Koonusfilter?
Koonusfilter?
Tervist.
Kellel on kogemusi koonusfiltriga,,manuaal 3 seeria E46 bens Bmwga.Plussid-miinused,6hulugeja
toimivus,kyttekulu jne?
Tänud!
Kellel on kogemusi koonusfiltriga,,manuaal 3 seeria E46 bens Bmwga.Plussid-miinused,6hulugeja
toimivus,kyttekulu jne?
Tänud!
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1775
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Re: Koonusfilter?
Stock mootoril mõttetu üritus. Plusse nagu ei olegi, kütusekulu jääb samaks ja minek ei muutu. Halvasti paigaldades isegi kaotad jõudu. Õhulugeja keerab kiiremini tuksi.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Koonusfilter?
Häält hakkab rohkem tegema, aga ülejäänd on kõik miinus, rohkem sitta läheb mootorisse, saab sooja õhku jne, Bmw enda õhukopsikud on võrdlemisi hästi disainitud,et neid ära vahetama hakata pole pointi.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
-
- Huviline
- Postitusi: 1440
- Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
- Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
- Asukoht: Tallinn
Re: Koonusfilter?
Kui lihtsalt topid õhukopsiku asemele siis palava ilmaga ei jaksa auto maanteekiirusel hoogu kogudagi..
-
- Huviline
- Postitusi: 485
- Liitunud: 17.03.2016 17:50 07
- Peamine sõiduk: Mini Cooper S R56 2008 ja Mini Clubman R55 2010
Re: Koonusfilter?
Ma panin omale originaal kopsikusse nn performance filtri, kuiva. Hääl tsipa kuulda vihinana peale 3000-4000 pööret salongi. Tulemus: gaasipedaal pisut tundlikum, kütusekulu langes ca 1l/100km kohta (ainult linnasõit). Tõmbe osas erilist vahet ei tunne.
-
- Huviline
- Postitusi: 33
- Liitunud: 12.03.2016 17:02 53
- Peamine sõiduk: BMW 318I
- Telefon: 53034888
Re: Koonusfilter?
Ütlete äkki kus sellise filtri leidsite ?ErkiPyss kirjutas:Ma panin omale originaal kopsikusse nn performance filtri, kuiva. Hääl tsipa kuulda vihinana peale 3000-4000 pööret salongi. Tulemus: gaasipedaal pisut tundlikum, kütusekulu langes ca 1l/100km kohta (ainult linnasõit). Tõmbe osas erilist vahet ei tunne.
Re: Koonusfilter?
HL Autoosad pakub näiteks K&N toodangutTaurik kirjutas:Ütlete äkki kus sellise filtri leidsite ?ErkiPyss kirjutas:Ma panin omale originaal kopsikusse nn performance filtri, kuiva. Hääl tsipa kuulda vihinana peale 3000-4000 pööret salongi. Tulemus: gaasipedaal pisut tundlikum, kütusekulu langes ca 1l/100km kohta (ainult linnasõit). Tõmbe osas erilist vahet ei tunne.
E34 525TDS 1994
E39 530D 2002
E39 530D 2002
Re: Koonusfilter?
https://youtu.be/PAIxeQUSg-Q" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 485
- Liitunud: 17.03.2016 17:50 07
- Peamine sõiduk: Mini Cooper S R56 2008 ja Mini Clubman R55 2010
Re: Koonusfilter?
Filtri tootja: Pipecross. Tellisin otse tootjalt UK - st. Filter läheb originaal kopsikusse, väljanägemiselt mitmekihiline, erineva suurusega pooridega svamm. Filter on kuiv, hooldusjuhendi järgi ei tohi õlitada, iga 10000 järel vaja puhastusvahendiga läbi pesta ja kuivatada. Kopsikusse istub tihkelt ning ei ole tuvastanud, et peale filtrit rohkem tolmu vms õhulugejast edasi oleks pääsenud.
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1775
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Re: Koonusfilter?
Vaata eelmise postituse videot alates 7.30 Orig. sisselaskesüsteem on nii hästi disainitud, et orig. mootoril on tavalisest õhufiltrist enam, kui küll. Isegi ilma filtrita on mootori jõudlus sama, mis filtriga ehk ei saa ka mingit vahet kütusekulus olla. See liiter vähem jutt on ebaloogiline.
Re: Koonusfilter?
Kui need koonusfiltrid kunagi ammu välja ilmusid, siis räägiti nende poolt tekitatud õhukeeristest sisselaskes, mis pidavat aitama õhul ja kütusel paremini seguneda ja soodustama põlemist. Kas ka reaalselt mingit vahet tunda on, seda ei oska öelda. Bensiinimootoris pritsitakse kütust ikka sõltuvalt õhukogusest, seega väga ei usu seda liiter vähem juttu, kui just originaal filter ära sammaldunud ei olnud seal
Mootor imeb sisse kindla ruumala õhku, aga tihedus sõltub teatavasti temperatuurist, seega sama ruumala külma õhku on tegelikult suurem kogus/mass õhku kui sama ruumala soojemat õhku. Ehk siis külm õhk mööda originaal süsteemi peaks olema parem kui soe õhk kapoti alt, nagu ka juba eespool väidetud.
Mootor imeb sisse kindla ruumala õhku, aga tihedus sõltub teatavasti temperatuurist, seega sama ruumala külma õhku on tegelikult suurem kogus/mass õhku kui sama ruumala soojemat õhku. Ehk siis külm õhk mööda originaal süsteemi peaks olema parem kui soe õhk kapoti alt, nagu ka juba eespool väidetud.
-
- Huviline
- Postitusi: 485
- Liitunud: 17.03.2016 17:50 07
- Peamine sõiduk: Mini Cooper S R56 2008 ja Mini Clubman R55 2010
Re: Koonusfilter?
Minu jutt puhtalt minu enda kogemuse põhine, ca 5 kuud sõitnud mainitud kuiva paneelfiltriga, mainitud "liiter vähem" jutt on puhtalt auto pardakompuutri andmed. Ütleme nii, et kütusekulu ml täpsusega spetsiaalselt välja mõõta pole nagu plaanis olnud, et enne ja pärast vahe näha oleks. Minu kütusekulu on vähenenud 14 l / 100 km, 12,5 - 13 l / 100 km peale, millest 95 % on linnasõit Tallinnas, samadel aegadel ja pms samadel trajektooridel, autoks 2004 325ci facelift automaat.
Koonusfiltri korral tunduvad eelnevad kommetaarid asjakohased, sest siis ei kasuta auto tehasepoolt tehtud-optimeeritud õhu sissevõttekanaleid, vaid imeb õhku kapoti alt, mootoriruumist, mis omakorda on olenevalt ilmast ikka kordades soojem ja hõredam, kui välisõhk.
Minul aga kasutusel originaal sissevõtte (kanalid ja kopsik), asendatud vaid paberist paneelfilter. Sammaldumisest on asi kaugel, kui see oluline peaks olema, hooldusvälp 9000 - 10000 km (filtrid, vedelikud nagu vaja).
Mootor on jah nagu suur õhupump, imeb õhku peale vastavalt vajadusele. Nagu eelnevas postituses oma kogemust kirjeldasin, on ka gaasipedaal tundlikum (väljendub selles, et vajutades, saab tänu paremale filtri läbilaskele kiiremini vajaliku õhumahu kätte ning gaasipedaali ei ole vaja niipalju vajutada, vähem litsumist gaasipedaalil = väiksem kütusekulu - tundub üsna loogiline).
Minu jutt pole mingilgi mole mõeldud kellegi nn "koonuse usku" pööramiseks, vaid põhineb enda kogemusel ning teemaalgatajaga kogemuste jagamises.
Lõpetusesk, koonus- ja paneelfilter ikkagi täiesti erinevad lahendused, üks asendab kogu süsteemi, teine vaid filtri. Samuti on filtreid erinevaid (paberist, kangast, vahtmaterjalist, õlitatud ja kuivad variandid) ning lõppkokkuvõttes otsustab igaüks ise, mida masinasse topib ja teeb.
Koonusfiltri korral tunduvad eelnevad kommetaarid asjakohased, sest siis ei kasuta auto tehasepoolt tehtud-optimeeritud õhu sissevõttekanaleid, vaid imeb õhku kapoti alt, mootoriruumist, mis omakorda on olenevalt ilmast ikka kordades soojem ja hõredam, kui välisõhk.
Minul aga kasutusel originaal sissevõtte (kanalid ja kopsik), asendatud vaid paberist paneelfilter. Sammaldumisest on asi kaugel, kui see oluline peaks olema, hooldusvälp 9000 - 10000 km (filtrid, vedelikud nagu vaja).
Mootor on jah nagu suur õhupump, imeb õhku peale vastavalt vajadusele. Nagu eelnevas postituses oma kogemust kirjeldasin, on ka gaasipedaal tundlikum (väljendub selles, et vajutades, saab tänu paremale filtri läbilaskele kiiremini vajaliku õhumahu kätte ning gaasipedaali ei ole vaja niipalju vajutada, vähem litsumist gaasipedaalil = väiksem kütusekulu - tundub üsna loogiline).
Minu jutt pole mingilgi mole mõeldud kellegi nn "koonuse usku" pööramiseks, vaid põhineb enda kogemusel ning teemaalgatajaga kogemuste jagamises.
Lõpetusesk, koonus- ja paneelfilter ikkagi täiesti erinevad lahendused, üks asendab kogu süsteemi, teine vaid filtri. Samuti on filtreid erinevaid (paberist, kangast, vahtmaterjalist, õlitatud ja kuivad variandid) ning lõppkokkuvõttes otsustab igaüks ise, mida masinasse topib ja teeb.
Re: Koonusfilter?
Mul autol oli ostes küljes K&N koonusfilter, vahetasin selle tagasi OEM airboxi ja filtri vastu ja panin uue MAF sensori ning auto hakkas puterdama, kui vana MAF sensor külge tagasi panna siis ei puterda, oskab keegi öelda kas auto tahab mingit kodeerimist/sättimist, et OEM süsteem töötaks nagu peab?
-
- Huviline
- Postitusi: 1582
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: Koonusfilter?
Ja seda, kust hiina saastakastist uue tõmbasid, loomulikult ei suvatse kirjutada?
BMW without faults is not BMW
Re: Koonusfilter?
Millest see vihakõne siin led? Uus maf on oem Bochi oma ja sain tööle. Leidsin netist sellise juhtnööri - You can also reset the MAF sensor by removing the negative battery terminal and waiting 10 minutes. Mul toimis, auto liigub probleemideda.