et intercooleri turbo lõdviku vahelt tilgub õli, ise oskan ainult sellega seostada, kuigi ei tea kuivõrd loogiline see on, sest tehnilise poole pealt pole ma just kõige teravam pliiats.
Tundub, et vibratsioon tekib kusagil eespool ehk siis mootori piirkonnas ja seda just kiirendades. Kui jalg gaasipedaali pealt ära võtta, siis kaob vibratsioon täielikult. Imelik on veel see, et ta ei tee seda kiirendamisel iga kord ja pigem juhtub,et sagedamini tekib see sooja mootoriga. Carmastersis öeldi kunagi, et intercooleri turbo lõdviku vahelt tilgub õli, ise oskan ainult sellega seostada, kuigi ei tea kuivõrd loogiline see on, sest tehnilise poole pealt pole ma just kõige teravam pliiats.