Nimelt, gaas põhjas kiirendades 1.-3. käiguga läheb see väike l/100km näidik põhja, nagu peab, ehk siis üle 20l/100km. 4. ja 5. käiguga aga pitsitab justkui, ja kulu jääb 14-15l/100km kanti. Videotest vaatasin sama masina kiirendusi nii ASC maas kui peal, igal pool läheb ikka gaasi talludes see näidik põhja ja auto liigub jõuga edasi.
Mulle tundub nagu nendel samadel käikudel ei tõuseks mu auto kiirus küllalt (kuigi pole millega reaalselt võrrelda). Nagu miski piiraks kütuse voolu vms.
INPA-ga sai natuke uuritud tühikäigul asja, panen info ja pildid siia:
Smooth running (selective mass adjustment):
cyl 1 = 0.07
cyl 2 = 0.00
cyl 3 = 0.03
cyl 4 = 1.10
![Pilt](http://i442.photobucket.com/albums/qq143/martinlink007/BMW/th_SMA_zps52de759e.png)
![Pilt](http://i442.photobucket.com/albums/qq143/martinlink007/BMW/th_idle850rpm_zps6b3b611f.png)
![Pilt](http://i442.photobucket.com/albums/qq143/martinlink007/BMW/th_analog1_zps8effe4e6.png)
Ja üks pilt mis tehtud 2000rpm juures (neutraalis):
![Pilt](http://i442.photobucket.com/albums/qq143/martinlink007/BMW/th_idle850rpm_zps6b3b611f.png)
Auto andmed identification lehelt, kas siin on midagi uuendamisväärset?
![Pilt](http://i442.photobucket.com/albums/qq143/martinlink007/BMW/th_Identification_zps0c69ef6e.png)
Ise oletan, et peaks tegema reaalselt kiirendades lindistuse sellest samast lehest, et näha rail pressure'it siis, kui see "piirang" peale tuleb. Või on ehk kellelgi mingeid paremaid ideid, mida proovida võiks?
Praeguseks tehtud: MAF puhastus, MAP puhastus, sisselaske õhutemperatuuri sensori puhastus; uus termostaat, veepump; sisselaske kolle puhastus.
Errorid mälus: eelsüüteküünal cyl 1 ja cyl 4, elektriline eelsoendi tuksis, alternator load signal 40A1 (peaks olema ka eelsoendist).
Auto soojeneb 88 kraadini väga aeglaselt (~25min sõitu või 20min tühikäiku) aga sinna jõudes enam-vähem säilitab seda temp, kütusekulu on tõusnud miinuskraadide tulekuga ~1,5l/100km. Äkki see on ka kuidagi seotud antud juhusega?
Tahaks selle masina ideaalsesse seisu saada, nii et kõik abi on väga oodatud.