Auto haiseb ja lärmab üle nominaalse. Eestis saab siiski tehno läbi, väljamaal
keegi seda enam ei garanteeri.
Kui kati tünn on alles, kuid sisu ei ole, siis teatud summutite puhul ning teatud
pööretel võib tekkida õõnsuses resoneeriv õhuvoolu tagasilöök, mis lisaks lärmile
vähendab mootori võimekust.
e46 320d OBC ja reaalne kütusekulu väga erinevad
Re: e46 320d OBC ja reaalne kütusekulu väga erinevad
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- martinlink
- Huviline
- Postitusi: 713
- Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
- Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
- Asukoht: Tallinn
Re: e46 320d OBC ja reaalne kütusekulu väga erinevad
Mõlemad tünnid on alles ja keevitusi on näha, aga seda mainitud tagasilööki pole veel õnneks kogenud. Taga on originaal lõpupütt.
Ainus normaalsest erinev heli on veidi valjem turbo vilin ja lõpupütis mingi kahtlane klõbin, mis kõlab nagu oleks kivi pütis. Mingi võrk on seal sees lahti? Kuidas sellsest lahti saada?
Ainus normaalsest erinev heli on veidi valjem turbo vilin ja lõpupütis mingi kahtlane klõbin, mis kõlab nagu oleks kivi pütis. Mingi võrk on seal sees lahti? Kuidas sellsest lahti saada?
- martinlink
- Huviline
- Postitusi: 713
- Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
- Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
- Asukoht: Tallinn
Re: e46 320d OBC ja reaalne kütusekulu väga erinevad
Lõpuks on uute pihustitega tulemused käes:
Kulu reaalne 7.1l/100km
OBC aga väidab 4.4l/100km
seda siis 60% linnasõidu (6km otsadega) ja 40% maanteesõiduga. Isiklikult ütleks, et väga palju just ei paranenud, aga vähemalt midagi. Pihustite korrektuurid on kõik siiamaani +-1.2 piires nii soojalt kui külmalt.
Hetkel säilib langenud turborõhk (väärtus tõuseb aeglaselt ja ei jõua nõutud väärtuseni, jääb 2100mbar juurde) ja õhulugeja loeb 15% alla nõutu (1000mg asemel 850mg/pööre). Sisselaske poolel on kõik õhukindel, kontrollitud suitsuga. Ladusin õhufiltri ja kõik tihendid uued, sh torude o-rõngad.
Seega kahtlustan viimast varianti, ehk väljalaset. Kas selle mudeli kollektor võib mõraneda, või pigem tuleb kuskilt tihendi vahelt? Võimalusi on 2: ploki ja kollektori või kollektori ja turbo vaheline tihend. Kumb on tõenäolisem?
Laupäeval kisun väljalaske lahti ja üritan asja lõpuks lahendada (ja külge läheb ka uus hooratas ja siduriketas).
Kulu reaalne 7.1l/100km
OBC aga väidab 4.4l/100km
seda siis 60% linnasõidu (6km otsadega) ja 40% maanteesõiduga. Isiklikult ütleks, et väga palju just ei paranenud, aga vähemalt midagi. Pihustite korrektuurid on kõik siiamaani +-1.2 piires nii soojalt kui külmalt.
Hetkel säilib langenud turborõhk (väärtus tõuseb aeglaselt ja ei jõua nõutud väärtuseni, jääb 2100mbar juurde) ja õhulugeja loeb 15% alla nõutu (1000mg asemel 850mg/pööre). Sisselaske poolel on kõik õhukindel, kontrollitud suitsuga. Ladusin õhufiltri ja kõik tihendid uued, sh torude o-rõngad.
Seega kahtlustan viimast varianti, ehk väljalaset. Kas selle mudeli kollektor võib mõraneda, või pigem tuleb kuskilt tihendi vahelt? Võimalusi on 2: ploki ja kollektori või kollektori ja turbo vaheline tihend. Kumb on tõenäolisem?
Laupäeval kisun väljalaske lahti ja üritan asja lõpuks lahendada (ja külge läheb ka uus hooratas ja siduriketas).
- martinlink
- Huviline
- Postitusi: 713
- Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
- Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
- Asukoht: Tallinn
Re: e46 320d OBC ja reaalne kütusekulu väga erinevad
Poolteist aastat möödas, mille jooksul pole agregaatidest mootori külge jäänud mitte ühtegi algsetest, ja probleem on endiselt õhus
Ehk siis peale korrektuurfaktori tõstmist 1.1 peale eksib OBC endiselt ümmarguselt 30% võrra.
Tähelepanekud märgin jooksvalt Fuelly'sse:
http://www.fuelly.com/car/bmw/320d/2002 ... ink/345607" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimast paagitäit ei tasu arvestada, kuna poole paagi pealt selgus, et 8 kuud vana Behr termostaat on juba otsad andnud
Tegin igasuguseid arvutusi ja jõudsin järeldusele, et numbrid klapiksid, kui paagi maht oleks 6-7 liitri võrra väiksem. Peale paagi klõpsuni ja natuke üle täitmist on test 6.0 all alati olnud näit umbes 57L juures (vasakul 24, paremal 33), kuigi peale tulukese süttimist mahub sisse 54L, mis teeks kokku 8 + 54 = 62 L.
Kas kellelgi on võimalik kontrollida, mis näit on testis 6.0 peale paagi täis panemist mõlemas paagi pooles?
On mul alust kahtlustada, et vasaku paagi anduril on rajad maha kulunud/mustad seal 24 ja 30L vahemikus?
Ehk siis peale korrektuurfaktori tõstmist 1.1 peale eksib OBC endiselt ümmarguselt 30% võrra.
Tähelepanekud märgin jooksvalt Fuelly'sse:
http://www.fuelly.com/car/bmw/320d/2002 ... ink/345607" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimast paagitäit ei tasu arvestada, kuna poole paagi pealt selgus, et 8 kuud vana Behr termostaat on juba otsad andnud
Tegin igasuguseid arvutusi ja jõudsin järeldusele, et numbrid klapiksid, kui paagi maht oleks 6-7 liitri võrra väiksem. Peale paagi klõpsuni ja natuke üle täitmist on test 6.0 all alati olnud näit umbes 57L juures (vasakul 24, paremal 33), kuigi peale tulukese süttimist mahub sisse 54L, mis teeks kokku 8 + 54 = 62 L.
Kas kellelgi on võimalik kontrollida, mis näit on testis 6.0 peale paagi täis panemist mõlemas paagi pooles?
On mul alust kahtlustada, et vasaku paagi anduril on rajad maha kulunud/mustad seal 24 ja 30L vahemikus?