E36 Kohapealt ära minnes hakkab jõnksutama

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
kristjan1980
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 02.04.2006 19:54 18

E36 Kohapealt ära minnes hakkab jõnksutama

Postitus Postitas kristjan1980 »

Auto siis 318 1994 a. Vahest hakkab jõnksutama, olenemata sellest palju gaasi annad. Kiirendada esimese käiguga pole praktiliselt võimalik.
Kasutaja avatar
Toomas
Huviline
Postitusi: 642
Liitunud: 12.04.2004 12:53 22
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Toomas »

vaata kas õhulõdvik mitte katki/mõrenenud pole - siis saab lisaõhu ja kiirendamisel kukub perutama :roll:
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2613
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

kui lõdvikud korras proovi teist õhukulumõõtjat.
kristjan1980
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 02.04.2006 19:54 18

Postitus Postitas kristjan1980 »

lõdvikud terved ja ilusti kinni. täna suri tühikäigul töötades mitu korda välja. pöörded läksid lihtsalt nulli. ka sõites, kui käigu välja võtsin. kütusekulu tundus ka natuke suurem
kristjan1980
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 02.04.2006 19:54 18

Postitus Postitas kristjan1980 »

ahjaa, see ka veel, et armatuuris põlesid selle jama ajal aku ja õlituled. aku on ise umbes kaks kuud vana ja õli sai ka vahetatud
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Kui õlituli põleb siis ei sõideta, see näitab, et õlirõhk on liiga madal ja mootoris erilist määrimist ei toimu.
See millal sa õli vahetasid ei oma mingit tähtsust selle koha pealt.
(ma eeldan, et jutt EI KÄI Oilservice tuledest vaid sellest punasest õlikannu kujutisega tulukesest).
tmw
Huviline
Postitusi: 358
Liitunud: 03.01.2005 20:31 29
Peamine sõiduk: MB W212 E500
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas tmw »

Tere!

Tühikäik on ära.

Kaldun ka arvama, et kuskilt saab lisaõhku. Vaata ikka kõik õhuga seotud voolikud üle.

Äkki on bensupump/filter/kütus ise.

Variante on muidugi palju. Eks peab ükshaaval tsekkama hakkama.

Kui sõidad, kas mootor töötab ühtlselt, või jõnksutab ka 2...5 käiguga kiirendades?

Jõudu soovides

Tomso
Kasutaja avatar
Heiki_L
Huviline
Postitusi: 897
Liitunud: 04.08.2004 12:20 44
Peamine sõiduk: BMW 530xd
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Heiki_L »

nujh... mul on 2.0 ja samamoodi jõnksutab esimese käiguga.... Olen tähele pannud et kui tangin statiolist on jõnks sees... võtan mujalt on kõik norm. :S
Kasutaja avatar
VeikoA
Huviline
Postitusi: 1166
Liitunud: 16.04.2007 17:20 37
Asukoht: Prn - Tln - Rkv

Postitus Postitas VeikoA »

Ei tahtnud uut teemat teha, kuna jama pmst sama.
Olid siin paar külma ja libedat päeva. auto seisis 2 päeva.

Täna siis panin käima, ok jube värin ja lörin oli, auto seisnud ju.
Soojendasin tükk aega.

Ok sõitma. Esimene käik ok. Teine käik sisse ja gaasi. Vot teise käiguga hakkab auto jubedalt jõnksutama kui järsult gaasi saab. Ja kui läheb siis läheb alguses aeglaselt ja siis äkki kohe täie tuuriga edasi. Ühesõnaga imelik asi peale paaripäevast seismist.

Ei jõnksuta alati, vaid siis kui gaasi natuke rohkem anda või ehk siis kui tahan kiiremini hoo sisse saada teise käiguga, vot siis nagu hakkab jõnksutama. Teiste käikudega seda jama pole märganud.


Kas mingi vesi kuskile pääsenud, ära külmunud ja nüüd seda jama põhjustab?
Kasutaja avatar
skyline
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 15.05.2007 15:49 20
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas skyline »

VeikoA kirjutas:Ei tahtnud uut teemat teha, kuna jama pmst sama.
Olid siin paar külma ja libedat päeva. auto seisis 2 päeva.

Täna siis panin käima, ok jube värin ja lörin oli, auto seisnud ju.
Soojendasin tükk aega.

Ok sõitma. Esimene käik ok. Teine käik sisse ja gaasi. Vot teise käiguga hakkab auto jubedalt jõnksutama kui järsult gaasi saab. Ja kui läheb siis läheb alguses aeglaselt ja siis äkki kohe täie tuuriga edasi. Ühesõnaga imelik asi peale paaripäevast seismist.

Ei jõnksuta alati, vaid siis kui gaasi natuke rohkem anda või ehk siis kui tahan kiiremini hoo sisse saada teise käiguga, vot siis nagu hakkab jõnksutama. Teiste käikudega seda jama pole märganud.


Kas mingi vesi kuskile pääsenud, ära külmunud ja nüüd seda jama põhjustab?
Millal viimati autol bensiinifiltrit vahetasid? Teine variant küünlajuhtmed, niiskus kõrgepingejuhtmetes, jagajas.
Vajadusel aitan Tartus veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Kasutaja avatar
VeikoA
Huviline
Postitusi: 1166
Liitunud: 16.04.2007 17:20 37
Asukoht: Prn - Tln - Rkv

Postitus Postitas VeikoA »

Polegi vahetanud. Paberite järgi tehti autole kapremont 2005 UM'is. Ja ka benafilter vahetati siis, aga eks peab vist ikkagi välja vahetama nii filtri kui küünlad.


Mida aga nende niiskust saanud küünlajuhtmete ja jagajaga peale hakata. Ei taipand kohe mingit spetsvahendit peale pritsida kui siin need kuivad ilusad ilmad olid, et kaitseks väheke selle niiskuse vastu.
Eks need loigud tegid kah oma töö.
SilverEST
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 14.11.2007 19:47 19
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas SilverEST »

Viga võib väga tõenäoliselt olla tühikäigumootoris. Oli nimelt sama probleem omalgi.
Kasutaja avatar
Johndoe318
Huviline
Postitusi: 165
Liitunud: 05.09.2007 15:04 24
Asukoht: Tallinn/ Rapla => 3 km ALU

Postitus Postitas Johndoe318 »

Päris julmalt annab tunda ka see kui kardaani mingid ühendused loksuvad ja hakkab nendelt loksuma siis kah jõnksutab näiteks mesadel kui kardaani ühendused ja need kummi puhvrid seal kulunud siis ikka sitaks jõnksutab ja nii et mootoriga tunned seda. kui aga räigelt vajutada siis pold tunda.
Kasutaja avatar
VeikoA
Huviline
Postitusi: 1166
Liitunud: 16.04.2007 17:20 37
Asukoht: Prn - Tln - Rkv

Postitus Postitas VeikoA »

Kas see on normaalne, et sõites 5-da käiguga, kiirusega 90km/h on pöörded 2500 peal?

Undab kah raibe kuna pöörded kõrgel. Enne nagu ei olnud seda jama.

Või on midagi totaalselt metsas?
Kas seda võib põhjustada üks mittetöötav küünal/silinder?
Kasutaja avatar
virx1
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 23.12.2006 16:51 33

Postitus Postitas virx1 »

Kas enne olid pöörded madalamal? Kui ma ei eksi, siis bmw-l ongi kõrgemad pöörded. Mul on küll 2.5 ja sellel on ligemale 3000, praegu küll väga täpselt ei mäleta.
E36 325i
Kasutaja avatar
VeikoA
Huviline
Postitusi: 1166
Liitunud: 16.04.2007 17:20 37
Asukoht: Prn - Tln - Rkv

Postitus Postitas VeikoA »

Vot ei teagi, aga enne nagu polnud vist sellist "undamist" või noh sellist heli kui pöörded kõrged on. Kuna olen tükk aega juba selle autoga sõitnud ja kui midagi helis muutub saan sellest kohe aru.
Mina arvan, et peaks ikkagi madalam kui 2500 olema.

2500 tundub kuidagi palju. Aga noh vot ei tea. Vbolla tõesti BMWl niimoodi.
Andres86
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 19.03.2007 20:34 52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andres86 »

mul umbes 110 juures 3000p/min ja see on täitsa normaalne.
'97 528iAT; ´92 legacy 2,0 4WD; ´97 Legacy2,0Turbo 4WD ´02 Peugeot 406HDI ökokulgur
Kasutaja avatar
VeikoA
Huviline
Postitusi: 1166
Liitunud: 16.04.2007 17:20 37
Asukoht: Prn - Tln - Rkv

Postitus Postitas VeikoA »

Olgu, ütleme et pöörded OK. Aga jah jõnksutamise probleem on ikkagi.
Küünlad tutikad, midagi suurt ei muutunud.
Peaks benafiltri vahetama.


Ütlen seda ka, et see jama hakkas pihta niiskete ilmadega. Auto seisis kah nagu öeldud 2 päeva ja enne seda oli kõik OK.


Oskab keegi midagi arvata selle kohta? Näiteks niiskus läks kuskile vahele ja tegi kurja ja seda lausa püsivalt ??

Lihtsalt julmalt gaasi andes kukub jõnksutama, rahulikult gaasi andes läheb edasi nagu alati. Lihtsalt vajutan gaasipedaali mõõdukalt ja hoian, auto "mõtleb" samal ajal vaevu vaevu liikudes ja siis järsku lihtsalt nagu annaks keegi gaasi täiega ja läheb edasi suure hooga. Gaasipedaal on mul sel ajal liikumatu.
Ei saa kütust kätte õieti vms?

Vahest väriseb kohalt minekul kah päris kõvasti, aga mitte alati.

Mingi vihjegi mis võiks sellist asja põhjustada?

Niiskus lambda pistikus?

Ärge diagnosti saatke veel palun
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Sa ütlesid vastuse ise ära juba- bensufilter.
Kasutaja avatar
VeikoA
Huviline
Postitusi: 1166
Liitunud: 16.04.2007 17:20 37
Asukoht: Prn - Tln - Rkv

Postitus Postitas VeikoA »

Nii täna siis tegin ühe niisama sõidu pimedas ja lihtsalt huvi pärast vaatasin kapoti alla, et miks ta krt jõnksutab ja edasi minna ei taha.
Ja mis ma nägin oli see, et teise püta süüteküünla piip on katki, ehk siis säde on piibu ja mootori vahel. Piibust tuleb säde ja läheb mootorini. Piibu ja mootori vahe on sealt küünla augus umbes 1 cm vms. Seal vahel ühesõnaga sädeleb. Kui gaasi anda, siis tekib lausa väike leek.


Ühesõnaga tuleb osta uus süütejuhe?

Kuna läbi on teise püta juhe, siis peaks ju see sobima??
http://ladu24.ee/index.php?tyyp=HA&ryhm ... 70130&s=25

Või ei?
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Kui vahetuseks läheb, osta juba kõik uued. Minu soovitus.
Kasutaja avatar
Johndoe318
Huviline
Postitusi: 165
Liitunud: 05.09.2007 15:04 24
Asukoht: Tallinn/ Rapla => 3 km ALU

Postitus Postitas Johndoe318 »

Et laena süütepooli ja proovi kellegi omaga mis kindlasti terve on .... :) võib abi olla. Ma mäletan et mul alguses oli samamaoodi ... kui asi õhtule hakkas minema. Muidugi ma veel sain vahetada algatuseks veel õhukulu lugeja ja ka lamda. Tagant järgi mõeldes võis asi olla ainult süütepoolis. Samas ma ei saa aru eriti et kuda saab olla süütepool natukene korras (e. natuke rase).

VeikoA kirjutas:Olgu, ütleme et pöörded OK. Aga jah jõnksutamise probleem on ikkagi.
Küünlad tutikad, midagi suurt ei muutunud.
Peaks benafiltri vahetama.


Ütlen seda ka, et see jama hakkas pihta niiskete ilmadega. Auto seisis kah nagu öeldud 2 päeva ja enne seda oli kõik OK.


Oskab keegi midagi arvata selle kohta? Näiteks niiskus läks kuskile vahele ja tegi kurja ja seda lausa püsivalt ??

Lihtsalt julmalt gaasi andes kukub jõnksutama, rahulikult gaasi andes läheb edasi nagu alati. Lihtsalt vajutan gaasipedaali mõõdukalt ja hoian, auto "mõtleb" samal ajal vaevu vaevu liikudes ja siis järsku lihtsalt nagu annaks keegi gaasi täiega ja läheb edasi suure hooga. Gaasipedaal on mul sel ajal liikumatu.
Ei saa kütust kätte õieti vms?

Vahest väriseb kohalt minekul kah päris kõvasti, aga mitte alati.

Mingi vihjegi mis võiks sellist asja põhjustada?

Niiskus lambda pistikus?

Ärge diagnosti saatke veel palun
Ka kommunism on võimalik - muidugi juhul kui kogu maailma rahvas oleks sellega päri.
Enne seda peab inimkond aru saama et raha ei vii mitte inimkonda edasi vaid meie järeltulijad. ja selle jaoks ei ole meil mitte raha vaja vaid mõistust.
Kasutaja avatar
eclipse
Huviline
Postitusi: 261
Liitunud: 03.01.2005 23:13 26

Postitus Postitas eclipse »

Nii küünlajuhtmed, kui ka küünlad kõik ära vahetada. Samamoodi ei hakka ju autol ühte amorti või õli ilma õlifiltrita vahetama!
530d
Kasutaja avatar
VeikoA
Huviline
Postitusi: 1166
Liitunud: 16.04.2007 17:20 37
Asukoht: Prn - Tln - Rkv

Postitus Postitas VeikoA »

Viga oli hoopis katkises kummist piibus. Teise püta piibul oli pragu sees, sealt tagus üle. Panin mitu kihti nn MacGyvery teipi ümber.

Probleem kadus. Ei mingit jõnksutamist, tõmblemist jms.


Kohalt läheb väga hästi ja liigub nüüd taas nagu loom. Sõit ja kogu liikumine on väga sujuv. Ei tunne autot äragi.

Käisin Pärnu Autoeksperdis, küsisin kas on saadaval uusi juhtmeid. Oli küll, 1700.- komplekt. Eks ma ostan ära mingi aeg. Aga praegu usaldan oma ajutist parandust.


Niiet minu probleem on lahendatud.
Vasta