E 36 325 cupee esi amortide vahetus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
jan325c
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 03.10.2005 19:51 16
Asukoht: Ida Viru

E 36 325 cupee esi amortide vahetus

Postitus Postitas jan325c »

Hommik
plaanis hakata esimesi amorte vahetama, kas on ees ootamas miskeid üllatusi või on nii et alt ja ülevalt poldid lahti vedru kokku ja korras :?:
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hans »

Mul mudel teine aga ikkagi minu esiamortide vahetus (kõik tõmmitsad särgid-värgid ostetud) lõppes remonditöökojas. Ja taevale tänu, et seal - üllatusi ikka jagus.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
jan325c
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 03.10.2005 19:51 16
Asukoht: Ida Viru

Postitus Postitas jan325c »

[quote="Hans"]Mul mudel teine aga ikkagi minu esiamortide vahetus (kõik tõmmitsad särgid-värgid ostetud) lõppes remonditöökojas. Ja taevale tänu, et seal - üllatusi ikka jagus.[/quote
---------------------------------------------------------------------------------

et nagu milliseid ?
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

Kõige triviaalsem on kinnikorrodeerunud poldid/mutrid, kuigi BMW on ses osas kvaliteetne. Teiseks, midagi läheb puru, mida kodus võtta pole.

Mõttekas on töö ette läbi mõelda, kriitilised poldid immutusõliga üle käia ja juba mõned päevad enne põhitööd proovida, kas keeravad.
Sõidurõõm
Kasutaja avatar
Toomas
Huviline
Postitusi: 642
Liitunud: 12.04.2004 12:53 22
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Toomas »

Kui omale standardvedrud ja uued amordid alla viskasin, läks küll õnneks suht valutult, kuigi aega kulus töö peale oma jagu.
Iseenesest sai amort ülevalt lahti lastud ja alt samuti ning oligi amordipüstak koos vedruga käes. Midagi rohkemat lammutama ei pidanud, andis ennast kenasti kätte.
Vana vedru mahavõtmine oli vedrutõmmitsatega suht lihtne (kuigi kui õieti mäletan on spetskujuga võtit vaja, et tugilaagrit lahti saada, see sai siis käepäraste vahenditega tehtud). Tiba raskem oli uue vedru paigaldamine kuna standarvedru oli nõnda pikk, et mitte esimese korraga ei saanud tõmmitsaga vedru nii kokku et oleks amordi tugilaager otsa mahtunud.
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

Kõige tähtsamad asjad on seal 16 ja 18 võtmed ning torutangid.
jan325c
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 03.10.2005 19:51 16
Asukoht: Ida Viru

Postitus Postitas jan325c »

reedel sai siis asi ära tehtud

tegema hakkasin kell 1800 ise mõtlesin et no hiljemalt 2100 saab siis sauna, esimene amort sai alla tagasi u kell 0100
( sellest 7h umbes 5 kulus mölisemise ja võtmete otsimise +nuputamise peale )

teisega läks juba kiirelt u 0230 oli teine ka vahetatud

üldiselt kui kõik võtmed olemas ja varem oled korra teinud siis peaks hakkama saama 2h ja suht lihtsalt vahetatud

nii et kui keegi selle asja ette võtab siis on vaja 18 võtit, padrunit, 22 kõrri kust saab kuuskandi läbi torgata ( amordika varda kinni hoidmiseks)
hea oleks 2 paari tõmmitsaid (saab ka ühe paariga aga rohkem keberiiti)
paari tonti kes mölaga tuju üleval hoiaksid ja õllet tooksid ja lollakaid nõuaandeid annaks :P
Kasutaja avatar
Olzz
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 03.11.2003 18:57 38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Olzz »

tuttav situatsioon jan325c-ga :)

Põhirõhk lähebki tööriistade otsimise ja mutrite lahti leotamise peale.
E36 sedaan 316 M40
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

kollerimees kirjutas:Kõige tähtsamad asjad on seal 16 ja 18 võtmed ning torutangid.
mis nende torutangidega vaja seal teha on?
Kasutaja avatar
Olzz
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 03.11.2003 18:57 38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Olzz »

Torutange on siis vaja , kui amortidel puudub otsas kuuskant . Tugilaagrit ei saanud enne lahti, kui pidin vedru vahelt hoidma amordi nn varrast kinni ja pealt keerasid padruniga mutri lahti .
E36 sedaan 316 M40
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

Olzz kirjutas:Torutange on siis vaja , kui amortidel puudub otsas kuuskant . Tugilaagrit ei saanud enne lahti, kui pidin vedru vahelt hoidma amordi nn varrast kinni ja pealt keerasid padruniga mutri lahti .
maitse asi - muude töövahenditega saab amorti ka rikkumata kujul lahti võtta
Vasta