e 36 bensiinilt diisliks tegemine.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
heikkierk
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 26.03.2010 23:53 27
Peamine sõiduk: BMW 320i ; 525tds
Asukoht: tallinn

e 36 bensiinilt diisliks tegemine.

Postitus Postitas heikkierk »

Tere et siis küsimus on selline , et on e 36 316 94a kupee ja on soov panna peale 2,5 tds on olemas komplektne mootor , käigukast , küttetorustik ja summuti küsimus mida veel vahetama , lisama peab.
Kasutaja avatar
pikkpold
Huviline
Postitusi: 339
Liitunud: 10.05.2012 19:18 12
Peamine sõiduk: BMW 740i
Asukoht: soome/võrumaa

Re: e 36 bensiinilt diisliks tegemine.

Postitus Postitas pikkpold »

2,5tds? really? siis hakkad rohkem remontima kui sõitma. parem too kõik voodid ja asjad auto alla kuna sa hakkadki sinna jääma:D
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: e 36 bensiinilt diisliks tegemine.

Postitus Postitas toivoku »

pikkpold kirjutas:2,5tds? really? siis hakkad rohkem remontima kui sõitma. parem too kõik voodid ja asjad auto alla kuna sa hakkadki sinna jääma:D
Rohkem linnamüüt, päris elus asi siiski nii hull ei ole :)
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Kasutaja avatar
dcshoes
Huviline
Postitusi: 4022
Liitunud: 14.04.2009 11:56 58
Asukoht: Tallinn

Re: e 36 bensiinilt diisliks tegemine.

Postitus Postitas dcshoes »

spidokas.kardaan.poolteljed.differ kah vahetusse.
Kasutaja avatar
Digimok
Huviline
Postitusi: 670
Liitunud: 02.10.2009 20:07 30
Peamine sõiduk: MB S500 W221
Telefon: 56791348
Asukoht: Elva

Re: e 36 bensiinilt diisliks tegemine.

Postitus Postitas Digimok »

5) omavoliline mootori toitesüsteemi ja heitgaasisüsteemi muutmine või ümberehitamine on keelatud (välja arvatud kood 702 lõikes 1 ning kood 706 lõikes 1 toodud juhtudel), sh ülelaadeseadmete lisamine või ärajätmine, õhufiltrite ja heitgaasiosakestefiltrite äravõtmine, heitgaasi katalüsaatorreaktorite äravõtmine, võimsuspiirajate või muude sarnast funktsiooni omavate seadmete eemaldamine või muutmine, teisele kütuseliigile ümberehitamine (diislikütuselt – bensiinile; bensiinilt või diislikütuselt – gaasile jms ning vastupidi);
BMW History:
e36 325i 91; e34 530i 88; e34 530i 88; e36 316i 92; e36 318i 92; e53 x5 3.0i 02; e36 318i 92; e36 328iA 95; e36 325iA 94
Kasutaja avatar
Glipz
Huviline
Postitusi: 276
Liitunud: 20.04.2010 19:00 18
Asukoht: Türi, Järvamaa

Re: e 36 bensiinilt diisliks tegemine.

Postitus Postitas Glipz »

pikkpold kirjutas:2,5tds? really? siis hakkad rohkem remontima kui sõitma. parem too kõik voodid ja asjad auto alla kuna sa hakkadki sinna jääma:D
On mingeid kindlaid fakte tuua antud olukorrale?
Kasutaja avatar
pikkpold
Huviline
Postitusi: 339
Liitunud: 10.05.2012 19:18 12
Peamine sõiduk: BMW 740i
Asukoht: soome/võrumaa

Re: e 36 bensiinilt diisliks tegemine.

Postitus Postitas pikkpold »

Glipz kirjutas:
pikkpold kirjutas:2,5tds? really? siis hakkad rohkem remontima kui sõitma. parem too kõik voodid ja asjad auto alla kuna sa hakkadki sinna jääma:D
On mingeid kindlaid fakte tuua antud olukorrale?
jah on küll. võta siit samast foorumist 5 seeria probleemid ja yllatuseks näed et kõige rohkem probleeme ja postitusi on "525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead. " ..täpsemalt 1494 postitust ja see vaid kasvab igapäevaselt. kõige probleemsem teema kogu BMW foorumis, ma arvan, et see näitab et 2,5 td-l on rohkem probleeme kui teistel mootoritel.
Väida nüüd et e36 325tds mootor on erinev kui 525tds-l
Kasutaja avatar
Glipz
Huviline
Postitusi: 276
Liitunud: 20.04.2010 19:00 18
Asukoht: Türi, Järvamaa

Re: e 36 bensiinilt diisliks tegemine.

Postitus Postitas Glipz »

Paraku ei saa seda väita kuna mootor on sama. Ning eks kõik sõltub auto omanikust endast kui korralikult hooldatud tema auto on. See väide, et mootor on kehv mingi selle väite põhjal tuua palju siin postitusi on, on küll paras bs. Kui omanik auto eest hoolitseb ja korrastab ja tegeleb, siis kõik asjad töötavad ja toimivad. Aga kui on selline omanik, kes ainult tanklas kütet tangib ja arvab, et sellest piisab siis tulevadki probleemid ja ma arvan, et paljud on ka sellised postitajad siin.

Ning kui inimene soovib abi, et mis asjad vajavad vahetamist peale mootri ja sina tuled kriiskama, et ja jama mootor jne jne. See vist ei ole see koht.
Kasutaja avatar
pikkpold
Huviline
Postitusi: 339
Liitunud: 10.05.2012 19:18 12
Peamine sõiduk: BMW 740i
Asukoht: soome/võrumaa

Re: e 36 bensiinilt diisliks tegemine.

Postitus Postitas pikkpold »

okey sa siis väidad et kui statistika näitab et suurimad probleemid on 2,5 tds-iga et kõik on ainult omaniku enda viga? Mul on 316 e36 kupee(m43b16) kilomeetreid on peaaegu 600 000 ise olen sõitned sellest ligi 150 000 ja vahetanud olen rattalaagri. mootorile pole vahetanud yhtegi osa.(hooldanud täpselt õigel ajal, ehk õlid, filtrid kyynlad jne) Õli ei söö, ei suitse, pöörded ei kõigu, käivitub alati. Ahjaa, lambda anduri olen vahetanud kuna tagant sõideti selga nii et kogu summutaja rebis kyljest koos lambda anduri pistikuga. PS! sellest 150 000km about 100 000 on sõidetud soome teedel ja soome bensiiniga.
Sa oled vist värske 325tds omanik. Ja saan aru et hooldat autot paremini kui keskmine omanik. Kuid peale 150 000km vaatame siis seda nimekirja mida oled vahetanud, siis võib väitlust jätkata. Ja kui lugeda sinu auto eelmise omaniku teema, siis loed sealt kah välja, et probleeme olnud soojalt käivitamisega, EGR'i nn. münditriki abil pimedaks tehtud, pikemat seismist õues (24h või kauem) hakkavad vahel, nii ühel korral kolmest, käivitades tühikäigul pöörded pisut kõikuma ning sõites teatud pööretevahemikus (u. 1500-2200rpm) jõnksutama. Loogiline et kõik mis liigub see kulub. Aga mõni mootor lihtsal kulub kiiremini kui teised.
Kasutaja avatar
Tauri.
Huviline
Postitusi: 3001
Liitunud: 05.02.2009 19:40 22
Peamine sõiduk: X5
Asukoht: Võru

Re: e 36 bensiinilt diisliks tegemine.

Postitus Postitas Tauri. »

Irw, pikkpold paneb väga pange :lol: Enda tds-iga 70000km sõitnud ja pole ühtegi probleemi. ka talvel 6-7l sajale ja minek ka väga hea tänu meh kõrgsurve pumbale. Kui pole sellist autot omanud, siis pole mõtet sellist juttu ajada. -32 keerasin eelmine tal käima ja läksin bensukamehi korkodega käivitama.
Edit: see 1.6 on tõsine si***nikerdis. Käin kooli sõbraga vaheldumisi 1.6 ja minu oma. Haanja mägedel peab kolmanda käiguni lappama, et sõita saaks, mina sõidan terve tee viiendaga.
BMW
Kasutaja avatar
vare271
Huviline
Postitusi: 1877
Liitunud: 21.04.2008 21:18 23
Asukoht: Viljandi mk.

Re: e 36 bensiinilt diisliks tegemine.

Postitus Postitas vare271 »

Ah ega iga lits kiidab oma v.... :D Vennal ka 2.5 tds ja pole tal häda midagi.500 000km kellal ja käib nagu kellavärk.
Kasutaja avatar
Tauri.
Huviline
Postitusi: 3001
Liitunud: 05.02.2009 19:40 22
Peamine sõiduk: X5
Asukoht: Võru

Re: e 36 bensiinilt diisliks tegemine.

Postitus Postitas Tauri. »

Eks ta nii ole jah.
Aga teemaalgatajale, kindlasti tasub see ära teha. Oleme isegi plaanud midagi sellist teha. Kindlasti tõstame tulevikis tds-i e30 või e36 kupee kerele ja ajame mootori 130+kw-ni.
BMW
Kasutaja avatar
pikkpold
Huviline
Postitusi: 339
Liitunud: 10.05.2012 19:18 12
Peamine sõiduk: BMW 740i
Asukoht: soome/võrumaa

Re: e 36 bensiinilt diisliks tegemine.

Postitus Postitas pikkpold »

kordan uuesti, iga auto on erinev, oleneb kuidas on hooldatud jne. See et su sõbra bmw 1,6 ei jõua minna ei tähenda et teistel ei lähe. Ja 1,6 mootoreid on 2 tk nagu sa tead, ja mu meelest on nad täiesti erinevad kas m40b16 või m43b16. Ja ma siin panin oma 316(M43B16) joonele bmw 320d e46 chip. Ja kuni 60km/h suutis diisel 2 auto võrra ette minna, kuid peale 60km/h lihtsalt astus väike 1,6 eest minema kuni 200km/h. Muidugi mul pole aimu mis minu omaga varem on tehtud, ise pean teda täiesti originaaliks. Igatahes kui loed foorumit märkad et suurimad probleemid on ikkagi 2,5tds-iga...ja see on FAKT!
Kasutaja avatar
pikkpold
Huviline
Postitusi: 339
Liitunud: 10.05.2012 19:18 12
Peamine sõiduk: BMW 740i
Asukoht: soome/võrumaa

Re: e 36 bensiinilt diisliks tegemine.

Postitus Postitas pikkpold »

ja nagu sa ise taurikazz oled oma auto kohta kirjutanud "Hetkel on siiski suurimaks probleemiks kõrgsurve pump nagu enamusel. Olen lasknud vahetada juba kaks pumpa kuid ei midagi, saanud ikka samasugused ja hullemad." "Etteandepump samuti uus. Kõrgsurvepumbal sai tihendid ära vahetatud."
usun et selliseid vigu sa väga bensiini mootoritelt välja ei loe. On ikka väga raske leida 2,5tds mis töötab ideaalselt. muidugi sa võid väita et su oma töötab ideaalselt jne nagu kõik need müüjad väidavad kuid kui kohale minna siis on 1 000 000 häda. sõber ostab kokku bmw-sid ja olen ise kah temaga kaasas käinud kui eestis olen olnud, ja neid kordi on olnud palju kus lihtsalt tulnud tagasi tyhjade kättega kuna omaniku meelest see räme klõbin ja pikk käivitus on täiesti normaalne selliste isendite jaoks.
Kasutaja avatar
dcshoes
Huviline
Postitusi: 4022
Liitunud: 14.04.2009 11:56 58
Asukoht: Tallinn

Re: e 36 bensiinilt diisliks tegemine.

Postitus Postitas dcshoes »

Taurzz meil juba tulevad 2 x kupee diislit nii et teie poolt e30 oleks hea.

Teine asi on see et siin teemas vaikselt hakkab looma kes elab praktika peal ja kes kogub fakte sellest kui palju teemasid probleemidest on foorumis. Ennem siiski vaja omada ja veenduda et see on nii nagu raagitatakse ja kirjutatakse.
Kunagi kui 2,5 bensuka panin siis olid samad naitajad nagu pikkpoldil et vaata see raakis et see **** ja see laguneb jne jne ja pole midagi 1,5 aastat muretult kilometreid ja peale seda veendusin et pole mqttet teiste paska kuulama hakata,eriti kui inimene pole selle asjaga kokku puutunud.
Kasutaja avatar
Tauri.
Huviline
Postitusi: 3001
Liitunud: 05.02.2009 19:40 22
Peamine sõiduk: X5
Asukoht: Võru

Re: e 36 bensiinilt diisliks tegemine.

Postitus Postitas Tauri. »

Kisub väga ot ära. Aga no tõesti. seljuhul pidi see 2.0d kottiminemise äärepeal olema. Anna andeks, aga chipitud ehk 120kw ja 75 kw pole võrreldav. Ja sõbra 1.6 liigub nii nagu 1.6 liikuma peab. Pumbaga on tõesti enamusel häda. Aga milles probleem? 50 euri ja päev aega tööd ning meh pump peal. Aga minu eluskohas 4 sõbral tds, millel korralikud elektroonilised peal. Mis minu autosse puutub, siis seda on vaatamas käinud üks ostja, kes oli autost väga vaimustuses, minek ja asjad tundusid tema jaoks diisli kohta ulme. Aga jällegi pole raha. Mitu sõpra tahavad osta, kes on autoga kursis ja jällegi rahaprobleemid. Neid 1.6-si liigub muidugi 500 euriga.
BMW
Kasutaja avatar
pikkpold
Huviline
Postitusi: 339
Liitunud: 10.05.2012 19:18 12
Peamine sõiduk: BMW 740i
Asukoht: soome/võrumaa

Re: e 36 bensiinilt diisliks tegemine.

Postitus Postitas pikkpold »

no selle ma väitsin et iga auto on ikkagi erinev, et oleneb kuidas hooldatud ja kus on sõitnud jne;) aga kiire kysimus to dcshoes. Kas need kupeed tulevad kah 2,5tds mootoriga?
Kasutaja avatar
vare271
Huviline
Postitusi: 1877
Liitunud: 21.04.2008 21:18 23
Asukoht: Viljandi mk.

Re: e 36 bensiinilt diisliks tegemine.

Postitus Postitas vare271 »

1.6 mootor läheb 200km/h? :shock:
Kasutaja avatar
Tauri.
Huviline
Postitusi: 3001
Liitunud: 05.02.2009 19:40 22
Peamine sõiduk: X5
Asukoht: Võru

Re: e 36 bensiinilt diisliks tegemine.

Postitus Postitas Tauri. »

pikkpold kirjutas:no selle ma väitsin et iga auto on ikkagi erinev, et oleneb kuidas hooldatud ja kus on sõitnud jne;) aga kiire kysimus to dcshoes. Kas need kupeed tulevad kah 2,5tds mootoriga?
Need kaks kupeed pidid ka tulema tds-id ja mh pumpadega. See tähendab õige seadistusega, turborõhu tõstmisega ning kati eemaldusega umbes 130kw.
To dcshoes: See jääb esialgu tulevikku. Hetkel valmimas e30 328 turbokas :cool:
Viimati muutis Tauri., 17.01.2013 21:28 13, muudetud 1 kord kokku.
BMW
Kasutaja avatar
Tauri.
Huviline
Postitusi: 3001
Liitunud: 05.02.2009 19:40 22
Peamine sõiduk: X5
Asukoht: Võru

Re: e 36 bensiinilt diisliks tegemine.

Postitus Postitas Tauri. »

vare271 kirjutas:1.6 mootor läheb 200km/h? :shock:
Mulle tundub ka selle poisi jutt ulme :D
BMW
Kasutaja avatar
dcshoes
Huviline
Postitusi: 4022
Liitunud: 14.04.2009 11:56 58
Asukoht: Tallinn

Re: e 36 bensiinilt diisliks tegemine.

Postitus Postitas dcshoes »

Ikka ikka kahepoolesed.
Kasutaja avatar
pikkpold
Huviline
Postitusi: 339
Liitunud: 10.05.2012 19:18 12
Peamine sõiduk: BMW 740i
Asukoht: soome/võrumaa

Re: e 36 bensiinilt diisliks tegemine.

Postitus Postitas pikkpold »

ps! kõige odavam kupee m43b16 mootoriga on 2222€;) vana mootoriga(m40b16) saad kasvõi 500e-ga(auto24.ee). Ja m43b16 läheb küll 200km/h, vähemalt minu oma, kordan veel, ise ei ole teinud autole midagi et kiiremaks saada aga teised väidavad et sellise minekuga ei saa küll 1,6 olla..ps! 100km/h=2550 p/min
Kasutaja avatar
vare271
Huviline
Postitusi: 1877
Liitunud: 21.04.2008 21:18 23
Asukoht: Viljandi mk.

Re: e 36 bensiinilt diisliks tegemine.

Postitus Postitas vare271 »

200km/h-Game Over p/min :)
Kasutaja avatar
dcshoes
Huviline
Postitusi: 4022
Liitunud: 14.04.2009 11:56 58
Asukoht: Tallinn

Re: e 36 bensiinilt diisliks tegemine.

Postitus Postitas dcshoes »

Phmt sa ju vqid lammutada oma 1.6ga kuni 200ni aga kui pöörduda teemasse siis küsimus polnud kui palju kelle auto valja. küll me saame enamused 200 sisse küll see diisel kyl see bens see pole asi millega kqvatada, selle sinu jutuga vqin ma oelda et kunagi kui su auto oli myygis ja mqtlesin selle ostuks siis hetkel hea et seda ei teinud kuna tundub sellise suhtuisega see auto korraikult vatti saanud.

Arvan et teema algaja ammu juba pani oma diisel vahele ja suht rahul sellega.

Ps.
730 v8 automaat bens vs e30 2.4td + keevitatud differ, lõppes selega et 7se vend oli pettunud omas autos. Rullik küll ei sqitud 200km.h ja ei teinud ara sellele seitsmesele aga pysis ilusti oma esiosaga tema tagaukse kqrval.
Samuti 2.5 141kw oli sele rulli kaest lutti saanud

Need asjad vaadtes tundub et su 1.6 ja 200 jutt natuene ylepingutatud teema.
Kasutaja avatar
pikkpold
Huviline
Postitusi: 339
Liitunud: 10.05.2012 19:18 12
Peamine sõiduk: BMW 740i
Asukoht: soome/võrumaa

Re: e 36 bensiinilt diisliks tegemine.

Postitus Postitas pikkpold »

mina poleks mingit kiirendust ega midagi sellist siia toonud sisse, algatajaks oli ikkagi taurikazz oma 3. käiguga maanteel sõitmisega.. Usun et me kõik oleme proovinud oma auto tippkiirust, ja see ei näita et hooratakse ja rämmatakse koguaeg. Nagu enne juba mainisin siis hoolduste pealt ei ole koonerdanud ja usun sellepärast pole ka probleeme olnud vastupidavuse poolelt. Siia võib jääda lõpmatuselt vaidlema kuid nagu ma enne juba ytlesin, et iga auto on erinev isegi kui nad peaksid olema sama mootoriga ja sama kerega. Nii et see vaidlus ei vii kuhugi:D lihtsalt mina ei usalda 2,5tds nii palju kui bensiinikaid. Ja kindlasti keegi teine usaldab;)
PS! Ja eriti maanteel sõidan ma nii säästvalt kui oskan, rohkem ajavad vihale need vahtraka poisid kes sõkuvad maanteed pidi paksu suitsu saatel(summutaja suits)
Vasta