tere,
selline proble et siin -30 öökraadidega enam käima ei jaksanud vedada kuigi tutikas aku peal siis sai tõmmatud suht halvasti läks aga ikka läks sai siis lastud õli ka ära vahetada 0w-40 ja siis järgmine hommik läks ise aga siis tänahommikul jälle nööriotsas sai käima veetud ... aga panin tähele, et mootoris on mingi klõbin nagu oleks klapp või saale hääl(ka sooja mootori korral) selline suht peenike hääl kui gaasi panna siis läheb klõbin kiiremaks aga ära ei kao sai siis veel sõidetud mingi 2km-i aga siis kadus peaaegu ära... kas keegi oska nõu anda kas tegu kalpi või saale häälega ja kas saale hääl saab mingi aja sõites ära kaduda vms.
igasugune abi või kogemused on teretulnud, samas olen ise kuulnud et külmaga pidi diislil suht lihtne olema saalesi peesse panna
320d e46 külma diislimured
320d e46 külma diislimured
Viimati muutis guardvv, 21.01.2006 16:30 42, muudetud 1 kord kokku.
- alx
- Huviline
- Postitusi: 361
- Liitunud: 24.09.2004 19:04 51
- Peamine sõiduk: BMW X5 3.0d
- Asukoht: Tallinn
mul oli sama asi töö autoga (VW LT35 2004a)hommikul käivitades oli väike klõbin sees...sõites nagu ei kuulnudki.aga hiljem maanteel sõites kadus jõud ära,siis läks õlituluke põlema ja mootor sirisema kapoti alla vaadates oli turbo ja selle ümbrus õline...täpset viga ei oska öelda,kuna auto läheb alles homme teenindusse,aga sümptomid olid samad mis sinu kirjeldatud...
sul ilmselt lõi kuskilt tihendi katki see sellise külmaga tavaline ja siis kadus ka õlirõhk!
alx kirjutas:mul oli sama asi töö autoga (VW LT35 2004a)hommikul käivitades oli väike klõbin sees...sõites nagu ei kuulnudki.aga hiljem maanteel sõites kadus jõud ära,siis läks õlituluke põlema ja mootor sirisema kapoti alla vaadates oli turbo ja selle ümbrus õline...täpset viga ei oska öelda,kuna auto läheb alles homme teenindusse,aga sümptomid olid samad mis sinu kirjeldatud...