E46 jälle üks kollane tuluke:)
Nojah. Äkki nad panid tõesti seda vedelikku sinna ainult miinimumini ja miski väikse osa põletas mootor välja või kadus see pisike osa pagan teab kuhu ja nüüd vilgubki piirimail. Ei taha kedagi niisama tüütama hakata (nagu näiteks. sind Tarmo, tere nimekaim ), et äkki saaks kokku ja viskad pilgu peale, kui häda ei pruugi miskit olla. Valan millaski juurde ja vaatan, mis ta siis teeb
Endine BMW omanik
Miks ei maksa? Jah, kontsentraati ei ole tervislik otse sisse valada, aga erinevaid jahutusvedelikke võib suht rahulikult omavahel segada. Ainuke kõrvalmõju võib olla see, et oranzh (long-term) vedelik muutub seeläbi mitte long-termiks. Aga niikuinii oleks mõistlik vähemalt korra 2 aasta (mitte 5) järel vahetada. Ma olen küll siiani südamerahuga juurde valanud seda valmis vedelikku mida Statoil on müünud ja pole miskeid kõrvalnähte täheldanud.AndresS kirjutas:On sinist, rohelist ja punast. Punane kõige kvaliteetsem, sinist paras mosses kasutada. Segada neid omavahel ei maksa.Tarmo_K kirjutas:Mis vedelikku sinna peaks ostma...neid ka erinevat värvi...?
Kui juba Statoil on näiteks toodud, toome esimese soovituse tõestuse ka Statoili kodulehelt http://www.statoil.ee/parem2.php?035262301331541158:Ilves kirjutas:Miks ei maksa?AndresS kirjutas:On sinist, rohelist ja punast. Punane kõige kvaliteetsem, sinist paras mosses kasutada. Segada neid omavahel ei maksa.
...
Ma olen küll siiani südamerahuga juurde valanud seda valmis vedelikku mida Statoil on müünud ja pole miskeid kõrvalnähte täheldanud.
Enesestmõistetavalt käib mootori jahutussüsteemi vaid piisavalt külmakindel jahutusvedelik. Ometi näeb igal talve hakul sõiduriistu, mille jahutussüsteemis külma öö järel jää või lumesupp. Jahutusvedelik peab olema selget värvi (roheline, punane, sinine) ja mitte mingil juhul sogane, pruun või õline. Kahtluse korral tuleks lasta vedelik asendada. Kui on teada, et süsteemi on lisatud vett, võib piisata ka kontsentraadi lisamisest. Eri värvi jahutusvedelikke omavahel segada ei tohi.
Võimalik tagajärg: http://www.radiaator.ee/index.php?sisu= ... 3&lang=est
- Jahutusvedelike segamine. Tulemuseks võib olla keemiline "kokteil", mis võib hämmastavalt kiiresti metalli kaitsekihti lahustada.
Osad peavad seda hülgemölaks, teised mitte.
Mina ei taha oma pead nii mõttetute väikeste probleemide pärast vaevata ning magan tunduvalt rahulikumalt, kui ettenähtud segu sees on Kah mul asi, mida katsetada oma auto nahal... need jutud ja soovitused ikka täiesti lambist tulnud ehk pole?
Eks ta muidugi õige on, et kindlam on püsida sama vedeliku juures. BTW, mis värvi vedelik bemmil üldse sees on? Ma pole kunagi radikast viitsinud proovi võtta...AndresS kirjutas:Osad peavad seda hülgemölaks, teised mitte.
Mina ei taha oma pead nii mõttetute väikeste probleemide pärast vaevata ning magan tunduvalt rahulikumalt, kui ettenähtud segu sees on Kah mul asi, mida katsetada oma auto nahal... need jutud ja soovitused ikka täiesti lambist tulnud ehk pole?
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8462
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Aga lihtne oleks ju UM i helistada ja küsida , et mis värvi vedelikku nad panevad ja siis lähimast poest/statoilist seda värvi vedelikku osta.
(nimekaimud jah).
(nimekaimud jah).
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Lugu lõppes siis sellega, et eile sai UM-i mindud. Varuosadest sai siis küsitud liiter jahutusvedelikku juurdevalamiseks....nad ei müügi seda On see neil ainult suurtes mahutites jne. Sai siis öeldud, et teie juures vahetasime ja nüüd tuluke põleb vahelduva eduga. Selle info peale suunati kohe remondi osakonda ja auto võeti sisse. Pool tundi kohvijoomist ja auto käes. Otsiti leket, ei leitud. Seega paisupaak õnneks terve. Valati juurde, öeldi, et sisse läks minimaalselt. Nüüd hoiatustuli enam ei põle. Mainiti, et kui veel peaks sama asi juhtuma, et pöörduks tagasi, et siis teevad põhjalikuma uuringu, et milles asi on. Nii et lõpp hea, kõik hea
Ahjaa, kogu see asi läks maksma... 0.- eeki UM-is
Ahjaa, kogu see asi läks maksma... 0.- eeki UM-is
Endine BMW omanik
Rsk, saaga jätkub. Sama seis, mis enne oli, on tagasi. Vahelduva eduga lööb põlema Nüüd on aga uus asi juurde tekkinud. Nimelt kohapeal seisva mootoriga tuleb ainult külma õhku, sõites puhub kuuma kut **** Temperatuuri seier läheb kenasti kiiresti keskele. Väike tähelepanek ehk ka juurde. Nimelt kontrollisin õlitaset ja siis enne, kui kapoti kinni panin, lasin naisel süüte sisse lükata, et paneks käima. Süüte sisse lükates kostis paisupaagi juurest nagu mingi sisin....võis olla ka minu ettekujutus, aga ehk korgi vahelt laseb õhku läbi...
Endine BMW omanik
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8462
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Korgil minu teaga ongi mingi tuulutus/õhutus.
Kui kork umbe läheb siis peaks süsteemi liiga suur surve tekkima.
Parandage mind kui ma eksin.
Ja külma puhub seisu ajal arvatavasti selle pärast ei jahtusvedelikku vähe.
Kui kork umbe läheb siis peaks süsteemi liiga suur surve tekkima.
Parandage mind kui ma eksin.
Ja külma puhub seisu ajal arvatavasti selle pärast ei jahtusvedelikku vähe.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
ca 1,3-1,7 k - ei ole midagi nii hullu!Tarmo_K kirjutas:Pagan, ma ei taha selle veepumba hinda teadagi, kui see peaks ribadeks olemaRelax kirjutas:Endal oli ka jahutusvedeliku kadumise ja külmalt-koha-peal-käies sooja õhu tulemisega probleem. Viga leidus Vigases veepumbas ning jahutussüsteemi lekkes. Lekkeid oli koguni 2.
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Tuhande viiesajaga oli midagi jah UM-is. Tööraha läks vist eraldi, täpselt ei mäleta enam.Tauri kirjutas:ca 1,3-1,7 k - ei ole midagi nii hullu!Tarmo_K kirjutas:Pagan, ma ei taha selle veepumba hinda teadagi, kui see peaks ribadeks olemaRelax kirjutas:Endal oli ka jahutusvedeliku kadumise ja külmalt-koha-peal-käies sooja õhu tulemisega probleem. Viga leidus Vigases veepumbas ning jahutussüsteemi lekkes. Lekkeid oli koguni 2.
Viga leitud tänu puhtale õnnele. Auto UM-i. Seal ei suudetud ikka miskit leket tuvastada. Ööseks jäeti surve alla, et eks siis ole hommikul näha. Ikka mitte midagi, ei leki kuskilt. Siis oli veel asi, et õli võtab palju, et vaadaku mis värk on. Leiti, et karteri tihend läbi ja ka õlifiltri tihend....tänu sellele, et lahti kiskusid mootori, et saaks tihendeid vahetada, avastati siis ka nö hea õnne peale lekkekoht, mida niisama ei olegi näha. Ehk siis nagu alloleval pildil näha, ühe lõdviku kinnituskohas oli pragu sees ja sealt lasi läbi. Lappisid seda ja tellisid jupi. Ebatüüpiline viga, ainult 2 korda on seda lõdvikut eestisse tellitud. Ülejärgmine nädal siis vahetatakse see ära.
Endine BMW omanik