L: E30 Service & Õli tulede nullimine

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Suletud
NoComment
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 13.01.2005 20:43 34

L: E30 Service & Õli tulede nullimine

Postitus Postitas NoComment »

Tean et on olemas lõhike topic asjast kuid ripputaks uue täiustatud variandi ülesse.
Kui keegi saab mahti tõlkida oleks tänulik!

You'll need a piece of electrical wire (10/15 cm) to serve as a jumper wire.

According to Patrick Farrel, a BMW master tech working at a dealer in MD, you should always use a fused jumper wire.

First, locate de diagnostic socket, at the engine compartment. There are two different types: up to 1987, it's located near the intake manifold, and has a red cap:

After 1987, you have to find a big round black plastic socket, with a cap held by a plastic strap, located near the oil dipstick (M20 engines) or near the firewall, driver's side (M40 engines):

Pull the cap (early connector), or unscrew it (late connector), and you'll see a number of connectors, depending of the type of plug (see the diagrams below).

Pilt

Varajasem Service Pistik

Pilt
Hilisem Service Pistik

According to the type of plug on your car, locate the right connectors, marked red in the diagrams;

Use the jumper wire to connect them together;

Turn the key to ON position, without starting the car;

When the 5 LED's in the dash light up (3/4 seconds), turn off the key. If you keep the ignition on, another 6/7 seconds, after the LED's appear, you'll perform an inspection reset, too.

Disconnect the jumper wire.

Make sure you jump the right connectors! The best way to follow the diagram for the late type connector is to match its center circle cut (that looks like a pacman :o)) with the one in your car. The earlier one has a flat side, so it's easier to follow.

If you can't reset the lights, or if they reset and return after a few days, you probably have to replace the SI board batteries. Check the articles about this subject at the previous page.
jjanno
Huviline
Postitusi: 2320
Liitunud: 01.10.2002 12:07 07
Peamine sõiduk: VW
Asukoht: Ravila

Re: L: E30Service Light Reset vs Service & Õli tulede nu

Postitus Postitas jjanno »

Tere
NoComment kirjutas:Pilt
Hilisem Service Pistik
Just täna seda tööd teinuna julgen öelda, et see joonis pole just päris täpne. Minu autol (M40@1994) oli see keeratud 180 kraadi. Google otsinguga leidsin ma just täpselt sama allika ;)

jJanno
exTouring
NoComment
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 13.01.2005 20:43 34

Re: L: E30Service Light Reset vs Service & Õli tulede nu

Postitus Postitas NoComment »

jjanno kirjutas:Tere
NoComment kirjutas: Hilisem Service Pistik
Just täna seda tööd teinuna...
Tõsi ta on aga arvan et se ei oma tähtsust...
Kuna antud joonisel onvanemal tüübil on märkitud pistiku välimised siinid...
Uuemal taas on keskel PAC-Man kuju mis paneb suuna paikka.
( Antud joonisel vasakul kaks ja paremal 1 )
Ise tegin täna asja ära ja asi töötas...
Kus juures endalgi oli asi teistpidi ja mitte 180 vaid 90 kraadi...

Antud õppetuses on ka PAC-Man teema kirjas!

The best way to follow the diagram for the late type connector is to match its center circle cut (that looks like a pacman
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

Kontaktid on pesas nummerdatud, eksimise vältimiseks oleks kena ka need nr anda, mis kokku ühendada.

Resettimise jutt on vale. 3...4 sekundi pärast nullid ära "kella/inspectioni". 6...7 sekundi pärast rohelised indikaatorid. Testitud, kindel, et niipidi töötab. Teisiti pole ju loogiline, sest "kell" (Jahreskontrolle) käib aja järgi sõltumata rohelistest. Ma ei taha ju õlivälba indikaatorit nulli lasta, kui mingi "kell" poole välba peal koos Inspectioniga :idea: lööb.
Sõidurõõm
Kasutaja avatar
Kuuno_R
Klubiliige
Postitusi: 358
Liitunud: 27.12.2004 16:30 24
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kuuno_R »

[quote]Kontaktid on pesas nummerdatud, eksimise vältimiseks oleks kena ka need nr anda, mis kokku ühendada.

Vanemal pesal tuleb kokku ühendada klemmid 1 ja 7, uuemal 7 ja 19.
NoComment
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 13.01.2005 20:43 34

Postitus Postitas NoComment »

Svenp kirjutas:Kontaktid on pesas...
1. Minu pesas ei olnud mingeid numbreid... Milleks ma muidu jooniseid oleks otsind.

2. 3-4 Sec töötasid minu jaoks ideaalselt...

3. Antud info pärineb BMW Servicest... Ei taha nagu vaielda teemal kas töötab või mitte...
Kasutaja avatar
Kuuno_R
Klubiliige
Postitusi: 358
Liitunud: 27.12.2004 16:30 24
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kuuno_R »

Numbrid on kaane all.
NoComment
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 13.01.2005 20:43 34

Postitus Postitas NoComment »

REBANE2 kirjutas:Numbrid on kaane all.
Mul ei ole seda kaant...
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

Uuel pesal on numbrid kontaktide juures

Kindla peale on see BMW Service info :lol: Annavad raha teenimise allika ära
Sõidurõõm
Laazy
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 12.01.2007 15:04 54

Postitus Postitas Laazy »

hmmzz, tekkis 1 loll küsimus ,et jutt käis e30-st , kas e34 sama? Mul ka mure selline et 24h põlevad punane ja see oranz tuluke , üritasin 7ndale massi anda kerelt kuid ei mõjunud ..

Ei saanudki nüüd aru jah , et kokku siis vaja panna 7 ja 19? Autoks 90a e34..


Ettetänades....

L.
aarekas
Huviline
Postitusi: 150
Liitunud: 17.02.2005 13:26 16
Asukoht: Raplamaa 56930948

Postitus Postitas aarekas »

???? ikka 7 ja mass!!!
E34 520A ; E34 524TDA
Kasutaja avatar
Trionic
Huviline
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Trionic »

NoComment kirjutas:
Svenp kirjutas:Kontaktid on pesas...

1. Minu pesas ei olnud mingeid numbreid... Milleks ma muidu jooniseid oleks otsind.

2. 3-4 Sec töötasid minu jaoks ideaalselt...

3. Antud info pärineb BMW Servicest... Ei taha nagu vaielda teemal kas töötab või mitte...
kõigis pesades on alati klemmide numbrid.
zeron
Huviline
Postitusi: 172
Liitunud: 02.08.2005 17:26 26
Asukoht: Pärnu mk

Postitus Postitas zeron »

ka e34'l on siis nr7 ja siis kereküljest mass ja nullib ära?
Minevik: Ford Scorpio 2.0 89a 85kW, BMW 320 110kW 91a, Toyota Corolla 1.3 89a, BMW 524 TDA 85kW 90a, BMW 316 75kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a
Kasutaja avatar
Ain
Huviline
Postitusi: 3229
Liitunud: 13.10.2003 22:19 20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ain »

Suletud