E36 318IS nukaketi purunemine
E36 318IS nukaketi purunemine
Juhtus siis selline õnnetu lugu, et naise autol (318iS)purunes nukakett. Kui suur on tõenäosus, et klapid kolbidele pähe jooksid? Ja kui palju kogu see lõbu mulle ligikaudu maksma võib minna?
E21 315 `83
E30 318i `86
E34 530i `90
E46 320d`99
E30 318i `86
E34 530i `90
E46 320d`99
Nüüd siis auto juba mõnda aega korras. Aga peab tunnistama, et ikka päris kallis lõbu oli. Ainuüksi varuosade maksumus oli üle 10K (kõik osad UM-ist). 16-st klapist olid kõverad 14, vahetusse läksid kõik. Väljalaskeklapp maksab UM-is 443.-, sisselaskeklapp 276.- tk. Kett 1335.-, ketipinguti 635.- jne, jne. Pluss veel kõikvõimalikud tihendid, plokikaanepoldid jm. Kõige hullem oli lugu vända otsas oleva ketiratta ja vahehammasrattaga - nende tellimisega läks UM-il aega 2 nädalat ja B-osana neid saada ei ole.
E21 315 `83
E30 318i `86
E34 530i `90
E46 320d`99
E30 318i `86
E34 530i `90
E46 320d`99
Kõige tõenäolisemalt oli süüdi ikkagi see va hüdropinguti. Tagantjärele meenub, et kuigipalju oli seda ketitärinat ikkagi kuulda varem, lõpuks andis kett lihtsalt järgi. Arvasin siis, et millalgi peaks ära vahetama, aga...Toomas_K kirjutas:hmm, nagu truumu juba küsis, siis tõesti kuidas see kett nõnda küll puruks läks ... peaksid ju hooldusvabad ketid olema või mis![]()
krt sellist remonti küll ei tahaks ette võtta
Ühesõnaga, kui ikka hakkab kahtlasi helisid kostma, siis tuleb ikka koheselt reageerida ja mitte edasi lükata. Mul igatahes valus õppetund käes. Ja M42 mootoriosad on tunduvalt kallimad, kui näiteks M30 omad.
Sellest M42 ketijamast on tegelikult siin foorumis ka juttu olnud.
E21 315 `83
E30 318i `86
E34 530i `90
E46 320d`99
E30 318i `86
E34 530i `90
E46 320d`99