BMW tosool kaob ning F näidik põhjas
BMW tosool kaob ning F näidik põhjas
Tere,
silmitsen siis järgmise probleemi ees, et jahutusvedelik kaob nagu tina tuhka ning auto soojenemine võtab omajagu aega..
" onclick="window.open(this.href);return false;
See õli temperatuuri näidik siis tegeleb endaga sedaviisi koguaeg, tosooli lisan ma peaaegu nagu ülepäeva. Auto muidu käivitub ning sõidab, mootor ei ole hetkel ka üle kuumenenud kuna lisan tosooli koguaeg.
Vahepeal tekib ka "mootoriõli" märk, aga kui gaasi vajutada rohkem siis kaob ära.
Blokikaane tihendi kontrollisin üle ning see pole läbi.
Auto siis: BMW 316i 2000a.
silmitsen siis järgmise probleemi ees, et jahutusvedelik kaob nagu tina tuhka ning auto soojenemine võtab omajagu aega..
" onclick="window.open(this.href);return false;
See õli temperatuuri näidik siis tegeleb endaga sedaviisi koguaeg, tosooli lisan ma peaaegu nagu ülepäeva. Auto muidu käivitub ning sõidab, mootor ei ole hetkel ka üle kuumenenud kuna lisan tosooli koguaeg.
Vahepeal tekib ka "mootoriõli" märk, aga kui gaasi vajutada rohkem siis kaob ära.
Blokikaane tihendi kontrollisin üle ning see pole läbi.
Auto siis: BMW 316i 2000a.
Yes, money can't buy happiness, but it's more comfortable to cry in a BMW than on a bicycle.
- Chris_P
- Huviline
- Postitusi: 2088
- Liitunud: 14.11.2010 11:56 20
- Peamine sõiduk: BMW E46 328iT
- Asukoht: Estland, Tallinn
Re: BMW tosool kaob ning F näidik põhjas
see jahutusevedeliku temp. näidik, 316 puudub õlitemp näidik sellisel kujul.
lased veel asja keema niimoodi .
lased veel asja keema niimoodi .
My car looks happy. Used to look happier.
E36 316i Compact - E46 328i Touring Aerodynamics Package
E36 316i Compact - E46 328i Touring Aerodynamics Package
Re: BMW tosool kaob ning F näidik põhjas
Jälle targem. Aga see näidik hüppab edasi-tagasi millegi pärast. :/Chris_P kirjutas:see jahutusevedeliku temp. näidik, 316 puudub õlitemp näidik sellisel kujul.
lased veel asja keema niimoodi .
PS! Seda hüppamist teeb ka isegi siis, kui auto külmalt tööle panna.
Yes, money can't buy happiness, but it's more comfortable to cry in a BMW than on a bicycle.
Re: BMW tosool kaob ning F näidik põhjas
Kollane õlikann viitab sellele, et õlitase on madal. Aga kui oled kindel, et õlitase normis siis tõenäoliselt on andur läbi(üsna tavaline probleem). Mis aga puutub jahutusvedelikku siis lekkeid tuleb ikka autojuures otsida, pane külma mootoriga tase normi ja vaata kuskohast lekib.
Re: BMW tosool kaob ning F näidik põhjas
Kas see sama õlikann ka siis põlema ei lähe, kui õlisurve madal ? Jahutusvedelik ja õli segamini pole ?
Re: BMW tosool kaob ning F näidik põhjas
Kollane on tase ja punane surve.O-ja kirjutas:Kas see sama õlikann ka siis põlema ei lähe, kui õlisurve madal ? Jahutusvedelik ja õli segamini pole ?
Re: BMW tosool kaob ning F näidik põhjas
Peaks nagu olema, aga kuidas on siis tule kustumine pööretega seotud ?siiim_k kirjutas:Kollane on tase ja punane surve.O-ja kirjutas:Kas see sama õlikann ka siis põlema ei lähe, kui õlisurve madal ? Jahutusvedelik ja õli segamini pole ?
Re: BMW tosool kaob ning F näidik põhjas
Ei tea. Eelmisel masinal ei viitsinud selle taseme anduriga mässata. Kollane tuluke põles ja kustus kuidas heaks arvas. Lihtsalt kontrollisin seda taset aegajalt.
Re: BMW tosool kaob ning F näidik põhjas
Niih.. mõned öelnud et kas veepump(ükspäev hakkas räigelt külma õhku ainult puhuma peale Pärnu-Tallinn tripi)... või siis termostaat..
Küsin Teilt nüüd nõu, et kuhu võiks minna sellist asja kontrollima ja kus parandada samas? Ja kui palju maksma võiks minna?
Küsin Teilt nüüd nõu, et kuhu võiks minna sellist asja kontrollima ja kus parandada samas? Ja kui palju maksma võiks minna?
Yes, money can't buy happiness, but it's more comfortable to cry in a BMW than on a bicycle.