Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Jama hakkas hommikul rongi järel oodates. Kust oleks kasulikum esimesena urgitsema hakata, kui kojamehed ise möllama hakkavad? Käivad umbes nii, nagu kang oleks teises positsioonis. Päris pidevalt na ka ei tambi...vahel jääb mõni ring vahele ja kohati saab isegi normaalselt sõita.
Kapoti all ja kaitsmekarbis midagi silma ei hakanud. Kojameeste kangi sai ka mehiselt raputatud.
mul oli ka sama jama alles aga värk vist oli selles et kojamehe relee blokk oli niiske ja tuli vist mingi lühis sisse,see jublakas asub juhi pool all vasakus nurgas jalatoe all ja on selline sinist värvi karp!
aga kuidas sinna jalatoe alla pääseda? Plastikkate läheb kapoti avamise kangi alt. Praeguseks on see kang kõikvõimalikest kohtadest kruvikeeraja jälgi täis ja edasi ei julgenud jõuga kangutama hakata- niigi käib juba nagu tallesaba.
Kui see on samamoodi nagu E34-l, siis lihtsalt selle kangi keskel on kruvi, millel must dekoratiivmütsike peas. Selle kangutad peene kruvikaga ära ja ristpeaga polt välja.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
priitv8 kirjutas:Kui see on samamoodi nagu E34-l, siis lihtsalt selle kangi keskel on kruvi, millel must dekoratiivmütsike peas. Selle kangutad peene kruvikaga ära ja ristpeaga polt välja.
täpselt nii ta on... see jalatugi on minumeelest veel yhe plstmass kruviga kinni
ok sain selle karbi vere hinnaga kätte. oli teine musta värvi ja sinise pistikuga. Nüüd järgnev küsimus - mul pole aega selle kallal lähiajal nokitseda, aga kas ma võin ilma selle releekarbita sõita? Juhib see ainult kojamehi?