Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Küsimus selles, et kas 325 e36-l on kuidagi välisel vaatlusel võimalik kindlaks teha, kas differ on tavaline või lsd, ka juhul kui kettad on kulunud ja blokeering ei tööta?
On ehk seal mõni silt või kiri küljes?
Kõige lihtsam kindlaks tegemise viis on tagarattad üles tõsta ja keerata. Kui mõlemad rattad samas suunas keerlevad, siis on plokk, kui üks ratas ühtepidi ja teine teistpidi, siis tavaline.
Tõstsin mõlemad üles ja samapidi keerlesid, ehk siis on kindlasti LSd.
Kui ühe ratta üles tõstsin, siis vaba käiguga kannatas ühte ratast kahe käega ringi keerata, kui käik sees oli siis ringi ei käinud - et kas siis see ketaste osa on korras või mitte?
Üks küsimus veel difri kohapealt, et kas tal mingit õhutust ei ole? Remondiraamatus ja realoem-is nagu ei paista küll ühtegi pulka mis difris rõhuga võitleks?
Difril ei tohiks minu teada küll mingit õhutust olla. Mis rõhuga sa seal üldse võitled? Okei, õli kuumenedes paisub jah, aga mingit rõhku kui sellist, millest oleks vaja lahti saada, seal küll ei ole.
Hakkasin ühte simmerit difril vahetama ja järsku tekkis selline mõte, et võibolla õhutus umbes ja sellepärast õli välja pressib, aga võta näpust õhutust polegi...