E30 316i suur kütusekulu ja hommikuti puterdab 3-4 sek.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Charger
Huviline
Postitusi: 218
Liitunud: 03.03.2006 11:35 50

E30 316i suur kütusekulu ja hommikuti puterdab 3-4 sek.

Postitus Postitas Charger »

Mootor on 1.6 m40b16

Nimelt hommikuti on tunne nagu saaks palju kütust peale. Puterdamine kestab 3-4 sekundit ja kui gaasi anda , siis tahaks nagu välja surra. (pööre langeb, puterdades, plöt plöt plöt ja siis tõuseb jälle normi)
Mõne sekundi pärast kaob probleem.
Äsja käivitatud külmalt mootorilt õhulugeja pistik küljest võttes jääb mootor tööle, kuid vaevaliselt, veidi soojenenuna sureb koheselt välja, kui pistik lahti ühendada.
Ka kütusekulu tundub ebareaalselt suur 1.6 mootori kohta, mõned päevad tagasi sai tangitud ca 30 liitrit ja sõita sai sellega 160km :lol:
Sellise kuluga võiks juba mingi V8-ga sõita :evil:
Ülevaatusel oli CO korras.
Enne ülevaatusele minemist vahetatud asjad, kuna CO oli paigast ära : lambda(bosch),summuti, küünlad, jagajakaas, kütuserõhu vaakumvoolik.


Sai käidud ülevaatuspunktis uuesti ja lasin CO-d mõõta, enam sellest näidust paremaks minna ei saa, 0.01- 0.03 vahemikus.
Karterisse bensiin ei leki ja bensiinihaisu kuskil ei ole. Küünlad ka ilusti pruunid/pruunakad.
MIS VÄRK ON ?!? :(
Viimati muutis Charger, 12.04.2015 10:51 07, muudetud 4 korda kokku.
Kasutaja avatar
CubaI
Huviline
Postitusi: 140
Liitunud: 09.01.2013 13:41 05
Peamine sõiduk: E36 318
Asukoht: Eesti

Re: E30 316i suur kütusekulu ja hommikuti puterdab 3-4 sek.

Postitus Postitas CubaI »

Saab lisa õhku vast kuskilt?
Charger
Huviline
Postitusi: 218
Liitunud: 03.03.2006 11:35 50

Re: E30 316i suur kütusekulu ja hommikuti puterdab 3-4 sek.

Postitus Postitas Charger »

Kas siis mitte CO paigast ei lähe, kui õhu ja kütuse segu on paigast ära ?
Kust see lisaõhk võib siis tulla, sisselaskest/tihenditest ?
Sellisel juhul vist pööre ujuks, kui saab lisaõhku ? Mul on pööre paigas.

Ei tahaks mootorivahetust tegema hakata vaid tahaks ,et auto oleks tavaline, originaal mootoriga, korras ja töötav.
Kasutaja avatar
illukas316
Huviline
Postitusi: 793
Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
Peamine sõiduk: E61 525xd

Re: E30 316i suur kütusekulu ja hommikuti puterdab 3-4 sek.

Postitus Postitas illukas316 »

Puterdamise koha pealt - kompressiooni kontrollida.

Kütusekulu koha pealt - ega mõni pidur peale ei jää?
Charger
Huviline
Postitusi: 218
Liitunud: 03.03.2006 11:35 50

Re: E30 316i suur kütusekulu ja hommikuti puterdab 3-4 sek.

Postitus Postitas Charger »

Pidurid peal ei ole, seda oleks mulle ylevaatuspuntkis 6eldud ma usun ja rattad k2sitsi liigutades raskelt ei k2i.

See puterdamine on hommikuti. (ehk v2hemalt 8h seismist)
Edasi liigub 1.6 kohta normaalselt, seega ei tahaks uskuda, et nüüd selles asi on :roll:
V6i madal kompressioon tekitab kahekordse kytusekulu ??
Kasutaja avatar
illukas316
Huviline
Postitusi: 793
Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
Peamine sõiduk: E61 525xd

Re: E30 316i suur kütusekulu ja hommikuti puterdab 3-4 sek.

Postitus Postitas illukas316 »

Charger kirjutas:V6i madal kompressioon tekitab kahekordse kytusekulu ??
Kui oled kindel, et sult kuskilt kütust välja ei leki, siis ainuke koht kuhu ta loogiliselt kaduda saab on silinder.
Kontrolli või lase kontrollida kompressioon ära, võtab 5 minutit.

Õhulugeja on muidugi ka kahtlusalune. Kui oled kuskil Tallinna/Saku kandis võin pakkuda proovida mõnda lugejat, vedelevad mäletamist mööda nii 1.6 kui 1.8 omad kuskil.
Vasta