Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Hommikul panin auto tööle ja unustasin tunniks Tulles tagasi nägin, et jahutus vedelikku temp. mõõdik näitab ülekuumenemist! Soojendasin autot 5 tundi enne seda, siis näitas nagu tavaliselt natu üle keskmise! Samas sooja salongi ei puhu... Jahutusvedelik kaob ka kuhugi koguaeg!
Palun vastake, milles võib viga ja palju need vead võivad maksma minna!
noo vigu võib siin olla palju kusjuures. Kui unustasid auto niimoodi, siiis võib olla et lasid plokikane õhtule (samas ei pruugi).
uuri kas veepump korras, termostaat, kas voolikud peavad, samuti radikas(et leiaksid tosoolilekke põhjuse)
vaata mis värvi se jahutusvedelik ise on ning samuto õli mootoris ?
külma mootoriga pane süüde sisse, sooja max. puhuma ja radikal õhutuskork lahti ning valad pidevalt tosooli juurde kuni enam ei mahu. siis paned auto käima ja sõidad väikse ringi. Vajadusel valad juurde.
Võid panna ka mingi aine mis lekked peatab. (Statoilis oli müüa).
Kui see ei aita siis mine töökotta ja lase kontrollida mis viga. Foorumis ei oska keegi sulle seda täpselt öelda kui pole asja näinud,
ära jummala eest mingit lekkepeatajat radikasse vala... aeg on näidanud, et see töötab ainult hetkeks ja pärast tuleb palju rohkem asju ära vahetada... salongi radigad ja klapid... jahutusradikas, veepimp, termostaat jne... yhesõnaga keerab pooled asjad tuksi
hollow kirjutas:ära jummala eest mingit lekkepeatajat radikasse vala... aeg on näidanud, et see töötab ainult hetkeks ja pärast tuleb palju rohkem asju ära vahetada... salongi radigad ja klapid... jahutusradikas, veepimp, termostaat jne... yhesõnaga keerab pooled asjad tuksi
oskad täpsemalt rääkida kuidas see süsteemi rikub?
Imelik et selline asi müügil sel juhul ju.
hollow kirjutas:ära jummala eest mingit lekkepeatajat radikasse vala... aeg on näidanud, et see töötab ainult hetkeks ja pärast tuleb palju rohkem asju ära vahetada... salongi radigad ja klapid... jahutusradikas, veepimp, termostaat jne... yhesõnaga keerab pooled asjad tuksi
oskad täpsemalt rääkida kuidas see süsteemi rikub?
Imelik et selline asi müügil sel juhul ju.
ummistab ära veepumbale rollikutele ligipääsu tosoolil ja siis ei määri tosool rullikuid enam.... jahutus radikat ta nii lihtsalt ei ummista aga soojendus radika ummistab suht kindlasti ära... samuti koguneb ta termostaadi vahele nii et termostaat enam ei sulgu korralikult... sama ka salongisoojendus klapiga... kahjuks on radikate puhastamine sellest saastast suht võimatu... või on äkki leidnud mingi kemikaali vahepeal mis seda möga lahustab? tuttava autol (bmw 525 88a) läks jahutusradiaator vahetusse tänu sellele.... kahjuks helistas ta mulle peale seda kui oli selle jama radikasse juba valanud... nii et teha polnud enam midagi. hiljem kui radika maha võtsin, ja ylemisest torust vett sisse kallasin, siis alumisest august hakkas vett tulema ~15-20 sekungi pärast ja tuli päris kaua aega peale seda kui ma enam ylevalt vett sisse ei kallanud.
Proovisin teha nagu seletasite:
- keerasin süüde sisse
- lülitasin ahi põhja tööle
- keerasin korgi maha
- kallasin tosooli kriipsuni täis
- jätsin korgi lahti panin auto tööle
- hakkasin vaikselt sõitma
- tosooli temp hakkas järsku kasvama
- mõni minuti pärast vaatasin kapotti alla - tosooli oli üle ääre
- panin kork kinni
- sõisin koju 500m
- tosool kees ja kui korgi lahti keerasin tuli sealt välja umbes sama kogus, mis enne sisse kallasin
MIDA MA TEGIN VALESTI?
Antifreez, mis viimane kord sisse kallasin oli roheline (-40), eelmine oli kontsentraat -27 vist neoonpunast värvi+ 50% vett!
Ega see hull ei olnud?
eX-Clusive kirjutas:Antifreez, mis viimane kord sisse kallasin oli roheline (-40), eelmine oli kontsentraat -27 vist neoonpunast värvi+ 50% vett!
Ega see hull ei olnud?
no -27 ei ole kindlasti konsentraat, ja kui sa sellele vett juurde valasid (kas sa mõtled et valasid 50% juurde või pooleks) siis külmakindlus on sul max. -15 ja ilmselt külmus sul vedelik kuskil kitsama koha juures ära ning ummistas mõne vooliku. minu teooria
eX-Clusive kirjutas:Antifreez, mis viimane kord sisse kallasin oli roheline (-40), eelmine oli kontsentraat -27 vist neoonpunast värvi+ 50% vett!
Ega see hull ei olnud?
no -27 ei ole kindlasti konsentraat, ja kui sa sellele vett juurde valasid (kas sa mõtled et valasid 50% juurde või pooleks) siis külmakindlus on sul max. -15 ja ilmselt külmus sul vedelik kuskil kitsama koha juures ära ning ummistas mõne vooliku. minu teooria
Ei seal oli vist lahuse külmumisaste -27 ehk 50% konts. + 50% vett, see -27 ei ole kindel aga üle -35 kindlasti ei olnud... See kontsentraat oli liitrises pudelis ja ta oli tume neoonpunast värvi... Praegu kallasin - 40 rohelist vedelikku 100.- eek 5l autoringis...
See kes oskab mulle nõu anda jätke oma MSN palun, või kirjutage mulle palun! Mul on VÄGA kiire auto parandamisega... Ja oleks paar küsimust... Jään tänu võlgu...
sookoll kirjutas: ja kui sa sellele vett juurde valasid külmus sul vedelik kuskil kitsama koha juures ära ning ummistas mõne vooliku. minu teooria
Olen päri, asi tundub rohkem külmumise moodi. Proovi auto kuhugi sooja ajada, vaheta kõik see sula endal jahutuses ära. Loodame, et radikad asjad terved ja selle kuumutamisega plokki kõveraks ei lasknud.
nüüd jutust selgunud, et ta mitut erinevat jahutusvedelikku ka seganud.... sellest võib nende kylmumistemperatuur suht palju tõusta ja ta võib tõesti kylmunud olla
mul oli sama jama et valasin tosooli juurde kuni kriipsuni, sooja ikka ei tulnud ja temp tõusis, ning kui korralikult kiirendasin siis tuli sooja kah. Siis tuli sõber ja ütles keera mõlemad õhutus niplid lahti ja pane mootor tööle ja kalla juurde pohh et üle ajab tosooli niikaua valasin kuni enam mulle niplitest ei tulnud ja siis hakkas sooja tulema pärast tegemist korras kõik.