E36 mootorivahetuse probleemid M52B20 -> M50B25

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
simojz
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 28.05.2015 11:51 31
Peamine sõiduk: BMW 320i
Telefon: 5585870

E36 mootorivahetuse probleemid M52B20 -> M50B25

Postitus Postitas simojz »

Tere, pöördun mõtete saamiseks foorumi tarkade poole. Nimelt vahetasin E36 mootori, M52B20 mis on 95 aasta autolt, panin peale pisut järsema E34-lt pärit M50B25 ning see on 91 aasta mootor. Juba leidsin et E34 juhtmestik ei klapi E36 kerega ning E36 vana juhtmestik ei omasta B25 aju.. (kinnitus ei sobi). Lisan et minu autol on immo. Nüüd ma ostsin endale E36 juhtmestiku kuhu aju sobib ideaalselt, kuid auto ei käivitu, tuled, aknad ja muu töötab, kuid süütega ei hakka ei bensiinipump ega starter tööle, ehk mootoripoolne osa ei tööta. Nüüd mulle vihjati et juhtmestikul pole immot (st pärimeb autolt mil puudus immo). Kas selle lahendus on nii lihtne et otsin juhtmestiku mis oleks immoga E36 pealt ja siis töötab?

Uudishimust ma bypassisin immo ning panin manuaalselt bensiinipumba tööle. Starter hakkas ketrama ja pihustid töötasid (küünlapead olid märjad) kuid säde oli puudu. Kuna ma kardan et selline manuaalne releekäsitlus võib aju rikkuda, lõpetasin selle "idee". Seega kas kellelgi on ideed või oskaks seda ise korda teha. Asun Tartus , võin tasuda ka kokkuleppel rahaliselt või idee eest, mis toob lahenduse õlledega.
Kasutaja avatar
50atmracing
Huviline
Postitusi: 790
Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
Peamine sõiduk: E60 3.0D
Asukoht: Järvamaa
Kontakt:

Re: E36 mootorivahetuse probleemid M52B20 -> M50B25

Postitus Postitas 50atmracing »

immo, sul plokk arvatavasti kindlalaekas mis takistab käivitumist.
simojz
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 28.05.2015 11:51 31
Peamine sõiduk: BMW 320i
Telefon: 5585870

Re: E36 mootorivahetuse probleemid M52B20 -> M50B25

Postitus Postitas simojz »

Jah ta seal taga olemas. Kas on võimalus et süüteluku vahetusest, pannes ilma immota, piisab? Või see immo süsteem on nagu inikesel veresooned, väga välja ei juuri?! Mis nagu sellise probleemi lahendus siiski oleks?
Chris.S
Huviline
Postitusi: 932
Liitunud: 15.11.2011 20:47 14

Re: E36 mootorivahetuse probleemid M52B20 -> M50B25

Postitus Postitas Chris.S »

Kõige lihtsam immo mahakodeerida. Läheb mingi max50 eur ja auto käib nagu antsuviiul.
Kasutaja avatar
J_V
Huviline
Postitusi: 1497
Liitunud: 18.04.2011 20:33 30
Peamine sõiduk: E65
Asukoht: Harjumaa

Re: E36 mootorivahetuse probleemid M52B20 -> M50B25

Postitus Postitas J_V »

Kas uue mootori aju on punase kirjaga? Endal oli kunagi sama swap, vana mootor oli immoga, uus enam mitte(punase kirjaga 413) sildasin ews blokkist starteri juhtmed ja pill käis.
Loe jutt läbi, keskel on kirjas kus mida ühendama pead. Minul toimis.
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=536505" onclick="window.open(this.href);return false;
E: Nägin alles nüüd eet m52 b20, oled selles kindel ikka?
E36 328i cabrio & E36 328iT Winterbeater
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Re: E36 mootorivahetuse probleemid M52B20 -> M50B25

Postitus Postitas patrik »

etachris kirjutas:Kõige lihtsam immo mahakodeerida. Läheb mingi max50 eur ja auto käib nagu antsuviiul.
Seal pole midagi kodeerida, 91 a mootor nüüd. See immot ei vaja
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
simojz
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 28.05.2015 11:51 31
Peamine sõiduk: BMW 320i
Telefon: 5585870

Re: E36 mootorivahetuse probleemid M52B20 -> M50B25

Postitus Postitas simojz »

Lähtusin vastavast juhisest, mida bimmerfest leht pakkus. Sildasin starteri ning lõikasin peenikese rohelise juhtme, mul endiselt sama seis - ketrab mootorit ringi, kuid bensiinipump ei käivitu süüte keeramisel ning säde on puudulik. Kontrollisin kõiki juhtmeid ja ühendusi, kõik on pesades.

Minu järeldus, aju ei saada vastust immo plokki, kuna e34 91 aasta aju ei tea, mis immo ongi. Sestap immo plokk ei lasegi teatud andureid ja atribuutikat (bensiini pump, küünlad.. kindlasti midagi veel) enda "lõksust" lahti.

Nüüd mina leian, et parim viis on võtta aju, võtta võti ning otsida keegi, kes kodeeriks minu e35 m50b25 aju ära nii, et teekond võtme keeramisel -> immo rõnga signaal -> immo plokk -> aju -> immo plokk -> auto käivitus oleks korras. Mida teie arvate, kas see on mõistlik, sest ma ei tahaks maksta millegi eest, mis rõõmu toob ainult teenuse pakkujale ning mul ikka probleem.

Kas keegi teab Tartus või Tartu ligidal kedagi, kes kodeeriks/sünkroniseeriks bmw aju ja v
tõtme ühtseks meeskonnaks? või mõni muu eesti paik.. oskaks keegi öelda umbkaudugi hinna?
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Re: E36 mootorivahetuse probleemid M52B20 -> M50B25

Postitus Postitas patrik »

Ilmselt läbi foorumi ei ole võimalik sul abi saada. Kui tallinasse lohistad, saad vastuse ilmselt tunni aja jooksul, kui mingit jubedat soperdist pole kokku keeranud.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5357
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: E36 mootorivahetuse probleemid M52B20 -> M50B25

Postitus Postitas ooDDoo »

bensiinipump ei käi läbi immoploki samuti ka säde.. immoplokk katkestab starterit ja saadab ajusse koodi koodi sobivusel aju laseb käivituda. 91 a autol ei saa immo aju takistada. pigem viitab vigasele vändaanduri signaalile.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
even
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 09.02.2015 23:29 06
Peamine sõiduk: bmw e36
Telefon: 56187067

Re: E36 mootorivahetuse probleemid M52B20 -> M50B25

Postitus Postitas even »

Tegin mõni aeg sama swapi .m52b20 asemele läks m50b25 vanos.Oli sama viga et ringi ketras aga tööle ei hakanud.Immo ploki juures vaja läbi lõigata kolm juhet ja nendest kaks omavahel kokku keerata.värve ei mäleta aga kui vaja võin järgi vaadata.
Peale seda töötas.aga mitte ideaalselt..Vanose,Õhulugeja ja mingi veakood oli veel.
M52 ja m50 salongi juhtmestik veitsa erinev..
Kaitsmekarbi juures olev ümar pistik.sealt vaja spidoplokki ka juhe vedada.m50 aju tahab kiiruse signaali saada,tundub et m52 oli see kuidagi teisiti lahendatud ..Aga peale seda töötab ilma vigadetta .
simojz
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 28.05.2015 11:51 31
Peamine sõiduk: BMW 320i
Telefon: 5585870

Re: E36 mootorivahetuse probleemid M52B20 -> M50B25

Postitus Postitas simojz »

Okei, kaua pole kirjutanud, kuid asjad korras.

Käima ei läinud sp, et tühikäigu mootor ning vända anduri juhtmed olid vahetuses, kuigi netist vaadatud värvikoodi järgi panin ( interneti usaldusväärsuses alati kahelge!). Kui enne polnud sädet, siis nüüd tuli säde, kuid tuttavat heli auto alt ikka ei tulnud, kus bensiinipump taha tuleks.

Bensiinipumba relee ei tööta, selle sain niiviisi manuaalselt tööle, et releesse minevad kaks kõige paksemat juhet sildad. ( releesse lähevad 4 juhet, 2 peenikest, 2 paksu - mina võtsin relee eest ära, panin kaarega pisikese juhtmejupi paksemate juhtmete klemmidest ning sildasin need - pump töötab ).

Järgmine hetk keerasin võtit ning minu kõrvu tuli üks südantsoojendav m50b25 heli, ilma väljalaske kolleteta veel eriti võimsalt :)

Kui kellelgi probleeme, siis otsige mind kuidagi üles, fb/siin/email. Ma pole nüüd mingi eriline teadja pärast ühte intsidenti, kuid teadmisi on tublisti juures ning ehk miskit ikka aidata saan.
simojz
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 28.05.2015 11:51 31
Peamine sõiduk: BMW 320i
Telefon: 5585870

Re: E36 mootorivahetuse probleemid M52B20 -> M50B25

Postitus Postitas simojz »

Otseselt pole ma soovitanud ja käskinud kellelgi seda releed vägistada. See oli vaid viis, mida kasutasin, et mootor tööle saada, asi mida iga inimene, kes mootori on vahetanud tahab ehk kõige pealt teha.
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5357
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: E36 mootorivahetuse probleemid M52B20 -> M50B25

Postitus Postitas ooDDoo »

Kütusepumba relee saab signaali mootoriajust. mootoriaju saab vändaandurilt. kusagil seal vahel on katkestus.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Vasta