Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Õhuregulaator ei liigu, kuigi on puhastatud ja läbi puhutud. Voolu saab. Joblung iseenesest selline (nr 9):
Aga milles probleem? Vaheta ära, ütlete
Nimelt ei tohiks minu autol sellist jublakat üldse olla, kuna pole karburaatoriga mootor. Aga on ja mõjutab õhu pealevõttu (probleem ongi selles, et praegu ei mõjuta). UMis seda tootekoodiga juppi ei olnud, sama autoosad.ee ja ladu24.ee puhul. Kasutatud jupiga ei usu, et saan parema. Mis teha?
Mul siis jupp nr 9.
Viimati muutis Tanel_P, 26.04.2006 22:03 31, muudetud 1 kord kokku.
see jubin on vast ise juurde orgunnitud, sest sellise võid leida e36 pealt ja point selles miks ta sul ei tööta on ilmselt sellises väikses vedrus, mis kõiab siibrit pinge all. endal oli selline probleem et vedru oli puru. katsu seda siibrit august liigutada, kui liigub lihtsalt edasi tagasi on vedru puru aga kui seda liigutada ja ta tõmbab tagasi ühte serva siis on midagi muud häda.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
nr1 jubin pole mitte lisaõhuklapp vaid on bensurõhuregulaator vms igaljuhul seal käib bena läbi ja mitte grammi õhku ja pärineb tõesti k-jetronicu pritse pealt.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
Lisaõhu klapi võid rahumeeli romulast võtta(kui leiad, sest volkari ja opelimehed jahivad neid ka)
Minu 12.aastase praktika jooksul neid ainult paar tükki katki olnud...
Viga nähtavasti soojenduselemendi rikkes või siis on bimetall puru
Ja karpadele minuteada seda vidinat külge ei pandud(tehases vähemalt)
Neil on muu külmkäivitus süsteem(nn.tooreklapp)
P.S. See klapp ei pea hetkeliselt liikuma vaid sulgub ca 5-10 min jooksul
Aga kui ma realoemis seda juppi otsisin, siis seda polnud. Panin auto aasta vanemaks kui tegelikult, siis tekkis sinna see jupp ka. :S
Aga mis te siis teha soovitate? Auto ju iseenesest töötab, aga...
tanelp kirjutas:Aga kui ma realoemis seda juppi otsisin, siis seda polnud. Panin auto aasta vanemaks kui tegelikult, siis tekkis sinna see jupp ka. :S
Aga mis te siis teha soovitate? Auto ju iseenesest töötab, aga...
hanzvonkazak kirjutas:nr1 jubin pole mitte lisaõhuklapp vaid on bensurõhuregulaator vms igaljuhul seal käib bena läbi ja mitte grammi õhku ja pärineb tõesti k-jetronicu pritse pealt.
Tähendab, bensiin ei käe sealt kohe kindlasti läbi
hanzvonkazak kirjutas:nr1 jubin pole mitte lisaõhuklapp vaid on bensurõhuregulaator vms igaljuhul seal käib bena läbi ja mitte grammi õhku ja pärineb tõesti k-jetronicu pritse pealt.
Tähendab, bensiin ei käe sealt kohe kindlasti läbi
Juhtrõhu regulaator(det. nr.1) on üks vajalikemaid vidinaid külmkäivituseks(teeb segu rikkamaks)
Ja kohe kindlasti peab sealt bens läbi voolama
tanelp kirjutas:Õhuregulaator ei liigu, kuigi on puhastatud ja läbi puhutud. Voolu saab. Joblung iseenesest selline (nr 9):
Aga milles probleem? Vaheta ära, ütlete
Nimelt ei tohiks minu autol sellist jublakat üldse olla, kuna pole karburaatoriga mootor. Aga on ja mõjutab õhu pealevõttu (probleem ongi selles, et praegu ei mõjuta). UMis seda tootekoodiga juppi ei olnud, sama autoosad.ee ja ladu24.ee puhul. Kasutatud jupiga ei usu, et saan parema. Mis teha?
Nii, ok, katalüsaatorit mul ei ole autol. Aga külmkäivitus on jama. Mul on see vigane nr 9 jublakas. Kas peaksin minema romulasse ja sellist teist küsima või midagi muud tegema?
tanelp kirjutas:Nii, ok, katalüsaatorit mul ei ole autol. Aga külmkäivitus on jama. Mul on see vigane nr 9 jublakas. Kas peaksin minema romulasse ja sellist teist küsima või midagi muud tegema?
Miks arvad, et vigane?
Võta klapp maha, pane 12V külge, vaata voolikuaugust, kas kerib augu kinni või mitte(võtab pikalt aega)
Auk on servas ja mitte täies toru ulatuses
Mida külmem, seda rohkem lahti
Ja kusjuures see klapp tõstab ainult külma mootori pöördeid, käivitust teeb lihtsamaks juhtrõhu regulaator
mul oli ka kunagi see vidin vigane. noh, tegelikult kakane ja kinni jäänud. pesin bensiiniga läbi, tegin paar katset külmkapi ja piidi vahelt. Keerasin peale ja töötas. Ennem täiesti olematu külmamootori tühikäigu asemele tulid piisavad 1100 pööret/m, mis langevad normi nii 5 minuti jooksul.
Nüüd on huvitav seis. Ostsin 150ga (kallis, eks?) Igorilt teise, pidi väga hästi töötama ja puha, kruttisin siis peale ja nüüd pöörded kõiguvad (200 pöörde võrra umbes) ja ka tuuri andes ära ei kao. Võtsin sellelt lugejalt juhtme tagant ära ja siis töötab ideaalselt ja läks kohe käima ka. Aga eks mootor on soe ka. Samuti oli ta soe seda ostetud jublungit testides. Seega, patiseis. Vist mõtlen Igori juurest teist küsima minna teisipäeval.
P.S Pesin enda õhulugeja korralikult ära ja puha, ei miskit.