E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
henryyyy
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 29.10.2013 21:54 31

E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.

Postitus Postitas henryyyy »

Tere! Mure siis selline et turbo kaob nagu vahel tagant ja kütusekulu nagu mängib, vahel on isegi mäest alla sõites maanteel 7-8 sajale. Mingi hetk püsikaga lastes 90ga, enne kiirendus momenti jättis nagu korra vahele, nüüdseks see probleem kadunud. Käisin diagnostikas, seal näitas turbo rõhu klapi vms viga, ära kustutades viga tagasi enam ei tulnud. samas näitas ka väljalaske filtri vms viga. Loodan et saate aidata, ei oska kuhugile pöörduda!
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3533
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.

Postitus Postitas Tauri_J »

segane jutt, aga pakun et tahmafilter lootusetult umbes.

Kuna viimati põletas?
henryyyy
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 29.10.2013 21:54 31

Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.

Postitus Postitas henryyyy »

Auto kuu aega alles olnud minu oma. Nagu ma aru olen saanud sis peaks mingi tule lööma armatuuris põlema kui põletab? Kui pika aja tagant peaks põletama? Millest ma aru peaks saama kui ei põleta?
Viimati muutis henryyyy, 12.04.2015 21:11 34, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3533
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.

Postitus Postitas Tauri_J »

soovitan kuskile pädevasse diagnostikasse minna.

siit saad lugeda täpsemalt

http://www.autoekspert.ee/tahmafilter

Kahjuks ei anna auto teada millal ta põletab.
henryyyy
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 29.10.2013 21:54 31

Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.

Postitus Postitas henryyyy »

Aga kuidagi peaks ta ikka teada andma kuna põletab, või ei?
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3533
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.

Postitus Postitas Tauri_J »

ei
henryyyy
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 29.10.2013 21:54 31

Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.

Postitus Postitas henryyyy »

Aga see jällegi ei selgita seda miks vahel toimib ilusti ja vahel mitte. Siis kui filter umbes siis peaks koguaeg sama probleem olema?
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3533
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.

Postitus Postitas Tauri_J »

jah, aga oletada on mõttetu.

Kes teab mis sul selle tahmafiltriga on...nt võibolla lihtsalt tühjaks tehtud, aga reaalselt välja programmeeritud ei olegi ja aju saab edasi veakoode.

ühesõnaga, sellist diagnostikut külastada on mõttetu kes loeb ainult veakoode ja probleemile lahendust anda ei suuda.

Muidugi võib probleemiks olla ka pihusti, EGR või mis iganes veel mida veakoodidega välja ei loe. Mootorit sa ka ei ole maininud...
henryyyy
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 29.10.2013 21:54 31

Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.

Postitus Postitas henryyyy »

Aga oskad ehk öelda mõnda pädevat diagnostikut lõuna-Eestist?
henryyyy
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 29.10.2013 21:54 31

Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.

Postitus Postitas henryyyy »

Muideks pole tempi kah üle 70 saanud veel, kas selles võib kütusekulu viga olla?
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2521
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.

Postitus Postitas Ma®tin »

Muideks on siis su oma viga, et kuu aega katkise autoga ringi sõidad ja sellega seoses see veel katkisemaks läheb.
Janno6
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 07.01.2014 20:59 33

Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.

Postitus Postitas Janno6 »

Vaheta termostaat ära ja saad pea liitri alla küttekulu. Endal oli sama asi. Palju sul sellist keskmist küttekulu näitab üldse?
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3533
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.

Postitus Postitas Tauri_J »

kui tempi üles ei saa siis pole lootustki, et põletamisprotseduur pihta hakkaks.
henryyyy
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 29.10.2013 21:54 31

Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.

Postitus Postitas henryyyy »

8 kanti on keskmine.
henryyyy
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 29.10.2013 21:54 31

Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.

Postitus Postitas henryyyy »

mootor on muidu 120 kw. Käisin tegin 30 km sõidu, soojendus maas, temp üle 75 ei läinud. Kas keegi on enal vaadanud muidu et temp peaks 90 olema? Kuulsin et 70 võibki diislil norm olla?
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2521
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.

Postitus Postitas Ma®tin »

Ma kuulsin, et mootorisse võib toiduõli ka valada.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.

Postitus Postitas arnis »

Osta palun kaks uut kvaliteetset termostaati (mõlemad vaja vahetada), kohe nüüd, mitte varsti.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
henryyyy
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 29.10.2013 21:54 31

Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.

Postitus Postitas henryyyy »

Selge, tänud!!
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.

Postitus Postitas arnis »

Ja kuna jahutusvedelik tuleb niikuinii välja lasta, siis kalla tutikas sisse.
UM-ist saad kontsentraati ja tanklast saad destil vett 50:50.
Kui arvad, et jahutusvedelik peaks maksma vähem kui diisel, siis
rohelist ollust saab igas autopoes ka. Ära ainult vana sisse jäta.

Kui 90 lõpuks kätte saad, pead püsikaga pool tundi peatusteta sõitma maanteel.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
henryyyy
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 29.10.2013 21:54 31

Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.

Postitus Postitas henryyyy »

Okei teen asjad ära ja eks näis! tänud abi eest!
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3533
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.

Postitus Postitas Tauri_J »

Ma®tin kirjutas:Ma kuulsin, et mootorisse võib toiduõli ka valada.
:lol:

Aga teemasse veel niipalju...et tõenäosus et ta iseseisvalt põletama hakkab on väga väike. Kuna terve igavik sõidetud poolsooja mootoriga ja väljalaskes vastusurve ülikõrge.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.

Postitus Postitas arnis »

Passiivsest kuumusest jääb väheks? DPF üsna lähedal kollele :?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
henryyyy
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 29.10.2013 21:54 31

Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.

Postitus Postitas henryyyy »

Termostaadid vahetatud, kütusekulu ikka maanteel 90ga sõites 6,2
Kasutaja avatar
Raemees
Huviline
Postitusi: 747
Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
Asukoht: Rae v, Harjumaa

Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.

Postitus Postitas Raemees »

Keegi tegija võiks siia panna infi mismoodi seda BC kalibreerida, oleks isegi huvitatud. Või mulle priva.
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3533
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.

Postitus Postitas Tauri_J »

Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.

Postitus Postitas arnis »

henryyyy kirjutas:Termostaadid vahetatud, kütusekulu ikka maanteel 90ga sõites 6,2
Kas nüüd, peale termostaatide vahetust, maanteel 90-ga sõites temp ka 90-sse läheb?
(seda näed varjatud menüüs)

Põhimõtteliselt oleks aeg minna uuesti diagnosti. Seekord kui tahmafiltri viga ainukene,
oleks tarvis sundpõletust teha manuaalselt.

Seda muidugi peale seda kui on vähemalt pool tundi 90 kraadise mootoriga sõidetud ilma peatumata.
Veel parem oleks 110-e alas sõita.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
henryyyy
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 29.10.2013 21:54 31

Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.

Postitus Postitas henryyyy »

nüüd läheb ilusti 90 kraadini.
henryyyy
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 29.10.2013 21:54 31

Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.

Postitus Postitas henryyyy »

Äkki seletaksid seda kalibreerimist?
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.

Postitus Postitas patrik »

Mis vahe on tahmafiltri põletamisel kas sõita 70,80või110 kmh?
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.

Postitus Postitas ttsys »

Kontsentratsiooni osas vähem lendlevaid peenosakesi m2 kohta.
Vasta