E9* Mootor kui kiirelt linnasõidul soojeneb? 2.0d 120-130kw
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
E9* Mootor kui kiirelt linnasõidul soojeneb? 2.0d 120-130kw
Asjast lähemalt, mure siis kas on termostaat läbi või mitte.
Täna sai ringi sõidetud ja varjatud menüüst temp näitu ees hoitud.
No mitte kuidagi ei jõudnud temp üle 85C, kõikus seal 65-75-80(mnt)85 ringis, samas olid otsad sellised peatustega ja moto jõudis ka jälle jahtuda nagu ikka erinevad poekäigud
Algus ja lõppp Peetri UM lähedal.
Kuna termostaat maksab 40€ siis nagu ei tõtta moment veel vahetama aga äkki peaks?
Kui kiiresti soojeneb Sinu auto 2.0D 120 või 130kw mootor, ilmselt need motod pea samad.
Ennekõike oodatud 130kw mootoriga autode omanike vastused
Kuna vanema mootori soojenemine huvi ei paku siis panen pildi ka milline see mootor pealt välja näeb.
Ilmselt võiks ju kommenteerida ka E6* auto omanik neil ju samad mootorid
Täna sai ringi sõidetud ja varjatud menüüst temp näitu ees hoitud.
No mitte kuidagi ei jõudnud temp üle 85C, kõikus seal 65-75-80(mnt)85 ringis, samas olid otsad sellised peatustega ja moto jõudis ka jälle jahtuda nagu ikka erinevad poekäigud
Algus ja lõppp Peetri UM lähedal.
Kuna termostaat maksab 40€ siis nagu ei tõtta moment veel vahetama aga äkki peaks?
Kui kiiresti soojeneb Sinu auto 2.0D 120 või 130kw mootor, ilmselt need motod pea samad.
Ennekõike oodatud 130kw mootoriga autode omanike vastused
Kuna vanema mootori soojenemine huvi ei paku siis panen pildi ka milline see mootor pealt välja näeb.
Ilmselt võiks ju kommenteerida ka E6* auto omanik neil ju samad mootorid
-
- Huviline
- Postitusi: 351
- Liitunud: 24.11.2005 23:13 46
- Peamine sõiduk: F31 325d
- Asukoht: Paide
Re: E9* Mootor kui kiirelt linnasõidul soojeneb? 2.0d 120-13
Tere. Mul 120kw ja mootorikate küll teisem aga muidu temperatuur täpselt sama ja üle 85 pole mina saanud...
BMW f31 325d 160kw 2014a
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2609
- Liitunud: 26.03.2006 21:10 40
- Peamine sõiduk: BMW E39 530d
- Asukoht: Hiiumaa
Re: E9* Mootor kui kiirelt linnasõidul soojeneb? 2.0d 120-13
Ei tahaks päris oma pead panti panna, aga suuretõenäosusega on siiski termostaat kutu. Mul kõigub maanteel 90 ja 91 vahel. Linnas saavutab 90 umbes 15 minutilise sõidu järel. Enne kui termostaadi ära vahetasin olid sarnased numbrid. Üle 83 ei läinud ja tavaliselt kõikus 70 kandis linnas. See ei ole normaalne. Tasub igatahes ära vahetada kui sa seda ise teinud ei ole ja auto kuskilt lõuna poolt tõid. Nagu mainisin, siis see põhjustab palju kulukamaid probleeme hiljem ja DPF kannatab ka kindlasti, sest vajab seegi töösooja mootorit. Kondentsi tekib sul ka nii hulka rohkem, mis omakorda palju pahandust teeb.
EBK Kossutiim
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: E9* Mootor kui kiirelt linnasõidul soojeneb? 2.0d 120-13
Auto on toodud Saksast. Ise pole siin vahetanud peale aku, karterituulutuse toru, cooleritorustiku tihendite ja rehvide rohkem midagi. Samas peaks uurima hooldusajalugu, kas on vahetatud hiljuti või mitte.
Vaatasin, et termostaat asub mootori ees otsas ja kuna seal on piisavalt hea ligipääs siis võibolla peaks lihtsalt tolle välja võtma ja vaatama kas töötab või mitte st milliselt hetkel keedupotis avaneb
Ostan sinise jahutusvedeliku ja eks tuleb ära vahetata ega pääsu ilmselt ei ole.
BMW jahutusvedelik vaatan on sinine või tohib panna ka punase?
Kas keegi oskab kuskilt vaadata, kas 4-5L jahutusvedeliku on piisav kogus millest jagub?
Vaatasin, et termostaat asub mootori ees otsas ja kuna seal on piisavalt hea ligipääs siis võibolla peaks lihtsalt tolle välja võtma ja vaatama kas töötab või mitte st milliselt hetkel keedupotis avaneb
Ostan sinise jahutusvedeliku ja eks tuleb ära vahetata ega pääsu ilmselt ei ole.
BMW jahutusvedelik vaatan on sinine või tohib panna ka punase?
Kas keegi oskab kuskilt vaadata, kas 4-5L jahutusvedeliku on piisav kogus millest jagub?
Viimati muutis Raemees, 08.12.2012 22:13 14, muudetud 1 kord kokku.
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2609
- Liitunud: 26.03.2006 21:10 40
- Peamine sõiduk: BMW E39 530d
- Asukoht: Hiiumaa
Re: E9* Mootor kui kiirelt linnasõidul soojeneb? 2.0d 120-13
Selliseljuhul igaljuhul. Enamus räägivad ju seda, et kui autol esimene talv Eestis, siis raudpolt sellised asjad: termostaadid, eelsüüteküünlad, tuulutusega seonduv jne. Küsi dislameeste käest
Miks sinine vedelik ja miks seda vahetad, kontrollisid mis temp. kannatab? Roheline ikka originaalis sees tal(ei tea kas sinine ja roheline küll reageerivad kuidagi, aga mina väga ei kipu nii uuel masinal neid segama).
Miks sinine vedelik ja miks seda vahetad, kontrollisid mis temp. kannatab? Roheline ikka originaalis sees tal(ei tea kas sinine ja roheline küll reageerivad kuidagi, aga mina väga ei kipu nii uuel masinal neid segama).
EBK Kossutiim
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: E9* Mootor kui kiirelt linnasõidul soojeneb? 2.0d 120-13
Minu autol millegi pärast on sinine, kontrollisin alles hiljuti ja külmumistemp täiesti normaalne 34C vist oli.
Eelsüüteküünlad UM ütles et peaks olema korras, toonitan siis et "peaks" olema, selline vastus no mine tea, siiani käivitub ilusti
Kui termostaat vahetada siis jookseb ju vedelik välja sellest ka teema vahetus.
Muidugi kuna termostaadi ostan UM eks saan ka küsida mis värvi vedelik peab sees käima.
Eelsüüteküünlad UM ütles et peaks olema korras, toonitan siis et "peaks" olema, selline vastus no mine tea, siiani käivitub ilusti
Kui termostaat vahetada siis jookseb ju vedelik välja sellest ka teema vahetus.
Muidugi kuna termostaadi ostan UM eks saan ka küsida mis värvi vedelik peab sees käima.
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2609
- Liitunud: 26.03.2006 21:10 40
- Peamine sõiduk: BMW E39 530d
- Asukoht: Hiiumaa
Re: E9* Mootor kui kiirelt linnasõidul soojeneb? 2.0d 120-13
Ega ma teagi, kas need sinine ja roheline ongi nii erinevad Kelle jaoks roheline, kelle jaoks sinine. Usun, et ega see muidugi paha ei tee kui välja vahetad, aga samas pole hullu kui lihtsalt juurde kallad.
Eks praeguse temperatuuriga lähebki ilusti käima. Mured hakkavad rohkem siis kui õues langeb alla -20 kraadi.
Eks praeguse temperatuuriga lähebki ilusti käima. Mured hakkavad rohkem siis kui õues langeb alla -20 kraadi.
EBK Kossutiim
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: E9* Mootor kui kiirelt linnasõidul soojeneb? 2.0d 120-13
Vaatasin realoem aga ei leidnud, kas sellel mootoril EGR ka termostaat olemas, ilmselt oleks mõistlik siis ka see vahetada?
Jajh, ega neti teel autot muidugi ei remondi seda tean ka...
Jajh, ega neti teel autot muidugi ei remondi seda tean ka...
Viimati muutis Raemees, 09.12.2012 13:46 46, muudetud 1 kord kokku.
Re: E9* Mootor kui kiirelt linnasõidul soojeneb? 2.0d 120-13
Peaks ikka EGR ka olema, ja kui ta sul kõigub seal 70-75ne ringis siis ilmselt see sama läbi
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: E9* Mootor kui kiirelt linnasõidul soojeneb? 2.0d 120-13
Jäi kirjutamata, et tänaseks on muidugi neerude tagune kinni ka kaetud, et liiga palju külma õhku peale ei lahmiks, ilmselt ikka emba-kumba termostaatidest läbi on.
Kas selle EGR termostaadi leiab sealt lihtsalt?
Realoem leida seda EGR oma ma kahjuks ei suutnud.
Kas selle EGR termostaadi leiab sealt lihtsalt?
Realoem leida seda EGR oma ma kahjuks ei suutnud.
Re: E9* Mootor kui kiirelt linnasõidul soojeneb? 2.0d 120-13
Esimese pildi pealt on näha seal katte alt egr vahejahutit.
Seal peab loogiliselt võttes egr termostaat olema
http://bmwfans.info/parts/catalog/E90/S ... n_cooling/
vaata sealt vin koodi järgi kas on EGR termostaat su autol. Ma arvan et kindlasti on
Seal peab loogiliselt võttes egr termostaat olema
http://bmwfans.info/parts/catalog/E90/S ... n_cooling/
vaata sealt vin koodi järgi kas on EGR termostaat su autol. Ma arvan et kindlasti on
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: E9* Mootor kui kiirelt linnasõidul soojeneb? 2.0d 120-13
Jõudsin juba ühe pildi reaalsest olukorras teha.... ise nagu veel ei leidnud aga lähen vaatan uuesti
Tõmbasin pildi VIN järgi copy
http://bmwfans.info/parts/catalog/E90/S ... ntrol_agr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas tõesti võib olla et EGR pole termostaati? Kui vaja saan muidugi lisapilte teha
Lisapildid:
Tõmbasin pildi VIN järgi copy
http://bmwfans.info/parts/catalog/E90/S ... ntrol_agr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas tõesti võib olla et EGR pole termostaati? Kui vaja saan muidugi lisapilte teha
Lisapildid:
Viimati muutis Raemees, 09.12.2012 14:36 27, muudetud 1 kord kokku.
Re: E9* Mootor kui kiirelt linnasõidul soojeneb? 2.0d 120-13
Tundub et ei olegi
Re: E9* Mootor kui kiirelt linnasõidul soojeneb? 2.0d 120-13
Vaadates pilte, siis ei tundu sina masinal olevat det. nr 2te ka.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E90/ ... urn false;
Usun, et see on klapp, millega juhitakse, kas gaasid peaksid minema läbi soojenduse või mitte jahutis.
Usun, et see on klapp, millega juhitakse, kas gaasid peaksid minema läbi soojenduse või mitte jahutis.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: E9* Mootor kui kiirelt linnasõidul soojeneb? 2.0d 120-13
Täna siis tegin sõitmis katseid ja mitte kordagi temp üle 87C ei läinud.
Sõitsin kõrgetel tuuridel, aeglaselt ja kiiresti pigem kippus temp veel langema ja ega suuremal osa ajast see 84-85C oligi ja seda siis maantee sõiduga.
Plaan on lahti kiskuda ja kontrollida vanat termostaati digi termomeetriga mis kraadi juures midagi toimub. UM on orik tihend ka ära ostetud +varutud sinine jahutusvedelik.
tihend 20€
jahutusvedelik sinine 5L 6,7€
digi temperatuurimõõtja 9,9€ (-50 kuni 300C)
ilmselt lisandub veel termostaat 40€
UM oleks selle kamarajura tööraha ca 60€
Krt äkki temp andur peetis mine tea aga ilmselt vahetan termostaadi ära loodetavalt on selles viga.
Sõitsin kõrgetel tuuridel, aeglaselt ja kiiresti pigem kippus temp veel langema ja ega suuremal osa ajast see 84-85C oligi ja seda siis maantee sõiduga.
Plaan on lahti kiskuda ja kontrollida vanat termostaati digi termomeetriga mis kraadi juures midagi toimub. UM on orik tihend ka ära ostetud +varutud sinine jahutusvedelik.
tihend 20€
jahutusvedelik sinine 5L 6,7€
digi temperatuurimõõtja 9,9€ (-50 kuni 300C)
ilmselt lisandub veel termostaat 40€
UM oleks selle kamarajura tööraha ca 60€
Krt äkki temp andur peetis mine tea aga ilmselt vahetan termostaadi ära loodetavalt on selles viga.
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2609
- Liitunud: 26.03.2006 21:10 40
- Peamine sõiduk: BMW E39 530d
- Asukoht: Hiiumaa
Re: E9* Mootor kui kiirelt linnasõidul soojeneb? 2.0d 120-13
Ma soovitan sul teha oma auto teema, kus saad kõiki neid hindu ja muresi ja muid asju, mida auto kalla teed, lahata. Sul endal lihtsam ja nii näeb ka foorumi heakord ette. Lihtsalt soovitus
Edit. Oleks minul endal ka heameel näha veel ühte E9x seeria masinat seal rivis.
Edit. Oleks minul endal ka heameel näha veel ühte E9x seeria masinat seal rivis.
EBK Kossutiim
Re: E9* Mootor kui kiirelt linnasõidul soojeneb? 2.0d 120-13
Vist olen minagi õnnistatud termostaatide anomaaliaga. Täna (-18C) ja läksin trassitiirule. Soojaks läheb kiiresti kuid soe tähendab et 81C on maksimum. Kas sellise ilmaga on see normaalne või peaks ikkagi 88-91Cni ära ronima?
Re: E9* Mootor kui kiirelt linnasõidul soojeneb? 2.0d 120-13
Minul on mõlemad termostaadid vahetatud ning pärast vahetust suvel olid kõik temperatuurid ilusti normis, kuid praegsute ilmadega üle 81C ei lähe jah. Ja nagu keegi juba mainis, siis diislitel pole asjata see temp. näit ära kaotatud.
Re: E9* Mootor kui kiirelt linnasõidul soojeneb? 2.0d 120-13
Mul pole ka radiaatori ees neid klappe, mis osadel E60/E61-l täitsa olemas on ja nagu ma esindusest uurisin ning ka google'is leidsin, siis M-paketiga masinatel neid polegi. Talvel ilmselt oleks neist rohkem kasu kui kahju ja hoiab sooja paremini. Aga ega puudust ei tunne, see pisike kütusekulu tõus mind ei häiri.
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: E9* Mootor kui kiirelt linnasõidul soojeneb? 2.0d 120-13
Milline see peaagu sama mootor on? Peaaegu ja sama on vist ikka kaks erinevat asja.InterFace kirjutas:Suht sama mootor peaaegu mis teil ja ma saan pika sõitmise peale täitsa 86-87c kätte aga see tähendab ka oma 25km linnas tiirutamist kui siin välistemp nagu eile-täna on. kohapeal seistes hakkab kohe kukkuma.
hommikul kohe külmalt sõitma hakates 13km'ga saab nii 60-70c kätte aga peale seda hakkab venima nagu tatt.
osaliselt muidugi süüdi, et webasto ei tööta ja teiseks pole mul põhjakatteid seega jahutab rohkem.
EHK SIIS see on niiöelda kahjuks normaalne.
Minu autol, radiaatori ees vähemalt üleval, need klapid ka olemas. Ladusin alt ka kinni
Hommikul õues -18C 13-14km sõitu ja temp 56C no mis sa raskel ajal teed... kliimaploki vent 3-kiirus.
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: E9* Mootor kui kiirelt linnasõidul soojeneb? 2.0d 120-13
See ilmselt on normaalne usu ma tean mida Sa tunned.alarh kirjutas:Vist olen minagi õnnistatud termostaatide anomaaliaga. Täna (-18C) ja läksin trassitiirule. Soojaks läheb kiiresti kuid soe tähendab et 81C on maksimum. Kas sellise ilmaga on see normaalne või peaks ikkagi 88-91Cni ära ronima?
Võtsin autol termostaadi välja ja asi täiesti töökorras. Arvan, et minu autol täpselt sama mootor mis Sinu autol.
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2609
- Liitunud: 26.03.2006 21:10 40
- Peamine sõiduk: BMW E39 530d
- Asukoht: Hiiumaa
Re: E9* Mootor kui kiirelt linnasõidul soojeneb? 2.0d 120-13
No mul oli seis parem kuni käis jahutusvedeliku lekke eemaldamisel. Nüüd sama, mis teilgi. Minul igatahes läks enne -10 juures ilusti soojaks ja hoidis ka seistes 90c. Sõites kõikus 90-91 vahel. Nüüd saab 30km maanteesõiduga kätte 90c, ebanormaalne Tööle sõidan Pelgust Suur-Sõjamäele, Smuulini ja temp on sinna jõudes maks 65C Tahan enamat Mõlemad termostaadid on vahetatud aasta alguses. Eks vaatab veel üle selle viimase remondi ja mis seal võis valesti minna. Kui nii ongi, siis peab pappi ette hakkama panema. Jube karmilt mõjub see pool sooja mootoriga sõitmine kahjuks
EBK Kossutiim
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2609
- Liitunud: 26.03.2006 21:10 40
- Peamine sõiduk: BMW E39 530d
- Asukoht: Hiiumaa
Re: E9* Mootor kui kiirelt linnasõidul soojeneb? 2.0d 120-13
No ma pole kevadest saati midagi teinud jahutussüsteemiga. Ja suvel jälgisin ka tempi, maksimum oli 93c kõige palavamate ilmadega. Nii et kõik oli korras
EBK Kossutiim
- fildeo
- Huviline
- Postitusi: 444
- Liitunud: 08.02.2009 12:47 11
- Peamine sõiduk: 525i m20 e34
- Asukoht: Tartu\Ülenurme
Re: E9* Mootor kui kiirelt linnasõidul soojeneb? 2.0d 120-13
Mul küll 2,5d m57, aga ma pole ka külmaga seal 90 näinud. Üks päev peale pikemat otsa sain 86, koha peal langeb kuskile 70 ringi tagasi. Linnasõidul ka väga ei soojene mingi 70 läheb.
E39 525d Mustjas hall metallik Läinud ! E39 Topazblau 530d Läinud!
-
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 03.04.2007 12:20 51
- Peamine sõiduk: E70 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: E9* Mootor kui kiirelt linnasõidul soojeneb? 2.0d 120-13
Endalgi see soojenemismure tekkinud nüüd -10Cja suurema külmaga.Esimese kriipsuni läheb suht kiiresti aga üle selle ei saa eriti,tee mis tahad Kui oli mõni miinus kraad siis oli veel kõik OK.
Hakkasin juba muretsema aga siis meenus,et diislid vist lähevadki aeglasemalt soojaks.
Autoks pole küll E9* paraku,küll aga R4 diisel.
Suurte külmadega see kuidagi halvasti ei mõju kui radikat natuke kinni katta See väikene kütusekulu suurenemine ei morjenda väga aga salongi tahaks küll korralikult sooja saada.
Hakkasin juba muretsema aga siis meenus,et diislid vist lähevadki aeglasemalt soojaks.
Autoks pole küll E9* paraku,küll aga R4 diisel.
Suurte külmadega see kuidagi halvasti ei mõju kui radikat natuke kinni katta See väikene kütusekulu suurenemine ei morjenda väga aga salongi tahaks küll korralikult sooja saada.
E70 4.8i /// E93 335i
Re: E9* Mootor kui kiirelt linnasõidul soojeneb? 2.0d 120-13
Väga tubli Marto, nüüd saavad kõik diislimehed kergemalt hingata
Re: E9* Mootor kui kiirelt linnasõidul soojeneb? 2.0d 120-13
Ei ütleks et diislid sakivad külma ilmaga.
Homme mul pikem sõit ees ja katsetan kuidas soojaks läheb ja püsib ja siis annan teada.
Homme mul pikem sõit ees ja katsetan kuidas soojaks läheb ja püsib ja siis annan teada.
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: E9* Mootor kui kiirelt linnasõidul soojeneb? 2.0d 120-13
Diisel kindlasti ei "saki" kuid mis ma selle soojaks minemise ja püsimise infoga teen?e46xxx kirjutas:Ei ütleks et diislid sakivad külma ilmaga.
Homme mul pikem sõit ees ja katsetan kuidas soojaks läheb ja püsib ja siis annan teada.
Re: E9* Mootor kui kiirelt linnasõidul soojeneb? 2.0d 120-13
Ma vaatasin et teema läind juba suht testimiseks et kui kiiresti soojaks läheb.
Ei ole veel see aasta nii külmaga sõitnud, lihtsalt huvitab mis seisus auto külmaga on
Ei ole veel see aasta nii külmaga sõitnud, lihtsalt huvitab mis seisus auto külmaga on
Re: E9* Mootor kui kiirelt linnasõidul soojeneb? 2.0d 120-13
Tänapäeva diisel on nii ökonoomne, et soojusenergiat eraldub juba nii vähe, et meie kliimas oleks tarvis lisasoojendit autole.
Uued volkswaagenid, millel CR diislid peal, need samuti ei suuda soojaks minna, kui lisaküte ei tööta.
Kõik on korras, aga nii kui paned soojenduse järgi nii lihtsalt auto ei suuda soojaks minna.
Seal pole lihtsalt midagi parata. See, kellel sõidusoojendi olemas, see võiks kindlasti lasta selle korda teha.
On automargid, millele on olemas tarkvara uuendused mootoritele, et mootor meie kliimas soojaks saada, aga see on ainult see, et kütust põletatakse rohkem, et soojust rohkem toota.
Uued volkswaagenid, millel CR diislid peal, need samuti ei suuda soojaks minna, kui lisaküte ei tööta.
Kõik on korras, aga nii kui paned soojenduse järgi nii lihtsalt auto ei suuda soojaks minna.
Seal pole lihtsalt midagi parata. See, kellel sõidusoojendi olemas, see võiks kindlasti lasta selle korda teha.
On automargid, millele on olemas tarkvara uuendused mootoritele, et mootor meie kliimas soojaks saada, aga see on ainult see, et kütust põletatakse rohkem, et soojust rohkem toota.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!