E36 - tagasild
E36 - tagasild
Sümptomis siis sellised:
juhipoolne tagumine rehvi seestpoolne serv täiesti siledaks kulunud
autot üllesse tõstes ripub see sama ratas tunduvalt allpool kui kõrvalistuja poolne.
Remondimees ei osanud tagasilla kohapealt esialgu suudki lahti teha, peale pikka vaatamist tuvastas, et viga võiks olla amordi padjas, sai ühelepoole kuhugi sinna sõrme vahele panna, teiselepoole aga mitte.
Kuna kohe(lähipäevil) seda vahetama ei hakata, siis küsimus et kas selle remondimehe diagnoos peab paika, või tuleb kedagi targemat külastada.
juhipoolne tagumine rehvi seestpoolne serv täiesti siledaks kulunud
autot üllesse tõstes ripub see sama ratas tunduvalt allpool kui kõrvalistuja poolne.
Remondimees ei osanud tagasilla kohapealt esialgu suudki lahti teha, peale pikka vaatamist tuvastas, et viga võiks olla amordi padjas, sai ühelepoole kuhugi sinna sõrme vahele panna, teiselepoole aga mitte.
Kuna kohe(lähipäevil) seda vahetama ei hakata, siis küsimus et kas selle remondimehe diagnoos peab paika, või tuleb kedagi targemat külastada.
See, et ratas rohkem alla ripub, saab olla amordis, selle padjas või viimase kinnituses. Samas kindlasti külasta sillastendi, silla saab paika panna olenemata tagumiste amortide, nende kinnituste olukorrast. Mina käisin Pirni tänava sillastendis(kaks korda, kuna ise ei suutnud tuvastada kulunud sharniiri, esimese korra eest ei tahetud midagi) igati asjalik koht sai ninapidi juures vahtida ja puha.
tänud vastamast
Äkki keegi oskab selle Pirni tänava remonditöökoja täpsemaid kordinaate anda. Nii sama tänavat pidi sõites võib veel valesse kohta ka sattuda.
Kas see käis nüüd esisilla või tagasilla kohta. Esisild sai muidu lastud paika reguleeritud.toom kirjutas: Samas kindlasti külasta sillastendi
Äkki keegi oskab selle Pirni tänava remonditöökoja täpsemaid kordinaate anda. Nii sama tänavat pidi sõites võib veel valesse kohta ka sattuda.
http://www.trk.ee/
Sillastend on ikkagi üks teenus tavaliselt, st. reguleeritakse nii esi- kui tagasild.
Sillastend on ikkagi üks teenus tavaliselt, st. reguleeritakse nii esi- kui tagasild.
- Kotkas2002
- Huviline
- Postitusi: 29
- Liitunud: 23.04.2006 22:39 34
- Asukoht: Tallinn,Mustamäe
- Kontakt:
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Kõik tükid kindlasti ei sobi. Pooltelg näiteks kindlasti mitte. Mingid jupid samas võivad olla samad. Mõistlik varuosakoode kontrollida näiteks www.realoem.com kaudu.
- Kotkas2002
- Huviline
- Postitusi: 29
- Liitunud: 23.04.2006 22:39 34
- Asukoht: Tallinn,Mustamäe
- Kontakt:
Siis piisab mul vaid teise poole ööts ära vahetada 320 õõtsa vastutoom kirjutas:Sobivad kõik tükidKotkas2002 kirjutas:Kas 318i-le sobivad 320 silla jupid? ööts, pooltelg, stabika, varras, jne.
Edit : kargas pähe ju, et 318-l on trummelpidur, see siis ei sobi, aga kui 320 sild olemas, on hea teha kohe piduri upgrade
BMW 320i E36
1991.a
1991.a
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Õõtsad on trummelpiduri ja ketaspiduri puhul erinevad. Seega ühel pool vahetamine tundub veidi kahtlane. Samuti on 320 ja 318 poolassid/poolteljed vms erinevad nagu ma ka juba mainisin. Kui vahetama hakata, siis mõistlik kogu kompott ära vahetada tagasillas. Samas küsitav on selle liigutuse mõistlikkus, kui ehitada lihtsalt tänavasõiduautot.
Niisiis, juhul kui sa mõtled õõtsade all "trailing arm", siis on jah nood erinevad, aga mina mõistan nii õõts-"wishbone", nood on aga e36-tel ühesugused. Ja veelkord 318 ja 320 poolteljed EI OLE erinevad. Ehk siis peamine erinevus pooltelgedel on kinnitus diffri külge. Kuni 320(kaasa arvatud) on väikse korpusega differ, seega ka pooltelgede kinnitus sama. Kui ei usu, siis vaata http://realoem.com/bmw/partxref.do?part ... showeur=on
- Kotkas2002
- Huviline
- Postitusi: 29
- Liitunud: 23.04.2006 22:39 34
- Asukoht: Tallinn,Mustamäe
- Kontakt:
- Kotkas2002
- Huviline
- Postitusi: 29
- Liitunud: 23.04.2006 22:39 34
- Asukoht: Tallinn,Mustamäe
- Kontakt:
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
- Kotkas2002
- Huviline
- Postitusi: 29
- Liitunud: 23.04.2006 22:39 34
- Asukoht: Tallinn,Mustamäe
- Kontakt:
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Loe teemas vastused enne läbi kui selliseid küsimusi küsima hakkad. Tähelepanelikumalt lugedes võid avastada, et sellele küsimusele on minu ühes postitustes juba ennetavalt vastus olemas.Kotkas2002 kirjutas:Nagu ma aru olen saanud siis 318-l on taga trummel pidurid kuid 320-il ketas pidurid. Kas 318 õõtsale ka on võimalik kettas pidurid paigaldada?
318is'il peaks olema ketaspidur taga, tavalisel 318'l mitte. 318ti läheb ka is'i alla.
- Kotkas2002
- Huviline
- Postitusi: 29
- Liitunud: 23.04.2006 22:39 34
- Asukoht: Tallinn,Mustamäe
- Kontakt:
- tsiklimees
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
- Asukoht: Tallinn
Minu autol reguleeiti seda seal eelpool mainitud kohas. Ühe poole pealt oli miskit väga kinni, et remondimehel oli rauasae abi vaja.tsiklimees kirjutas:Kas E36-l ei pidavat saama tagasilda reguleerida ?
Korda igatahes asi sai ning anti kaasa ka mingi A4 leht koos igasuguste numbritega, millest ma eriti midagi aru ei saanud
- Kotkas2002
- Huviline
- Postitusi: 29
- Liitunud: 23.04.2006 22:39 34
- Asukoht: Tallinn,Mustamäe
- Kontakt:
- Kotkas2002
- Huviline
- Postitusi: 29
- Liitunud: 23.04.2006 22:39 34
- Asukoht: Tallinn,Mustamäe
- Kontakt:
- Kotkas2002
- Huviline
- Postitusi: 29
- Liitunud: 23.04.2006 22:39 34
- Asukoht: Tallinn,Mustamäe
- Kontakt:
- Kotkas2002
- Huviline
- Postitusi: 29
- Liitunud: 23.04.2006 22:39 34
- Asukoht: Tallinn,Mustamäe
- Kontakt: