K: e-30 2.0

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
marx8
Huviline
Postitusi: 331
Liitunud: 23.11.2003 06:25 28

K: e-30 2.0

Postitus Postitas marx8 »

mootoril kuidagi jõudu vähe et milles või asi olle mootor ise täiesti korras.
kas võib asi olle kütusesegus et vahekord vale vms. õhu lugeja tuksis kütuse kul ka suur.5 käigua pole üldse jõudu varem oli

õli tuulutuse klapp läbi kas selles võib tingitud olla et autol pole nagu jõudu ka küttekulu on 10 l 100km. sõida kuidas taahd proobi ökot sõita või litsu pedaali ikka 10 l 100km.ja viienda kõigua ei taha üldse kiirendada
Viimati muutis marx8, 02.01.2006 12:52 31, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Kuidas mootor muidu töötab, puhtalt? Mis olukorras bensufilter on?
Kasutaja avatar
marx8
Huviline
Postitusi: 331
Liitunud: 23.11.2003 06:25 28

Postitus Postitas marx8 »

bensu filter on aasat alla olnud aga seda ei tea mis seisukorras on
mul uus muiduy olemas peakski seda vaatama.mootor ise käib väga hästi ja ühtlaselt
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Tühikäigul käib üldjuhul ka umbes filtriga normaalselt, kuid koormusega enam mitte. Ma arvan, et riiulis olev bensufilter just asja ei paranda :P
Kasutaja avatar
marx8
Huviline
Postitusi: 331
Liitunud: 23.11.2003 06:25 28

Postitus Postitas marx8 »

uus bena filter all aga sama jama
Kasutaja avatar
marx8
Huviline
Postitusi: 331
Liitunud: 23.11.2003 06:25 28

Postitus Postitas marx8 »

vahetasin õhu filtri ära ja vaatsin et see kummi voolik mille kaudu õhk silindritesse läheb oli imelikult õline ja lugeja samuti seest kas nii peabki
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hans »

karteri tuulutusega probleem siis.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Kasutaja avatar
marx8
Huviline
Postitusi: 331
Liitunud: 23.11.2003 06:25 28

Postitus Postitas marx8 »

aga mis probleem kas midagi tõsist kus mingo asi tuksis v:
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Kui on nii, nagu Hans ütles (sümptomid on küll sarnased), siis tuleb karterituulutuse klapp ära vahetada, minu M60 mootoril maksis see vidin mingi 500 keerus, asus ta minu omal mootori salongipoolses otsas, aga kus ta täpselt sinu omal asub, ei oska hetkel öelda, usun, et Hans on selle tüübi mootoriga rohkem kursis :)
Kasutaja avatar
marx8
Huviline
Postitusi: 331
Liitunud: 23.11.2003 06:25 28

Postitus Postitas marx8 »

aga kas see viga võib olla minu probleem et autol pole nagu jõudu ka küttekulu on 10 l 100km. sõida kuidas taahd proobi ökot sõita või litsu pedaali ikka 10 l 100km.ja viienda kõigua ei taha üldse kiirendada
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hans »

Kodanik Toomas paneb diagnoose, helista ja pane aeg kinni:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... sc&start=0
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Kasutaja avatar
testivoitja
Huviline
Postitusi: 2073
Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
Peamine sõiduk: BMW X5 E53
Asukoht: Helsinki

Postitus Postitas testivoitja »

usun et see tuulutuse klapp küll nüüd jõudu nii märgatavalt ära ei võta.aga mine jah dünose....sealt saad kõik oma vastused.
Kasutaja avatar
marx8
Huviline
Postitusi: 331
Liitunud: 23.11.2003 06:25 28

Postitus Postitas marx8 »

soovitage siis tartu kanti diagostika kohta.
Kasutaja avatar
Algu
Huviline
Postitusi: 267
Liitunud: 20.04.2005 21:57 31
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas Algu »

mul 325i on ka see õhutoru õli täis :?
BMW-See On Auto
Kasutaja avatar
Algu
Huviline
Postitusi: 267
Liitunud: 20.04.2005 21:57 31
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas Algu »

ja pena kulu on 20 sajale. :? nagu tank.500.- = 40l = 200km :( ja olen kolm korda mõõtnud ja iga kord on keskmine 20 sajale.)
BMW-See On Auto
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4225
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Ükski neist vastustest ei ole ligilähedalegi tegelikule veale, lausa lust vaadata kuidas igaüks täiesti lambist pakub, masendav.

Sedasi seda viga ka ei lahenda, kogenum motorist saab ikka hakkama. Asja peab tegija ise nägema ja mõned asjad üle kontrollima, nagu vaakumi ja õhu lõdvikud et ei lekiks, süüted jne...
Ja kui õli üles lööb on surve karteris ja vaja uusi kolvirõngaid näituseks
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
Algu
Huviline
Postitusi: 267
Liitunud: 20.04.2005 21:57 31
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas Algu »

nu mina näiteks lähen reedel diagnostiku juurde.tahan näha kas saab midagi aru või mitte.kardan et ei saa midagi targemaks.
BMW-See On Auto
Kasutaja avatar
Algu
Huviline
Postitusi: 267
Liitunud: 20.04.2005 21:57 31
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas Algu »

käisin siis diagnoosis ära ja öeldi et kõik on SAIBIIS.kuigi 20 sajale läheb

TÜHIKÄIK
CO 0,003
CO2 14,85
02 0,16
ppm vol HC 19
Lamda 1,006

PÖÖRETEGA
CO 0,050
CO2 14,82
02 0,15
ppm vol HC 15
Lamda 1,005
BMW-See On Auto
Kasutaja avatar
M4rt
Huviline
Postitusi: 595
Liitunud: 09.03.2004 16:13 21
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas M4rt »

Kui mootor korras,siis vaata pidurite ja veermiku poole
Kasutaja avatar
Algu
Huviline
Postitusi: 267
Liitunud: 20.04.2005 21:57 31
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas Algu »

njaa veereb nagu miilinki ja kokkujooks on ka paigas.Niet tuleb ma ei tea mida teha.a kas mingi temp andur ei saa jubida et nagu annab liigakaua rikkamat sega või mis iganes.ja kui aus olla siis on tõmme ka kehava.90-100 vahel gaasi panna siis ei juhtu nagu midagi.kuigi auto on 325i :?
BMW-See On Auto
Kasutaja avatar
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102
Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus_P »

ma ei saa aru. käisid sa diagnostis või heitgaase mõõtmas? sul juskui mingid ülevaatuse tulemused. diagnost peaks andma ikka vea kirjelduse mitte CO sisalduse.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Kasutaja avatar
Algu
Huviline
Postitusi: 267
Liitunud: 20.04.2005 21:57 31
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas Algu »

nu pidi diagnostika olemagi aga mõõtis co d ja ütles et mootor on korras et mootorist see kulu ei tule.et ei ole mõtet midagi rohkem vaatama hakata.
BMW-See On Auto
Kasutaja avatar
Silver_S
Huviline
Postitusi: 347
Liitunud: 12.07.2004 20:46 22
Asukoht: hps/tln
Kontakt:

Postitus Postitas Silver_S »

Algu kirjutas:nu pidi diagnostika olemagi aga mõõtis co d ja ütles et mootor on korras et mootorist see kulu ei tule.et ei ole mõtet midagi rohkem vaatama hakata.
Irw :lol:

No siis on järelikult korras!
Ära muretsegi rohkem :cool:


Tegelikult:
Otsi foorumist kasutaja patrik või truumu kontakt ja lase oma auto korda teha.
BMW 530d -01 142kw Pilt
Kasutaja avatar
marx8
Huviline
Postitusi: 331
Liitunud: 23.11.2003 06:25 28

Postitus Postitas marx8 »

täna avastasin et sumutajal on selline lõdvik vahel see mis on ennem lambda andurit ja sealt vahel ajas välja. kas oleks mõistlik ak see viga likvideerida
Vasta