Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Mis seal ikka pikalt kirjutada .. käib nagu tank ja puterdab. Kui õhulugeja tagant ära keerad läheb masin ilusti käima ... kui taha tagasi keerad hakkab plödin pihta... Õhulugeja sai vahetatud niiet selles mure pole Soovitusi ?
Vahetasin ära.... Ikka ei midagi... Säde on olemas kõikidel püttidel... Üv punktis öeldi et ninaga tunda et heit gaase on palju... Toore hais on üle pea.
Edit: kuna ma haige ja und pole vaaritas pea välja et tal võib süüde vale olla kuna tegemiat mehaanilise süütepooliga aga kas selle reguleerimine on väga keerukas?
tryku kirjutas:Kas peale lambda vahetust mõõtsid signaali ka? Töötab ikka kõik nii nagu peab?
Pöle mõõta millegagi ... muidu lambdaga oli see lugu et eelmine lambda oli mingi ime süsteemiga sinna ühendatud .. kuskilt jooksis mingi juhe kere külge jne .. muidu kui ise asja ei saa siis Tartus üks firma teeb diagnossi sellele 20 euriga ära .. ehk lähen seekord lihtsama vastupanu teed... Kompuuter uuring sellele isendile ei toimi ju...
Mine osta suvalisest poest üks 10 eurone multimeeter ning mõõda ise vajalikud väärtused ära. Need odavad pole küll kõige kvaliteetsemad seadmed, aga antud tingimustes mõõtmiseks sobivad väga hästi. Ainus asi on see, et E36 lambda pistik asub kehva koha peal ning mugavamaks töötamiseks oleks vaja kanalit või tõstukit.
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.
Nüüd siis läks asi veel imelikumaks... Inimene sõitis maanteel ja unustas neljanda rauda... Järsku olevat masin paremini liikuma hakanud ja vähem kütust sööma.... Ideesid millest see siis nüüd?