320d e46 külma diislimured

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
guardvv
Huviline
Postitusi: 185
Liitunud: 10.06.2005 22:12 31
Asukoht: Emajõe city

320d e46 külma diislimured

Postitus Postitas guardvv »

tere,
selline proble et siin -30 öökraadidega enam käima ei jaksanud vedada kuigi tutikas aku peal siis sai tõmmatud suht halvasti läks aga ikka läks sai siis lastud õli ka ära vahetada 0w-40 ja siis järgmine hommik läks ise aga siis tänahommikul jälle nööriotsas sai käima veetud ... aga panin tähele, et mootoris on mingi klõbin nagu oleks klapp või saale hääl(ka sooja mootori korral) selline suht peenike hääl kui gaasi panna siis läheb klõbin kiiremaks aga ära ei kao sai siis veel sõidetud mingi 2km-i aga siis kadus peaaegu ära... kas keegi oska nõu anda kas tegu kalpi või saale häälega ja kas saale hääl saab mingi aja sõites ära kaduda vms. :mad:

igasugune abi või kogemused on teretulnud, samas olen ise kuulnud et külmaga pidi diislil suht lihtne olema saalesi peesse panna :evil:
Viimati muutis guardvv, 21.01.2006 16:30 42, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Äkki hoopis hüdratõukur teeb häält. Saale hakkab rohkem kloppima mootoris kui peenikest häält tegema. Ja saale hääl ikka aina hullemaks läheb kui juba ringi on vedanud. Ja ei teaks et diislil saaled kergemini ringi lähevad. Tööprotsess sama ju kui teistel mootoritel.
Kasutaja avatar
guardvv
Huviline
Postitusi: 185
Liitunud: 10.06.2005 22:12 31
Asukoht: Emajõe city

Postitus Postitas guardvv »

aga tundub et hääl tuleb nagu altpoolt ja nagu jõudu oleks ka mootoril vähe ja nagu läheb aeglasemalt pöördesse
Kasutaja avatar
alx
Huviline
Postitusi: 361
Liitunud: 24.09.2004 19:04 51
Peamine sõiduk: BMW X5 3.0d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas alx »

mul oli sama asi töö autoga (VW LT35 2004a)hommikul käivitades oli väike klõbin sees...sõites nagu ei kuulnudki.aga hiljem maanteel sõites kadus jõud ära,siis läks õlituluke põlema ja mootor sirisema :) kapoti alla vaadates oli turbo ja selle ümbrus õline...täpset viga ei oska öelda,kuna auto läheb alles homme teenindusse,aga sümptomid olid samad mis sinu kirjeldatud...
Kasutaja avatar
guardvv
Huviline
Postitusi: 185
Liitunud: 10.06.2005 22:12 31
Asukoht: Emajõe city

Postitus Postitas guardvv »

sul ilmselt lõi kuskilt tihendi katki see sellise külmaga tavaline ja siis kadus ka õlirõhk!
alx kirjutas:mul oli sama asi töö autoga (VW LT35 2004a)hommikul käivitades oli väike klõbin sees...sõites nagu ei kuulnudki.aga hiljem maanteel sõites kadus jõud ära,siis läks õlituluke põlema ja mootor sirisema :) kapoti alla vaadates oli turbo ja selle ümbrus õline...täpset viga ei oska öelda,kuna auto läheb alles homme teenindusse,aga sümptomid olid samad mis sinu kirjeldatud...
Kasutaja avatar
cuda
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 06.11.2005 11:13 47

-30

Postitus Postitas cuda »

sul õli oli tavott selle külma juures ja käima venitamine sel juhul kui starter enam midagi ringi ei keera on mootori tapmine...sellega sa peaaegu et hakkama saidki :roll:
BMW 325td 93`
Vasta