K:e46 330TD 2000 aut.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Acta
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 14.09.2013 12:44 32
Peamine sõiduk: 330 TDi

K:e46 330TD 2000 aut.

Postitus Postitas Acta »

Auto sõidab aga minek pole päris see ja kütusekulu on maru suur selle diisli kohta.Selle mootori keskmine peaks ehk olema seal 7,5 juures.Seda ei saavuta ma isegi maanteel.Turbo sisitab ilusti,kiirendases võtab taha aga nagu väga lahja minek,Kütusefiltri vahetasin ära,ikka sama.
Sümptomid:
keskmine 8,5 kuni 9,5
Musta suitsu ei viska kui pedaali põhja vajutad,isegi sinist mitte.
Külmalt/soojalt käivitub ilusti.
Õli ei söö.
Kõik tundub nagu korras olevat.

Mida teha,millest alustada?
MuiduMees
Huviline
Postitusi: 1444
Liitunud: 13.01.2006 19:11 29
Asukoht: tartu-jõgeva

Re: K:e46 330TD 2000 aut.

Postitus Postitas MuiduMees »

Vaheta ka õhifilter ära. Vaata rehvirõhud üle, samuti on palju sõidustiilis kinni.
Kui miski ei aita, võid alati ka diagnostikat proovida.
Need siis lihtsamad variandid.
2000 a. 320d, e46
MuiduMees
Huviline
Postitusi: 1444
Liitunud: 13.01.2006 19:11 29
Asukoht: tartu-jõgeva

Re: K:e46 330TD 2000 aut.

Postitus Postitas MuiduMees »

viewtopic.php?f=5&t=21701" onclick="window.open(this.href);return false;

Antud lingis suht hästi kõik ära seletatud.
2000 a. 320d, e46
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: K:e46 330TD 2000 aut.

Postitus Postitas arnis »

Õlifilter koos õliga ja kindlasti karterituulutusfilter, kui seda pole 2a jooksul vahetatud.

Keila lähedal saan juhtme taha pista, arvatavasti auto on kursis, miks mootor vormist väljas on.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: K:e46 330TD 2000 aut.

Postitus Postitas arnis »

Juhtmega saab pooled asjad (need, mida autoomanik ei saa teha ilma juhtmeta) tehtud.
Sealhulgas EGRi töö kontrollimine.

Filosoofia on selline, et kui autol on mure, siis enne, kui hakata mõtlema probleemi põhjusele,
kontrollida üle kõik hooldused. Kui mõni neist on ammu ületatud, siis alguses teha
hooldus, kui see ei aidanud, siis võib hakata juppe vahetama. Täiesti tavaline asi, et
karterituulutus vahetamata, täiesti tavaline, et roolivõimuõli vahetamata, täiesti tavaline,
et pidurivedelik vahetamata, täiesti tavaline, et jahutusvedelik vahetamata ja radiaatorid
on totaalselt umbes (sh intercooler ja käigukast), täiesti tavaline, et kütusejahuti radiaator on
totaalselt umbes, täiesti tavaline, õhufilter vahetamata. Ja ka see on täiesti tavaline, et
vaakumsüsteemiklappide filtrid on umbes ja egr ummistunud. Need kõik on ühel või teisel moel hooldused.
Kui need kõik asjad on kontrollitud ja vajadusel korda ajatud, siis võib minna edasi juppide
vahetamise peale, olgu need viskod, ventilaatorid, siilid, hoorattad, vaakumklapid, pumbad...
Ja "juhe taha" kuulub kategooriasse "hooldus", mitte kategooriasse "juppide vahetamine".
Hoolduse järjekord sõltub probleemist. Suur kütusekulu on rohkem kui 50% juhtudel autole teada.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: K:e46 330TD 2000 aut.

Postitus Postitas arnis »

See pikk jutt oli selgitus minu filosoofiale. Kogu see nimekiri loomulikult
ei ole seotud suurendatud kütusekuluga, kuid kui minu juurde tullakse
autoga, kus on pooled asjad tegemata ja hakatakse rääkima, et mul üks
asi jamab ja teine asi jamab ja vahest puterdab ja vahest tossab ja
vahest ei lähe edasi, siis enne kui soovitada uus põhjaalune pump panna,
soovitan ma alguses vahetada filter ja veenduda, et paagis on asjad puhtad,
peale mida alles võib põhjapumpa vahetada.
Filosoofia tugineb sellele, et kui minna OTSE probleemi kallale ja vahetada
pump, siis sõidetakse vana filtriga edasi kuni jälle jama majas :D
Ja jah, ma olen kursis mõndade töökojade taktikaga "osta kõik varuosad
mis meil pakkuda on ja alles siis hakkame rääkima" :mrgreen:

Olgu, kui minna asjade vahetamise peale, siis lisaks karterituulutusele,
egr-ile, veel EGR-i termostaat ja tavaline termostaat. Muidugi saab
seda varjatust menüüst vaadata, vihjet, mis olukord on termostaatidega.
Või kogu aeg haakuv visko. Aga noh, kui ma juhet sappa topin, siis samal
ajal ma koheselt vaatan need tüüpilised asjad üle ja mainin omanikule.
Edasi ma jälgiks veel MAP, MAF andmeid ja tõmbaks katsesõidul EGR
toru lahti/vaataks sisse. Jälgiks kütuse rõhku enne pumpa jms.
Seda kõike mõne kopika eest. Paljud autoomanikud
ei ole kapotialuse armastajad ja neil on kergem mõne teadja juurde pöörduda,
nagu sina, mina ja kümned teised foorumlased.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: K:e46 330TD 2000 aut.

Postitus Postitas arnis »

Ma neid asju ei müü ja annan ainult juhendeid, missugused on potensiaalselt
tuksis/läbi, sh need, mis ei ole asjaga otseselt seotud, KUID sõidavad iga
meetri autoga kaasa. Näiteks, webasto, mis kolmandikul 530d omanikel
sõidab lihtsalt autoga kaasa. Ta on olemas, seega, peaks töötama.
Selle mitte töötamine põhjustab aeglast mootori soojenemist, mis omakorda
põhjustab ka suurenenud mootori kulumist. BC järgi suureneb ka kütusekulu,
kuigi kokkuvõttes teatud osa sõidusoojendaja puhul läheb "teise toru kaudu".
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Vasta