E92 335d bmw tuunimine

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E92 335d bmw tuunimine

Postitus Postitas ttsys »

Unistada pole muidugi keelatud aga paras huumor sellegi poolest. :mrgreen:
Tauri_J kirjutas:BMW-l olekski aeg M seeriale hakata pakkuma ka diiselmootoreid.
Ei kujuta ettegi mis mootorid ja mis ulme jõu numbritega sealt tehasest välja tuleksid :lol:
Kasutaja avatar
testivoitja
Huviline
Postitusi: 2073
Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
Peamine sõiduk: BMW X5 E53
Asukoht: Helsinki

Re: E92 335d bmw tuunimine

Postitus Postitas testivoitja »

Küsisin siin sellepärast, et siin kastide üle arutamine päevakorras oli niikuinii. Selles mõttes, et kui **** päev seljataga, siis teinekord on ju lihtsam üldse vastamata jätta?
Mina võin ju vabalt ka uue teema üldse teha ja oma asja seal küsida, aga isiklikult küll ei näe, et mu küsimus selle teema viimasest arutelust väga palju mööda läks, kuna soov sama, mootorit järgi aidata, aga siis peaks ka kastiga järgi tulema.
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3533
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: E92 335d bmw tuunimine

Postitus Postitas Tauri_J »

ttsys kirjutas:Unistada pole muidugi keelatud aga paras huumor sellegi poolest. :mrgreen:
Tauri_J kirjutas:BMW-l olekski aeg M seeriale hakata pakkuma ka diiselmootoreid.
Ei kujuta ettegi mis mootorid ja mis ulme jõu numbritega sealt tehasest välja tuleksid :lol:
mismõttes huumor :lol:

m550d ja m5 võrdlus on väga kohane. Autobildis hinnati 550d paremaks.

Pilt
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E92 335d bmw tuunimine

Postitus Postitas ttsys »

Otseses mõttes huumor ehk samas klassis unistus nagu diisel WRC.
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3533
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: E92 335d bmw tuunimine

Postitus Postitas Tauri_J »

ttsys kirjutas:Otseses mõttes huumor ehk samas klassis unistus nagu diisel WRC.
kes oleks arvanud, et BMW hakkab mahtuniversaale tootma...

nt viimased 9 aastat on Le Mansi-s domineerinud diiselmootoriga autod. F1 muutub ka aina rohelisemaks ja kütusesäästlikumaks. Kes teab mis tulevik toob? Hübriidjõuallikaid ei osanud ka keegi oodata.

WRC on üleüldse üks mahakäinud sari. Püsib ta vee peal tänu sellele, et muutusi on tehtud suht vähe ja enamus reegleid külmutatud.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E92 335d bmw tuunimine

Postitus Postitas ttsys »

Ikka unistad. :mrgreen: Püüa leppida, et diisel on täna regressioon ja selle euro5 või e6 tasemel tänavatele toomine M väärilisena on absurd. EV astub niigi M kandadele ja peab poolearuline olema, et masuudikat mingist peenikest torust läbi suruma hakata. See rohkem JCB või John Deere teema - neil vaja oma "M" seeriat, et killustik supperkiirusel lamedaks saada või mõni tammetüvi saekaatrisse toimetada. :mrgreen:
Viimati muutis ttsys, 11.05.2015 22:17 01, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
testivoitja
Huviline
Postitusi: 2073
Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
Peamine sõiduk: BMW X5 E53
Asukoht: Helsinki

Re: E92 335d bmw tuunimine

Postitus Postitas testivoitja »

Kuno_T kirjutas:Ise ju ütlesid, et küsisid lolli küsimuse, mis nüüd õiendad? :P
Roni naise otsa, see vb olla rahuldab su ära ka. ;)

Sellise ving- ving stiiliga ei arutata nii komplitseeritud teemasid ja kui korra öeldakse, et on erinevad asjad, siis ei esitata enam uut lolli küsimust vaid sellest lähtutaksegi. Kui sittagi aru saada ei taha, siis pole ju üldse arutelul mõtet! Tundub, et panindki oma küsimuse püsti ainult kräuksumise eesmärgil? Jõudu siis. Mina passin.
Rahu nüüd. Ei püstitanud üldse kräuksumise eesmärgil. Tean, et prefl e60 kast on e39 otsas toiminud, aga mil viisil on päris täpselt teadmata. Kuna aga oleks olemas üks 535d turbiin, siis sellest ka minu küsimus. On ju teada, et erinevaid osasid saab omavahel ristata. Loota ju võis. Kas paar polti või komplektne uuema tüübi kast toimima saada, on ka 2 erinevat asja.
Naistest rääkida, siis oled õigel teel :P
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E92 335d bmw tuunimine

Postitus Postitas ttsys »

Pole mingit koormust, sest täislause oli/on: "Püüa leppida, et diisel on täna regressioon ja selle euro5 või e6 tasemel tänavatele toomine M väärilisena on absurd."
Diisli võimsamaks ja kergemaks tegemine kooskõlas euronormidega on tänaste materjalidega täis kompromisse. Euro6 saavutamine nõuab nii mootori kaalu suurenemist, kui ka võimsuse kadu. Arendustöö käib selle najal, kuidas täna olemasolevat säilitada ja see on samuti sisuliselt regressiooniline arendustöö, sest uued/muud jõuallikate tehnoloogiad vajutavad selga ja jalgevahele.
Kuno_T kirjutas:
Püüa leppida, et diisel on täna regressioon
Hmm, sellise kapitaalse väite tõsine tõenduskoormus on sul.
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3533
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: E92 335d bmw tuunimine

Postitus Postitas Tauri_J »

Aga ole siis valmis kui tuleb. :mrgreen:

Alpina juba palju kiireid "traktoreid" valmis treinud.
Alpina D3 Biturbo

Price £46,950 0-62mph 4.6sec Top speed 173mph Economy 53.3mpg CO2 139g/km Kerb weight 1660kg Engine 6cyls in line, 2993cc, twin-turbo, diesel Power 345bhp at 4000rpm Torque 516lb ft at 1500-3000rpm Gearbox 8-speed automatic

BMW M3 DCT

Price £56,175 0-62mph 4.1sec Top speed 155mph Economy 34.0mpg CO2 194g/km Kerb weight 1635kg Engine 6cyls in line, 2979cc, twin-turbo, petrol Power 425bhp at 5500-7300rpm Torque 406lb ft at 1800-5500rpm Gearbox 7-speed dual-clutch automatic
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E92 335d bmw tuunimine

Postitus Postitas ttsys »

Jepp. Nox ja peenosad. Tänases pildis täiega huumor isegi ette kujutada M seeriale ligi-lähedast võimekust uuema E6-le vastava DPF tehnoloogiaga.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E92 335d bmw tuunimine

Postitus Postitas ttsys »

M seeriast on jutt. BMW teeb enne M seeria EV kui mõne M väärilise tänavakõlbuliku masuudika.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E92 335d bmw tuunimine

Postitus Postitas ttsys »

"M" (for Motorsport) - http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M
Kui vaadata vana V10 5 liitrist ja uuemat V8 4.4 liitrist siis kW samade E normide juures märgatav kasv. Lisaks hübriidid; x6 seljas 4.4 liitrine 780Nm. http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_X6#Sec ... 282014-.29
Kasutaja avatar
_siim_
Huviline
Postitusi: 269
Liitunud: 27.09.2007 16:05 42

Re: E92 335d bmw tuunimine

Postitus Postitas _siim_ »

6hp28 on olnud nende kolme auto all mida lähemalt uurinud olen,2 sõidab sellise jõuga ringi,kolmas on veits kangem aga pole veel dynosse jõudnud,paari nädala jooksu peaks ära tegema,tegemist on täiesti stock masinatega kus ainult dpf eemaldatud.

Autod kuuluvad noortele ja pähe antakse korralikult,kaasa arvatud parkladriftid jne,0 probleemi kastidega,ühel juba aasta seljataga väärkohtlemist,tagasillas tuli kõik puksid välja vahetada.

M3 e9x jääb nendele diislitele päris kõvasti alla,korduvalt proovitud ja tõestatud :)

Järgmine väljakutse on hakata softi ringi ehitama 6000rpm jaoks.

Ja mis kõige olulisem,autod on suitsuvabad praktiliselt,üks nendest on veel valget värvi ja väga nõudliku omanikuga,seal ei tuleks kõneallagi auto tahmaseks minemine.

Pilt
C:\>Sent from my i386 using MS-DOS__
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E92 335d bmw tuunimine

Postitus Postitas teet82 »

_siim_ kirjutas:M3 e9x jääb nendele diislitele päris kõvasti alla,korduvalt proovitud ja tõestatud
Huvitav miks siis neid M-e üldse ehitatakse ja suure raha eest müüakse? Ma arvan, et tehasest tulevate autode võimsuse ja eluea suhe on paigas, et sellise töömahuga mootorist on paras võtta selline võimsus jne.. Ega BMW insenerid ei ole lollid, nad võiks selle 300kW liitrisest mootorist ka võtta, lihtsalt kliendid poleks rahul kui peaks korra nädalas mootorit vahetama nagu F1 autol. Sellistes teemades võiks kõigepealt selgeks teha, et kui pikk on auto eeldatav eluiga tehasest tulles ja kui palju on see peale sellist tuuningut, 1-2 aastat muretut põhjagaas pole näitaja.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
testivoitja
Huviline
Postitusi: 2073
Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
Peamine sõiduk: BMW X5 E53
Asukoht: Helsinki

Re: E92 335d bmw tuunimine

Postitus Postitas testivoitja »

Nissan GT-R maksab ka korrdi vähem kui ükskõik mis uuem Ferrari. Sukkevahele paneb aga enamusele. Kas ta on siis üle tuunitud ja kestab vähem?
Tänapäeva autosid ehitatakse kahjuks roheliste ettekirjutuste järgi. M mudelitel on peale jõu ka kõik muu erinev tava mudelitest, see maksabki.
Jaakk
Huviline
Postitusi: 666
Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
Asukoht: Tartu, Raadi

Re: E92 335d bmw tuunimine

Postitus Postitas Jaakk »

Kasutajal magmal on 535d millel on pärast ametlikku tuuningut 3.0 (230kw stockis) liitrisest mootorist 300kw. Kui võtta aluseks m550d (ka 3.0 mootor, 280kw) siis ma isegi ei kujuta ette kui palju seal potentsiaali tegelikult peidus võiks olla. viewtopic.php?f=4&t=225123" onclick="window.open(this.href);return false;
Tasub meenutada, et omaaegne tipp-masin, Ferrari 360 omab vabalthingavat V8 bensukat ja teeb samuti 300kw (kõigest).
On kuidas on, ferrarit sa ikkagi diisel bmw -ga ei võrdle, kuigi mootori võimsused ja väänded võivad sarnased olla- ei hakka tesla model s P85D siia võrdlusesse panema.
Ma millegi pärast ei usu, et isegi see 535d 230kw>>>300kw ei tee sellele mootorile mitte midagi, kui peale seda upgrade -i vahetad tal õli oluliselt tihedamini kui tehase maksimum ette näeb ehk siis õlivahetuse viid 10 000 km juurde, pärast räiget peenestamist ei jäta teda pläraki seisma, siis ma ei näe probleemi.
Kasutaja avatar
testivoitja
Huviline
Postitusi: 2073
Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
Peamine sõiduk: BMW X5 E53
Asukoht: Helsinki

Re: E92 335d bmw tuunimine

Postitus Postitas testivoitja »

Minu jutu mõte oli siiski midagi muud, kui Bmw ja Ferrari võrdlemine ja suunatud teet82 lollidele küsimustele (miks nii ja miks naa) :D
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E92 335d bmw tuunimine

Postitus Postitas ttsys »

Ju siis likviidsusprobleemide all proovitud ja nendes tingimustes omasugustele tõestatud. Muul juhul on huumor sellised avaldused. :D
_siim_ kirjutas:/.../
M3 e9x jääb nendele diislitele päris kõvasti alla,korduvalt proovitud ja tõestatud :)
Kasutaja avatar
RaikoK
Huviline
Postitusi: 1334
Liitunud: 14.05.2011 18:18 58
Peamine sõiduk: F80 M3 Competition

Re: E92 335d bmw tuunimine

Postitus Postitas RaikoK »

Kas see 307kw on -20% ehk ca 250kw ?? Või sealt juba maha arvutatud ?

Mäletan jõujaam sai 535dst 286kw.

Kui 307kw ja LSD differ ka pandud siis isegi m3ga täitsa võrreldav ( 313kw ju M3-l )
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2520
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: E92 335d bmw tuunimine

Postitus Postitas Ma®tin »

Ee, miks sealt midagi maha arvestama peaks?

E:
Stock pre-lci M3 (ilma M-DCT kastita) teeb veerandmiili ~12.8, lci dct-ga 12.4.
Korraliku softiga 335d on näidanud 11.8
Jaakk
Huviline
Postitusi: 666
Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
Asukoht: Tartu, Raadi

Re: E92 335d bmw tuunimine

Postitus Postitas Jaakk »

oot-oot, mis likviidusest sa siin räägid? Mis käibevahendid siia puutuvad? Kodanikul on kreeditori ees likviidudprobleemid ja see mõjutab kuidagi BMW M3 E9x kiirendusomadusi? Seda kiirendusomadust te siin ju võrdletegi? Muidu nii omavahel öeldes ongi turboautodel eelis kiirenduses aga kas kogu auto dünaamika juures nüüd just kiirendus kõige olulisem on, seda arvamust ma küll ei jaga.
Kes on need omasugused kellele kõigil on käibevahendite puudus? Nimetad nendeks omasugusteks siis lõhkilaenanud inimesi kes on endale edevad autod (liisinud) aga tegelikult pole hinge taga punast krossigi?
Kuidas sellisel, eelnimetatud viisil hangitud autode võrdlemine on huumor?

ttsys kirjutas:Ju siis likviidsusprobleemide all proovitud ja nendes tingimustes omasugustele tõestatud. Muul juhul on huumor sellised avaldused. :D
_siim_ kirjutas:/.../
M3 e9x jääb nendele diislitele päris kõvasti alla,korduvalt proovitud ja tõestatud :)
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E92 335d bmw tuunimine

Postitus Postitas ttsys »

Ei oota. :D Arvajad võivad oodata ja "need omasugused" ongi nii 10 aastat oodanud, et siis diisli tjuunimisega kuhugi järgi jõuda. :D
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E92 335d bmw tuunimine

Postitus Postitas teet82 »

testivoitja kirjutas: suunatud teet82 lollidele küsimustele (miks nii ja miks naa)
Minu jutu mõte on selles, et selline töömahu ja võimsuse suhe on järelikult inseneride arvutuste ja testide põhjal optimaalne, et auto sõidaks näiteks pool miljonit või 20 aastat. Kui poleks probleem 100kW/liitri kohta, siis poleks vaja 3-liitrist mootorit, et üks normaalne pereauto luua.
Mingi 11 sekundit veerandmiilil pole eriline näitaja, ka mosse mootoriga on kiiremaid aegu sõidetud. Küsimus ongi pigem selles, et palju kilomeetreid see mosse sellises seades kestab. Kes saab aru ja kes ei saa, ei hakka vaidlema siin.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Jaakk
Huviline
Postitusi: 666
Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
Asukoht: Tartu, Raadi

Re: E92 335d bmw tuunimine

Postitus Postitas Jaakk »

Ma ei saa ikka aru, kes on siiski need omasugused? Mida need arvajad võivad oodata? Mida nad on oodanud 10 aastat?
Ma olen sinuga selles mõttes täiesti nõus, et igasugune tuunimine on mõttetu, sest üldjuhul võid sa ju millegis edumaa saavutada aga rahalises mõõtes sa üldjuhul kaotad ehk siis tehtud kulutust sa kunagi enam ei näe, vahet pole mida tuunid.
Samas, kui sa ostad bmw 535xd (sest m550 jaoks raha veel pole) aga saad selle tuuningule kulutatud 500-1000€ isegi kiirema auto kui unistasid siis on tegu täitsa mõistliku kulutusega.

Kui nüüd sinu 10 aastast ootamist analüüsida siis selle kohta ütleks, et tuuni mis sa tuunid, Tesla sõidab ikka mööda, ikka puhtama tuleviku poole.
ttsys kirjutas:Ei oota. :D Arvajad võivad oodata ja "need omasugused" ongi nii 10 aastat oodanud, et siis diisli tjuunimisega kuhugi järgi jõuda. :D
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E92 335d bmw tuunimine

Postitus Postitas ttsys »

Kas otsida vähema € eest suuremat kW või suurima kW eest mida iganes n€. Need ongi 2 omasugust. ;)
Kui ikka ei saa aru siis näitena WRC tiimis ei ole kindlasti esimene omasuguste kamp poodiumi potensiaaliga. :D
Jaakk
Huviline
Postitusi: 666
Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
Asukoht: Tartu, Raadi

Re: E92 335d bmw tuunimine

Postitus Postitas Jaakk »

WRC on ju sõitjate võistlus, F1, le mans, pikes peak on ju kõik tehnika võistlused.
WRC-s pole diisli dünaamikaga tegelikult mitte midagi teha, seevastu neis kolmes oleks diisliga teha küll aga nagu viimane Pikes Peak tõestas siis sealgi on elekter juba võitmatult eest ära läinud, kaugel pole ka see aeg kui F1 ja Le Mans ette võetakse.

ttsys kirjutas:Kas otsida vähema € eest suuremat kW või suurima kW eest mida iganes n€. Need ongi 2 omasugust. ;)
Kui ikka ei saa aru siis näitena WRC tiimis ei ole kindlasti esimene omasuguste kamp poodiumi potensiaaliga. :D
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E92 335d bmw tuunimine

Postitus Postitas ttsys »

Muidugi. Hübriid ja EV on hetkel teema. Diisli tjuunimisega tegelevad kõhnema rahakotiga amatöörid.
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2520
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: E92 335d bmw tuunimine

Postitus Postitas Ma®tin »

A siin foorumis on siis kes? Jõukad professionaalid? Jääb selgusetuks, kuhu sa oma seletamisega just SIIN foorumis üritad jõuda?
Kumba alla need inimesed kvalifitseeruvad, kel on mis iganes viimase kümnendi M-seeria bensukas ja remapitud diisel korraga?

E: igaksjuhuks lisan, et ilma liisinguteta ja kütuseraha ka jagub.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E92 335d bmw tuunimine

Postitus Postitas ttsys »

Igaüks teab ise oma soove ja võimeid. Signaalkellake käib selle kohta, et mingit tegevust stock M-ga halvustavalt võrrelda on lihtsalt huumor ehk ei ole tark ega ilus. Kui ka sellest aru ei saa siis igas M-is on niipalju rajut peidus, milleni amatöör oma 10 aastat vana mida-iganes-asjaga diislil lihtsalt kasvõi silmad välja punnitades järgi ei aita. :D
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2520
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: E92 335d bmw tuunimine

Postitus Postitas Ma®tin »

Jah, loomulikult on, lihtsalt enne algas arutelu stock M3-st ja korralikult remapitud diislist. Kuna inimesed on sõitnud oma diislitega veerandmiili kiiremini kui M3, siis sirgel teel võib see reaalne küll. Loomulikult oleneb kõik konkreetsest olukorras ja "kiiruskatse" tüübist. A la kas paigalt, teatud kiiruselt või tagurpidi.
See selleks, loomulikult ei muuda see fakti, et M seeria sõiduelamus on teisest klassist. Teistpidi jällegi, maitse asi, mõni ihaldabki oma 700-800nm ja väikest pööretevahemikku isegi pärast M-autoga sõitmist.
Vasta