E46 320D diagnostikakoodid

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Russel
Huviline
Postitusi: 199
Liitunud: 03.06.2012 20:21 46

E46 320D diagnostikakoodid

Postitus Postitas Russel »

Oleks vaja teada, millega täpsemalt tegu.. Diagnost näitas

43F1 Supplementary heater 1 Short circuit to earth
4AB2 Supplementary heater 1 Malfunction

1702 Supplementary/auxiliary heateradditional water pump short to earth

Ja mis see on?
4501 Exhaust-gas recirculation system Control deviation negative.
kloox
Huviline
Postitusi: 1207
Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
Peamine sõiduk: g31M-pakett
Asukoht: Valga

Re: E46 320D diagnostikakoodid

Postitus Postitas kloox »

Esimesed 3 arvatavasti lisasoenduse pepus ajust tingitud.
Aga kas diagnostik midagi muud ka oskas nende kohta rääkida.Vast ikka veakoodid,mida diagnostikaaparaat näitas. :roll:
530d
Kasutaja avatar
Russel
Huviline
Postitusi: 199
Liitunud: 03.06.2012 20:21 46

Re: E46 320D diagnostikakoodid

Postitus Postitas Russel »

:?
Ta arvas, et tegemist on pildil nr7, kuid seda kontrollisime. Süüde sees, võtsime juhtme tagant ära ja panime tagasi - töötas.
Pilt


Uurisin natsa ja lugesin sellise asja kohta nagu Electric Auxiliary Heater ja silma jäi selline lause: "The idle speed is increased to 930 rpm when the auxiliary heater is activated."
Mul autol koguaeg seal 700-800 juures.. Isegi suurte külmadega, hommikuti käima pannes.
Millega täpsemalt tegu? :lol:
MuiduMees
Huviline
Postitusi: 1444
Liitunud: 13.01.2006 19:11 29
Asukoht: tartu-jõgeva

Re: E46 320D diagnostikakoodid

Postitus Postitas MuiduMees »

Tegemist elektrilise lisasoojendiga, mida pandi diislitele. Eesmärgiks on siis jahutusvedeliku temperatuuri üleval hoida- kui see ei tööta, jahtub masin kohapeal käies suht maha.
4501 on seotud EGR-ga
2000 a. 320d, e46
Kasutaja avatar
Russel
Huviline
Postitusi: 199
Liitunud: 03.06.2012 20:21 46

Re: E46 320D diagnostikakoodid

Postitus Postitas Russel »

Tänud kaasa mõtlemast.. EGR on pime ees, selge siis, miks ta seda näitas.

Ma juba guugeldasin ijep, millega tegu, nimesi on antud asjal lihtsalt üsna palju. Kas selle asja mittetöötamine võib olla ka põhjus, et ta talvel üle -20 käima ei taha minna ja ka see, et külmalt käima pannes pöördeid ei tõsta?
Pildil siis antud soojendi..
Pilt
Kasutaja avatar
illukas316
Huviline
Postitusi: 793
Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
Peamine sõiduk: E61 525xd

Re: E46 320D diagnostikakoodid

Postitus Postitas illukas316 »

Kuno_T kirjutas:Kui lisasoojendit teist muretseda, tuleks vaadata, et ta oleks vähemalt HW 02 või 03 ja SW 15.
Ega sa juhtumisi ei oska täpsustada, mis muudatused teevad HW 02 või 03 etemaks 01 ees?

(Omal just carwayst võetud üks 'toimiv' soojendi ligi, aga veel ära toomata. Pole aimugi, mis raudwara versiooniga tegu, aga kui on kräpp, siis nõuaks kohe uuemat.)
Kasutaja avatar
Russel
Huviline
Postitusi: 199
Liitunud: 03.06.2012 20:21 46

Re: E46 320D diagnostikakoodid

Postitus Postitas Russel »

Palju Carway küsis selle soojendi eest, kui saladus pole?

Kas oleks midagi, mida kontrollida enne, kui ma uut ostma hakkan ?
Kasutaja avatar
illukas316
Huviline
Postitusi: 793
Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
Peamine sõiduk: E61 525xd

Re: E46 320D diagnostikakoodid

Postitus Postitas illukas316 »

Ei teagi, võtsin terve hunniku kraami ühe arvega ja väikse soodusega.

Ilmselt kallim kindlasti kui foorumist osta, aga selle eest on mingi aeg ka garantii.
Ise midagi muud pole seal koha peal kontrollinud, kui ainult kiire väline vaatlus. Siiani pole veel vastu pükse millegagi saanud.
Russel kirjutas:Palju Carway küsis selle soojendi eest, kui saladus pole?

Kas oleks midagi, mida kontrollida enne, kui ma uut ostma hakkan ?
Kasutaja avatar
Russel
Huviline
Postitusi: 199
Liitunud: 03.06.2012 20:21 46

Re: E46 320D diagnostikakoodid

Postitus Postitas Russel »

Ühed koodid veel.
4232 - Glow plug, cylinder3 open circuit
4242 - Glow plug, cylinder4 open circuit
4222 - Glow plug, cylinder2 open circuit
4212 - Glow plug, cylinder1 open circuit

Tegemist on siis eelsüüteküünaldega. Ostsin uued ja lasin ka ära vahetada. Töökojast öeldi, et vanad olid läbi põlenud.
Koodide järgi uurisin, et need tähendavad Activation Interrupted.
Kui suur võimalus on, et eelsüüteküünalderelee või -plokk nahkas võib olla?
Praeguste ilmade juures põleb eelsüüteküünalde tuluke suht korraks, esimese tulena kustub armatuuris (Selle järgi peale küünalde vahetust mingit erinevust ei ole).

Asi lihtsalt selles, et väidetavalt on mu autol need juba eelmise omaniku poolt vahetatud. Remondimees ütles, et eelsüüteküünaldest tõesti olid 2tk erinevad ülejäänud 2st. Ta arvas, et kuna need eraldi vahetatud siis sellepärast kõik läbi põletaski. Ma loodan, et nüüd kui ma kõik 4 uut lasin panna siis nad tänu vigasele küünaldeplokile uuesti läbi ei põle.
Vasta