Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
ostsin tutika e46 originaal cd maki. ühendasin juhtmed ning viskas kirja ette-disabled...
küsisin ka müüjalt, et mis värk on, kuid see ei osand midagi öelda. ütles, et peaks kohe töötama. proovisin ka mingit teist kasetikat ning täpselt sama n...s
kas tõesti siis mingi koodi teema, kuigi maaletooja väitis, et see ei saa olla.
Sel raadiol ei ole enam koodi. Disabled tähendab aga seda, et raadio "ei näe" autot, s.t. I-Bus-i signaali pole või on see sassis.
NG radios do not use anti-theft codes. Operation of the radio is only possible if connected to a bus line and the detection of at least one other component.
---My BMW's dashboard warning lights are illuminated and radio display reads "DISABLED" after installing the ice>Link Plus
Solution
This is a characteristic of a failed ice>Link module. Please disconnect the ice>Link Plus from your BMW and contact your original place of purchase or Dension directly for replacement under warranty.---
Aga ühes saksa foorumis kodanik väitis, et leidis kuskilt armatuuri tagant veel ühe ühendamata pistiku ja peale selle ühendamist hakkas raadio tööle. Tean, et raadio enda küljes on ainult 1 suur pistik ja seal midagi ühendamata jätta on üsna võimatu.
hm.. neist ma ei tea midagi.. aga oskad soovitada kuskohast ma nüüd midagi otsima hakkan?
niipalju veel, et enne orig. makki oli tavaline pioneer sees ja töötas normilt.
...:::hardstyle Is The Music That I Can't Explain. hardstyle Is The Music Running Through My Veins:::...
...:::hardstyle Is The Music That I Can't Explain hardstyle Is The Music Makes Me Insane:::...
Kaks küsimust, mida ei märgan'd kohe alguses küsida.
1) mis autosse Sa seda installid? eeldasin, et ikka E46-de.
2) mismoodi see Pioneer sinna paigaldatud oli? Üleminekukaabliga ISO-pistikutele või pidid juhtmeid ise lõikama-kleepima?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
priitv8 kirjutas:Kaks küsimust, mida ei märgan'd kohe alguses küsida.
1) mis autosse Sa seda installid? eeldasin, et ikka E46-de.
2) mismoodi see Pioneer sinna paigaldatud oli? Üleminekukaabliga ISO-pistikutele või pidid juhtmeid ise lõikama-kleepima?
1. e46 2001.a.
2. pioneeri jaoks oli juba autos iso pistikud. nüüd ostsin um -st ülemineku iso -lt orig makile.
prt kirjutas:2. pioneeri jaoks oli juba autos iso pistikud. nüüd ostsin um -st ülemineku iso -lt orig makile.
Uh-oh. Kuna ISO pistikusse K-Bus-i ei tooda, siis pole seda ka Sul enam BMW raadiopistikus.
Kui on 17-ne ümmarguse otsaga raadiopistik, siis pead otsima üles, kuhu on seotud valge/punane/kollane kaabel ja selle raadiopistiku 7. klemmi külge ühendama.
Kiida seda meest, kes ei raatsinud BMW-ISO üleminekut osta ja juhtmeid lõikama hakkas.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
prt kirjutas:2. pioneeri jaoks oli juba autos iso pistikud. nüüd ostsin um -st ülemineku iso -lt orig makile.
Uh-oh. Kuna ISO pistikusse K-Bus-i ei tooda, siis pole seda ka Sul enam BMW raadiopistikus.
Kui on 17-ne ümmarguse otsaga raadiopistik, siis pead otsima üles, kuhu on seotud valge/punane/kollane kaabel ja selle raadiopistiku 7. klemmi külge ühendama.
Kiida seda meest, kes ei raatsinud BMW-ISO üleminekut osta ja juhtmeid lõikama hakkas.
kas ma pean mingi juhtme nüüd kuskilt lahti kiskuma? 7. pesa on tühi muidu.
alge/punane/kollane juhet pole, on kollane ja punane.
prt kirjutas:kas ma pean mingi juhtme nüüd kuskilt lahti kiskuma? 7. pesa on tühi muidu.
alge/punane/kollane juhet pole, on kollane ja punane.
Ei, ISO pistikust alates pole mõtet seda otsida. See peab olema kuskil enne otsapandud ISO pistikut, armatuuri alla minevas juhtmepundis.
Sest ta pidi olema originaalis seal olnud pistiku 7 klemmi küljes, kui eelmine mees selle maha lõikas, jäi see tal üle. Kuhu ta selle pani, pead nüüd ise uurima.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
prt kirjutas:kas ma pean mingi juhtme nüüd kuskilt lahti kiskuma? 7. pesa on tühi muidu.
alge/punane/kollane juhet pole, on kollane ja punane.
Ei, ISO pistikust alates pole mõtet seda otsida. See peab olema kuskil enne otsapandud ISO pistikut, armatuuri alla minevas juhtmepundis.
Sest ta pidi olema originaalis seal olnud pistiku 7 klemmi küljes, kui eelmine mees selle maha lõikas, jäi see tal üle. Kuhu ta selle pani, pead nüüd ise uurima.
nii ja kui üles leian siis ühendan ka 7. sse auku?? okei.
prt kirjutas:krt ei leidnud siukest juhet kusagilt (ei lammutanud ka midagi), mis siis saan kui seda juhet polegi üldse.. või mis varianti ma nüüd kasutan.
Vaata, äkki saad kliimapaneeli tagant selle tuua. Või siis juba eespool viidatud pistikust X322 aga see ka kliimapaneeli taga.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
prt kirjutas:krt ei leidnud siukest juhet kusagilt (ei lammutanud ka midagi), mis siis saan kui seda juhet polegi üldse.. või mis varianti ma nüüd kasutan.
Vaata, äkki saad kliimapaneeli tagant selle tuua. Või siis juba eespool viidatud pistikust X322 aga see ka kliimapaneeli taga.
Vaata, äkki saad kliimapaneeli tagant selle tuua-- hm.. kustkohast. kuda ma kliima seadme maha küll saaksin.
veel 2 kruvi kui ma ei eksi ja ongi see kliimasedme paneel käes, peaks olema juba näha need kruvid kui sul ylaosa lahti.Tuleb ilusti välja ja ruumi rohkem.
mulk2 kirjutas:veel 2 kruvi kui ma ei eksi ja ongi see kliimasedme paneel käes, peaks olema juba näha need kruvid kui sul ylaosa lahti.Tuleb ilusti välja ja ruumi rohkem.
priitv8 kirjutas:E46-l käib see paneel mingite spets tõmmitsatega välja, järelikult on kahes servas mingid "kõrvad" või klambrid, mis teda augus kinni hoiavad.
kui ma seal nüüd susima hakkan siis pean igaksjuhuks akult juhtme ära võtma??
mul oli sama jama, pettunult ja tüüpiliselt nagu ikka foorumist abi ei saa, googeldasin sain inglisekeeles abi, tuli nullida kõik ära ja selleks võtsin ööseks aku maha, paarist minutist ei piisanud, hommikul külge pannes kõik ok
kui kellelgi peaks sama jama olema siis minul aitas see!