Suur mure CO tasemega
Re: Suur mure CO tasemega
Auto olnud saksamaal ühe omaniku käes ja 2005 aastast oma suguvõsas, tuunimist mootori vahetusi jne tehtud pole, lihtsalt hoitud töökorras, et tööle koju käia. Mootor käib normaalselt, käima läheb ilusti, küünlad on kõik tahmased. Kust ma leiaksin säärase kasutatud siemensi lambda? Mootori aju on õige, siemens ms40. Ei oska öelda kui pikalt heitgaasid kõrged on olnud aga juba mitmeid aastaid, varasemalt sai läbi lihtsalt katti kuumutades. Korra kevvai-sse viidud vahetati samune gaasi positsiooni andur, aga sellest abi polnud. Tartus.
Re: Suur mure CO tasemega
Tiirutasin veits aega ringi ja ühtegi veakoodi ette ei löönud
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: Suur mure CO tasemega
Mõistlik oleks korra uuesti Kevvai autoteenindusse viia ja las vaatavad põhjalikumalt üle.Nad bemmidega palju tegelenud ja saavad ilmselt ikka jagu! Hetkel ikkagi segu paigast ära. Katt seda ei reguleeri! Ka ilma katita ei tohi co nii kõrge olla.
Kui pote vahetus ei aidanud,siis ilmselt viga juhtmestikus. Igal juhul peab idle ja full throttle asendid paigas olema.
Täitsa huvi pärast vaataks asja ise üle,kuid ma teisel pool eestit! Sportlikust huvist tahaks juba teada,mis seal viltu on! Kõik jupid vahetatud,kuid ikka segu paika ei saa!
Kui pote vahetus ei aidanud,siis ilmselt viga juhtmestikus. Igal juhul peab idle ja full throttle asendid paigas olema.
Täitsa huvi pärast vaataks asja ise üle,kuid ma teisel pool eestit! Sportlikust huvist tahaks juba teada,mis seal viltu on! Kõik jupid vahetatud,kuid ikka segu paika ei saa!

Re: Suur mure CO tasemega
Prooviks veel veits ise pusida sellega, aga kui ikka miskit välja ei tule siis mis mul muud üle jääb, ise mõtlesin MZautosse viia. Kuulsin, et neil seal võimalus endal heitgaase mõõta. Tegelevad kah vanemate BMWdega.
Re: Suur mure CO tasemega
Proovisin ikkagi siis ära 2&3 klemm tps-il omavahel äravahetada nagu soovitati. Ei olnud tolku, kohapeal käis 2k pöörde peal ja launchis ütles ikkagi full throttle. Ju on asi diagnostika seadmes. Mis järgmiseks?
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: Suur mure CO tasemega
No oletame,et launch tõlgendab seda pote asja valesti ja see on ehk ikka korras! Siis järgmised sammud oleksid vast ikka teine Lambda andur! Lisaks tuleks piinliku täpsusega kontrollida sisselaske õhuleket!Vaata kõik sisseminevad õhuotsad üle. Võimalik,et saab kuskilt ikkagi lisaõhku.seal neid otsasi palju pole. Võta kasvõi üleliigsed asjad korraks küljest ära. Piduri vaakumvõimendi ots,karteri tuule ots,vaata,et tühikäigu mootor oleks kindlalt omas pesas. Selle kinnitus on paljudel katki ja võib olla pesast välja tulnud. Kui vaakumlekkeid 100% pole,siis järgmiseks võiksid ära mööta ka reaalse kütuserõhu.Manomeetriga! Lisaks vaata,et kütusepaagis vaakumit ei oleks! Äkki paagi tuulutus umbes. Võta testimiseks kütusepaagi kork maha.Karteris ka ei tohi olla üleliigset rõhku!Äkki karteri tuul klapikambri kaane sees umbes. Või voolik,mis sealt sisselaskesse läheb. Need kõik asjad saab kiiresti ja lihtsalt kontrollida.
temp andurid olid sul vist juba kontrollitud! Külma seisnud mootoriga hea vaadata.Peavad nii õhu,kui ka jahutusvedeliku tempid olema suht samad.
Üks huvitav küsimus? Kuidas sa kontrollid,et muutust ei ole tekkinud?Vahetad asju,kuid millega möödad? Iga kord ju TÜV-s testis ei käi!
Õhulugejat saab tegelikult ka multimeetriga kontrollida,kuid hetkel peast ei mäleta,mis pinge seal tühikäigul olema pidi. See pole küll väga täpne,kuid suurusjärk annaks aimu selle korrasolekust.Oli vist alla 1 voldi. 0,6-0,7V. Pöörete tõustes hakkab pinge tõusma. Põhjagaasiga peaks olema 4+ volti.
Eks keeruline on niimoodi eemalt õpetada.Kohapeal käiks asjad suhteliselt lihtsalt.
Isiklikult alustaks ikkagi Lambda andurist. Sinu kirjelduse järgi,see ju väga aeglane,kuid samas reguleerib!Sooja mootoriga peaks piigi alumise ja ülemise otsa piigi vahe olema 1-2s. Lahja-rikas-lahja jne. Multimeetriga saad otse andurilt mööta! Ise kasutan küll ostsilloskoopi,kuid peaks saama ka multimeetriga. Õhulugejat on ka hea ostsilloskoobiga mööta. Gaasianalüsaatori asemel saab kasutada ka segukella. Aga see maksab ka ca 200€. see näitab hästi täpselt heteklise segu ära. otse summutist. Ise kasutan ka! Kiirem kui gaasianalüsaator.ja sellega näeb kohe ära,mis ajal segu rikastatakse ja lahendatakse. Ehk mõte on selles,et oleks vaja teada,kas sul hetkel segu reguleeritakse! Kui reguleerimine käib,siis möödab lihtsalt olemasolev lambda andur valesti. Kui segu ei reguleerita ja on lihtsalt tuimalt rikas,siis closed loopi ei minda ja reguleerimine ei alga. Keeruline ja pikk jutt! Pead natuke mootori tööpõhimõttesse süvenema,siis saad pildi selgemaks.
Edu!
temp andurid olid sul vist juba kontrollitud! Külma seisnud mootoriga hea vaadata.Peavad nii õhu,kui ka jahutusvedeliku tempid olema suht samad.
Üks huvitav küsimus? Kuidas sa kontrollid,et muutust ei ole tekkinud?Vahetad asju,kuid millega möödad? Iga kord ju TÜV-s testis ei käi!
Õhulugejat saab tegelikult ka multimeetriga kontrollida,kuid hetkel peast ei mäleta,mis pinge seal tühikäigul olema pidi. See pole küll väga täpne,kuid suurusjärk annaks aimu selle korrasolekust.Oli vist alla 1 voldi. 0,6-0,7V. Pöörete tõustes hakkab pinge tõusma. Põhjagaasiga peaks olema 4+ volti.
Eks keeruline on niimoodi eemalt õpetada.Kohapeal käiks asjad suhteliselt lihtsalt.
Isiklikult alustaks ikkagi Lambda andurist. Sinu kirjelduse järgi,see ju väga aeglane,kuid samas reguleerib!Sooja mootoriga peaks piigi alumise ja ülemise otsa piigi vahe olema 1-2s. Lahja-rikas-lahja jne. Multimeetriga saad otse andurilt mööta! Ise kasutan küll ostsilloskoopi,kuid peaks saama ka multimeetriga. Õhulugejat on ka hea ostsilloskoobiga mööta. Gaasianalüsaatori asemel saab kasutada ka segukella. Aga see maksab ka ca 200€. see näitab hästi täpselt heteklise segu ära. otse summutist. Ise kasutan ka! Kiirem kui gaasianalüsaator.ja sellega näeb kohe ära,mis ajal segu rikastatakse ja lahendatakse. Ehk mõte on selles,et oleks vaja teada,kas sul hetkel segu reguleeritakse! Kui reguleerimine käib,siis möödab lihtsalt olemasolev lambda andur valesti. Kui segu ei reguleerita ja on lihtsalt tuimalt rikas,siis closed loopi ei minda ja reguleerimine ei alga. Keeruline ja pikk jutt! Pead natuke mootori tööpõhimõttesse süvenema,siis saad pildi selgemaks.
Edu!
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: Suur mure CO tasemega
Valus lugeda sellise stoori tootmist. Pote kontrolliks on vaja võtta tester kätte ja teha asi selgeks. Kui ei suuda/ viitsi või tõrgub vahelduvalt- pannakse uus.
BMW without faults is not BMW
Re: Suur mure CO tasemega
Kõik asjad on varasemalt multimeetriga ka ülekäidud ja kontrollitud autodata järgi. Õhulekkeid varasemalt kontrollitud, lasin ühendus kohtade ja liidete peale, pööre ei tõusnud. Kütuserõhku mõõdetud manomeetriga, enne pihustite vahetust oli kütuserõhk madal, peale pihustite vahetust oli kütuserõhk autodata järgi õige. Karteri rõhku pole veel kontrollinud aga proovin täna peale tööd. Kütusepaagi korgi mahavõtmist kah proovitud. Igakord kui miskit vahetatud on käidud TÜV testimas. Õhulugejat ka mõõdetud multimeetriga kõik oli normis. Hetkel veel pole leidnud endale seda lambda andurit, sooviks ainult proovimiseks kellegilt laenata, ei raatsi auto ostu raha lambda anduri alla panna. Potet on samuti kontrollitud testeriga, ju jätsin eelnevalt mainimata.
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: Suur mure CO tasemega
Saab ikka,aga teemaalgatajal oli Launch olemas ja INPA vist puudus.
Ma rohkem siis stoorit ei tooda,muidu jõuame varsti kolmanda-neljanda leheküljeni! Varsti foorumi server täis
Ma rohkem siis stoorit ei tooda,muidu jõuame varsti kolmanda-neljanda leheküljeni! Varsti foorumi server täis

-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: Suur mure CO tasemega
Lants on hädaabi, kui õigeid asju pole kohe võtta. Kirjelduse järgi on agoonia kestnud juba kuid.
Täiendus, täna, 5.08, just tuli selle sünnitisega kätt harjutada, kui bemmi asemel mersu sisse veeretati. Tunni aja pärast kannatus katkes nii mul kui ka ühenduse adapteril. Proovisin veel testi mõttes G31-l piduripedaali nõudmist välja kodeerida, mille tulemuseks oli mittekäivituv auto. Otsisin kohta, kuhu seda visata nii, et üles ei leiaks. Saan veel aru, et selliseid roppusi tehakse, kuid miks inimesed neid kalli raha eest ostavad, ma aru ei saa.
Täiendus, täna, 5.08, just tuli selle sünnitisega kätt harjutada, kui bemmi asemel mersu sisse veeretati. Tunni aja pärast kannatus katkes nii mul kui ka ühenduse adapteril. Proovisin veel testi mõttes G31-l piduripedaali nõudmist välja kodeerida, mille tulemuseks oli mittekäivituv auto. Otsisin kohta, kuhu seda visata nii, et üles ei leiaks. Saan veel aru, et selliseid roppusi tehakse, kuid miks inimesed neid kalli raha eest ostavad, ma aru ei saa.
BMW without faults is not BMW
-
- Huviline
- Postitusi: 1422
- Liitunud: 19.12.2008 16:59 40
- Peamine sõiduk: BMW 328i e46,BMW 320iT 46
Re: Suur mure CO tasemega
Mis sellest õnnetust masinast saanud on,teab keegi?
Postitajal viimati külastas 1 augustil foorumit
Postitajal viimati külastas 1 augustil foorumit
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4481
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: Suur mure CO tasemega
Soovitame helistada ja täpsemalt järgi pärida. Kasutajaprofiilis on tel. number olemas 

tel. 51 949 859
-
- Huviline
- Postitusi: 1422
- Liitunud: 19.12.2008 16:59 40
- Peamine sõiduk: BMW 328i e46,BMW 320iT 46
Re: Suur mure CO tasemega
Mõte on hea,telefonivaates pole seda kohe näha,peab telefoni külili keerama
Re: Suur mure CO tasemega
Tere,
See õnnetu auto on sama õnnetus seisus ka peale originaal lambda külge panemist. Panin külge sõitsin ülevaatusele lootes, et see parandas mure. Aga näit ei olnud mitte natukenegi parem. Järgmiseks ei tea isegi mida enam teha. Alla enam anda ei saa liiga palju aega ja raha alla pantyd.
See õnnetu auto on sama õnnetus seisus ka peale originaal lambda külge panemist. Panin külge sõitsin ülevaatusele lootes, et see parandas mure. Aga näit ei olnud mitte natukenegi parem. Järgmiseks ei tea isegi mida enam teha. Alla enam anda ei saa liiga palju aega ja raha alla pantyd.
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: Suur mure CO tasemega
Originaale on igasuguste koodidega, mis on auto VIN ja millise koodiga lambda panid?
BMW without faults is not BMW
Re: Suur mure CO tasemega
Siemensi originaali, auto koodi järgi otsitud, ülepäritud.
-
- Huviline
- Postitusi: 4683
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: Suur mure CO tasemega
ära väsid, tari kohale, leian tunnikesega vead üles
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4481
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: Suur mure CO tasemega
Kaua sa ikka ilma ülevaatuseta ringi kärutad?
Tartus vii oma BMW sinna: https://buumerauto.ee/

tel. 51 949 859
Re: Suur mure CO tasemega
Käisin taaskord õhutorud üle, osad vahetasin välja. Ikka sama jama, nüüd on küll maru nulli seis ideede koha pealt.
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1039
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: Suur mure CO tasemega
2 postitust üleval pool öeldi, et kui enam ei viitsi jamada, vii kohale ja 1 tunni pärast on viga leitud
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
Re: Suur mure CO tasemega
Küll on aega ikka jaurata. Vii patriku juurde ja jäävad ajurakud ka alles.
-
- Huviline
- Postitusi: 1422
- Liitunud: 19.12.2008 16:59 40
- Peamine sõiduk: BMW 328i e46,BMW 320iT 46
Re: Suur mure CO tasemega
Väga huviga ootan,et mis sellel lõpuks siis viga on?
Re: Suur mure CO tasemega
Kas on arenguid?