318iS ei käivitu pärast aku vahetust!!!
318iS ei käivitu pärast aku vahetust!!!
Mul juhtus selline asi. 318is minu lohakuse tõttu suri aku välja. Võtsin ta ära, panin laadimisse. Kui aku oli laetud panin ta auto peale tagasi. Tundus, et kõik elekter töötab korralikult. Tuled, makk, kõik andurid olid korras. Kuid käivitamisel ei anna isegi mingit lootust. Kontrollisin kaitsmed - kõik on terved. Tundub, et pole sädet või bensupump ei tööta. Paak pole ka tühi. Mida teha? Keegi oskab aidata?
Jah! Mitu korda kontrollisin seda... ise mõtlesin, et kas klemmide kinnitamise järjekord mõjutab midagi või ei. Ühes raaamatus (venelased tõlkisid saksakeelsest manualist ja andsid välja uue raamatu) 3-seeria kohta lugesin et see on tähtis, kuid ei saa aru miks? Oskab keegi arvata mis võis läbi põleda?
Ega mingit vargavastast seadet pole???Et kui tal vool ära võtta korraks siis plokeerib käivitamise...Näiteks mõni immo???Kas autol signa on?kui nii siis proovi, et pane signa korra peale ja siis võta maha ja kas siis läheb tööle. Endal oli kunagi ühe autoga sarnane probleem, et peale akuklemmi lahti võtmist ei käivitunud. Mul piisas sellest, et korraks signa peale panna ja siis uuesti maha võtta. oli miskine ise aretatud immo sinna vahele.Loodan, et saada abi.
Täna õhtul vean tuttavate remondimeeste juurde. Kahjuks ei ole aega et korralikult autoga tegeleda, kuid tahaks. Just lõpatasin akende toonimise ja vaata siuke ... juhtus.
Bensupumba ma küll süüdistama ei hakkaks. Mul tundus et paagis sumises midagi.
Aga ma natuke täpsustan mis olukord mul oli. Panin auto garaazi (soojendusega), et klaasid ära toonida. Võtsin klaasid maha, viisin neid koju. Kui läksin, jätsin kogemata pagazniku lahti, ja seal sees olev tuli jäi põlema. Kui järgmisel päeval tulin makk ei töötanud. Siis ma proovisin käima panna ja avastasin et aku on surnud. Peale väikest klõpsu ei tulnud midagi. Võtsin aku ära ja panin laadimisse. Kui aku oli laetud, paigaldasin ja proovisin käivitada. Kuid mingit lootust mootor ei andnud. Ja nii ongi!!!
Sellepärast ma ei kujuta ette, mis võiks katki minna, kui auto ei liikunud, ei käinud ja ei olnud lahtivõetud!!! Täielik müstika.
Bensupumba ma küll süüdistama ei hakkaks. Mul tundus et paagis sumises midagi.
Aga ma natuke täpsustan mis olukord mul oli. Panin auto garaazi (soojendusega), et klaasid ära toonida. Võtsin klaasid maha, viisin neid koju. Kui läksin, jätsin kogemata pagazniku lahti, ja seal sees olev tuli jäi põlema. Kui järgmisel päeval tulin makk ei töötanud. Siis ma proovisin käima panna ja avastasin et aku on surnud. Peale väikest klõpsu ei tulnud midagi. Võtsin aku ära ja panin laadimisse. Kui aku oli laetud, paigaldasin ja proovisin käivitada. Kuid mingit lootust mootor ei andnud. Ja nii ongi!!!
Sellepärast ma ei kujuta ette, mis võiks katki minna, kui auto ei liikunud, ei käinud ja ei olnud lahtivõetud!!! Täielik müstika.
Mis siis sellest sai...
Kuna mimd remontimise juures ei olnud pidin ma telefoni teel remondi meestega suhtlema. Kui mulle helistati ja öeldi ,et on valmis küsisin, mis probleem oli. Selle peale öeldi mulle, et neil on omad väikesed saladused!!! Ütlesin et ma ju maksan selle eest ja tahan teada, mis mu autoga tehti!!! Sain ikkagi eitava vastuse ja 300eeku oli selle maksmus (ilma saladust rääkimata). Rohkem oma atot sinna küll viima ei hakka. Täiesti hämmastav suhtumine. Kui keegi tahab võin privaatis öelda kohta kus seda tehti. Hakkas muide huvitama küsimus mis selle kohta seadus ütleb. Kas siis ongi tõesti nii, et ta ei pea avaldama tehtud töö sisu??? Äkki teab keegi?
Kuna mimd remontimise juures ei olnud pidin ma telefoni teel remondi meestega suhtlema. Kui mulle helistati ja öeldi ,et on valmis küsisin, mis probleem oli. Selle peale öeldi mulle, et neil on omad väikesed saladused!!! Ütlesin et ma ju maksan selle eest ja tahan teada, mis mu autoga tehti!!! Sain ikkagi eitava vastuse ja 300eeku oli selle maksmus (ilma saladust rääkimata). Rohkem oma atot sinna küll viima ei hakka. Täiesti hämmastav suhtumine. Kui keegi tahab võin privaatis öelda kohta kus seda tehti. Hakkas muide huvitama küsimus mis selle kohta seadus ütleb. Kas siis ongi tõesti nii, et ta ei pea avaldama tehtud töö sisu??? Äkki teab keegi?
525i - 1993, 318iS - 1992 (praegu)
KAS MA SIIS IGA KORD KUI AKU VAHETAN PEAN OTSIMA KES MU AUOT KÄIMA PANEB...
Ma nagu täitsa tainas auto remonti suhtes ei ole, nii mõnda asja peale ratta vahetust oskan ise teha ja on ka tehtud...
Ise mõtlen et töö oli imelihtne ja kiire sellepärast jätkan ka põhjuse otsimist ja jätan teema lahtiseks nii kauaks kui seda ära ei lahenda.
Muide hakkasid pöörded ka hüppama mida ennem ei olnud...
Ma nagu täitsa tainas auto remonti suhtes ei ole, nii mõnda asja peale ratta vahetust oskan ise teha ja on ka tehtud...
Ise mõtlen et töö oli imelihtne ja kiire sellepärast jätkan ka põhjuse otsimist ja jätan teema lahtiseks nii kauaks kui seda ära ei lahenda.
Muide hakkasid pöörded ka hüppama mida ennem ei olnud...
525i - 1993, 318iS - 1992 (praegu)
Kui Sa üritasid tühja akuga autot käivitada, "tõmbas toorest täis" ehk siis said küünlad märjaks
Pööre hüppab, kuna mingi veakood on ajus...
Ja ja ajuga on vist midagi. Seda ma lähen ka testima varsti.
Aga sellele et küünlad said märjaks ma küll peale ei tulnud...
Mul läks meelest, et on inzektor ju. Viimati remontisin isa zigulli, seal kütusepump ei tööta kui mootor ei pöörle...
Kas bemmil on ta elektreline? Ausalt öeldes ei ole kunagi sellele asjale külge pannud, bensu pumba mõtlen. Kas siis kui aku on pooltühi, kui kõps käib, aga pöörama ei hakka pritsib siis küünlad täis??? Või kuidas siis ma küll aru ei saa.
Siiamaani piinab küsimus, mis siis autoga oli...
Pööre hüppab, kuna mingi veakood on ajus...
Ja ja ajuga on vist midagi. Seda ma lähen ka testima varsti.
Aga sellele et küünlad said märjaks ma küll peale ei tulnud...
Mul läks meelest, et on inzektor ju. Viimati remontisin isa zigulli, seal kütusepump ei tööta kui mootor ei pöörle...
Kas bemmil on ta elektreline? Ausalt öeldes ei ole kunagi sellele asjale külge pannud, bensu pumba mõtlen. Kas siis kui aku on pooltühi, kui kõps käib, aga pöörama ei hakka pritsib siis küünlad täis??? Või kuidas siis ma küll aru ei saa.
Siiamaani piinab küsimus, mis siis autoga oli...
525i - 1993, 318iS - 1992 (praegu)
Vabalt, veel kergemini kui karpagabmw327 kirjutas:kas pritse mootoril saab üldse küünlad märjaks tõmmata egas see mingi ziguli teilö ple..
Proovi mõni hommik autot käivitada nii, et gaasipedaal põhjas
Saad pärast mitu tundi jamada, enne kui mootor käivitub
Ja kusjuures seda(täis tõmbamist) juhtub isegi diisliga, ainult seal pole küünlaid, mida puhastada