318 is, e36, 92.a. mootoril kaob jõud
318 is, e36, 92.a. mootoril kaob jõud
Tere!
Probleem on selles, et muidu töötab autol kõik ilusti, aga kui järsult gaas põhja vajutuada kaob jõud ära (eriti tuntav 3500-5000 pr/m) ja auto ei kiirenda nagu vaja. Pöörded liiguks edasi nagu tsüklitega, läheb natuke edas, seisab hetke ja läheb jälle edasi.
Sama probleem on ka kohapealt kiirendades. Ka annab viga tunda, kui kohapeal gaasi vajutada.
Ma lugesin terve 3 seeria foorumi läbi ja päris sama probleemiga teemat ei leidnud. Loodan, et keegi oskab aidata. Esmaspäeval on autol diagnostikasse aeg kinni pandud, et siis näeb kas arvuti suudab midagi tuvastada. Igaljuhul annan tead, kuidas probleem lahenes.
kütuse- ja õhufilter on vahetatud
Probleem on selles, et muidu töötab autol kõik ilusti, aga kui järsult gaas põhja vajutuada kaob jõud ära (eriti tuntav 3500-5000 pr/m) ja auto ei kiirenda nagu vaja. Pöörded liiguks edasi nagu tsüklitega, läheb natuke edas, seisab hetke ja läheb jälle edasi.
Sama probleem on ka kohapealt kiirendades. Ka annab viga tunda, kui kohapeal gaasi vajutada.
Ma lugesin terve 3 seeria foorumi läbi ja päris sama probleemiga teemat ei leidnud. Loodan, et keegi oskab aidata. Esmaspäeval on autol diagnostikasse aeg kinni pandud, et siis näeb kas arvuti suudab midagi tuvastada. Igaljuhul annan tead, kuidas probleem lahenes.
kütuse- ja õhufilter on vahetatud
Mul oli umbes sama viga vahepeal. Ise kartsin et õhulugeja on rikkis. Kuid siis avastasin et mootorisse minev õhutoru klamber oli veits lahti ja sealt kiskus õhku vahele. Madalatel pööretel probleemi ei olnud.
528iA E28 1984
Uued autod on saadanast ...
Uued autod on saadanast ...
Oled diagnostikat külastanud? Kui pole, siis mina sinu asemel seaks sammud sinna...pihv kirjutas:mul sama jama et kuni 2000/2500 pöördeni jõudu pole ja jõnksutab, peale seda taas nagu töötab korralikult. vahetasin küünlad ära aga ikka sama jama. õhulugeja vahetasin ikka sama, pole veel aru saand milles jama. äkki keegi teab
Midagi konkreetset mina selle puhul pakkuda ei oska, kuna seda võib põhjustada lisaõhk, mingi andur vms.... sellepärast soovitangi diagnostikat. 300-400 kr diagnostika peale pole palju kulutatud, kindlasti on see odavam, kui õnneliku juhuse peale juppide vahetamine. Võta siis foorumist ühendust näiteks Truumuga... talle peaks sarnased asjad hingelähedased teemad olema...