Autoks 92 aasta 316, millele peale istutatud 1.8 mootor, m40b18 siis ilmselt. Mootorivahetuse teinud tundmatu isik, s.t. ma ei tea veel, kas ECU ka õige on või jäeti 1.6 oma. Ehk keegi teab, mis numbrid 1.8 ecul olema peavad?
Lugu järgmine. Peale seisma jätmist kohe proovides käivitub üsna normaalselt. Veidi seisnuna peab kauem käivitama, just nagu vajuks kütuse surve ära. Vahetasin kütusefiltri, sel ajal torudes erilist survet ei olnud, kuid bensiinipumba ja tema kinnituse vahelises voolikus oli auk, mis oli ilmselt põhjuseks. Pump ise seal paagis ka jube tilluke, harjunud nägema BMW-del nagu suuremat. Voolik vahetatud terve vastu ja muutus praktiliselt olematu, sümptomid samad. Minut-paar peale seismajätmist kargab suht kohe käima nii külmalt kui soojalt, a'la pool tundi seisnuna vajab käiamist. Gaasi kohapeal põhja pannes teeb häält, nagu jääks kütust puudu, ei käi puhtalt piirajani. Sõites annab ka tihti tunda, et pööreteregistri kõrgemas osas mõnikord enam jõudu eriti ei lisandu.
Ökonomeeter näitab maanteel 90-100 sõites keskmiselt 9, vahest 10, tundub justkui palju? Lambda töökorras ei ole ka kindel muidugi, kuid see ei tohiks käivitust mõjutada.
Kütusesurve regulaatori viga ei tahaks hästi uskuda. Mis järgmiseks, pihustid? Bensupumba vahetuse tahan ka igatahes ära proovida.
E36 316 1.8 käivitusprobleemid
- kurikristjan
- Huviline
- Postitusi: 439
- Liitunud: 16.02.2014 19:36 35
- Peamine sõiduk: E39 525d Touring
- Telefon: 53858447
- Asukoht: mandri keskel
- kurikristjan
- Huviline
- Postitusi: 439
- Liitunud: 16.02.2014 19:36 35
- Peamine sõiduk: E39 525d Touring
- Telefon: 53858447
- Asukoht: mandri keskel
Re: E36 316 1.8 käivitusprobleemid
Aju kontrollitud ja õige.
Ratsitud bensiinipump vahetatud ja käivitusmure murtud. Kui palju imet ikka üks väike asi teha saab.
Ratsitud bensiinipump vahetatud ja käivitusmure murtud. Kui palju imet ikka üks väike asi teha saab.