E36 imelik heli käigukastist?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
kenneth
Huviline
Postitusi: 116
Liitunud: 20.11.2006 11:44 59

E36 imelik heli käigukastist?

Postitus Postitas kenneth »

Autoks siis E36 328iA sedaan -95. Tihti peale, kuid mitte alati, tuleb auto keskelt (kõlab nagu käigukasti juurest) mingi imelik kõrin. Algselt tuli see ainult kui sõidu pealt rool vasakule keerata, aga nüüd vaikselt ka siis kui otse sõita. Mida rohkem rooli vasakule keerata seda kõvemini hakkab kõrisema. Heli tuleb ühtlaste vahedega ja kiirus seda ei mõjuta. Endale tundub väga müstiline probleem. Kahtlustan siiski, et asi ongi käigukastis. Oskab keegi aidata?

Tänades,
Kenneth
Viimati muutis kenneth, 23.02.2007 09:28 13, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

kas kõrin on ka seistes?

kas kõrin on ka vaba käiguga veeredes?
kui on vabakäiguga veeredes, siis peab ta olema kuidagi kiirusest sõltuv.
kui veeredes ei ole aga kohapeal seistes on, siis peab ta olema mootori pööretest sõltuv.


EDIT: proovi sõiduajal natuke käsipidurit peale tõmmata... nii et trossid pingul oleksid... kas muutub midagi?
kenneth
Huviline
Postitusi: 116
Liitunud: 20.11.2006 11:44 59

Postitus Postitas kenneth »

hollow kirjutas:kas kõrin on ka seistes?

kas kõrin on ka vaba käiguga veeredes?
kui on vabakäiguga veeredes, siis peab ta olema kuidagi kiirusest sõltuv.
kui veeredes ei ole aga kohapeal seistes on, siis peab ta olema mootori pööretest sõltuv.


EDIT: proovi sõiduajal natuke käsipidurit peale tõmmata... nii et trossid pingul oleksid... kas muutub midagi?
Kui sõidu pealt 'N' peale lükata ei ole mingit vahet. Ragiseb ikka. Koha peal seistes ei tee häält ja käsipiduri tõmbamine ei mõjuta ka seda kuidagi.
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

siit loogiline järeldus, et see kõrin tekib peale käigukasti... ka siis tõenäoliselt, kui sul isegi mootor ei tööta ja sa autot lükkad.

EDIT: minul kõrisesid käsipiduri trossid vastu midagi... ja mingi aeg oli mingi traat kerinud ymber kardaani ja see peksis vastu kere... aga see oleks otseses seoses kiiruse muutumisega ja heli muutuks
kenneth
Huviline
Postitusi: 116
Liitunud: 20.11.2006 11:44 59

Postitus Postitas kenneth »

Täna siiski veendusin, et asi peab käigukastis olema. Hommikul kui auto käivitasin, lükkasin 'D' peale ja hakkasin sõitma. Kõik tundus ok olevat kuni korraks seisma jäin ja siis uuesti koha pealt liikuma hakates oleks nagu autol kogu jõud kadunud. Mootor töötab normaalselt aga jõudu on väga minimaalselt. Nagu käiku poleks sees. Enam ei saagi koha pealt minema ilma, et käigukang lükata '2' peale. Alles sõites saab 'D' peale lükata. Ragin kadus mingi hetk ära aga koha pealt ei saa normaalselt minema. Käigukangist käib ka vibra läbi kui kõrinat kuulda. Kas võib olla probleem sükronisaatoritega? Et löövad üksteise vastu kuidagi? Aga miks siis ainult kui vasakule rooli keerata?

:(
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

automaat kastis sünkronisaatorid???

mul oli see kõrin samamoodi yhelepoole keeramisega seotud... kässari klotsid liikusid kuskile suunas keerates ja siis hakkas rohkem kõrisema. proovi kas asi muutub, kui sa kässari trossid täiesti lõdvaks lased kangi kyljest.

hollow@pole käsipidurist peale kangi midagi alles.
UPS
Huviline
Postitusi: 2121
Liitunud: 24.03.2006 11:50 56
Asukoht: Tln

Postitus Postitas UPS »

Automaatkastist pole jah mõtet sünkronisaatoreid otsida... ehitus hoopis teistsugune. Siis küll jama kui käimar tuksis on :shock: Kas õli oled vahetanud käigukastis?
Kässari klotsid ju tagaratastel, aga pöörad esimesi rattaid. Kuda need kaks asja omavahel seotud on :roll: Äkki selgitad? UPS@ ka selle süsteemiga korra põhjalikult tutvunud, nimelt ühel pool jäid klotsid ikka päris korralikult peale. Kui korda tegin, hakkas auto vähem kütust võtma :lol:
Helis
Huviline
Postitusi: 1583
Liitunud: 10.06.2006 17:35 58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Helis »

jah mul oli ka suvel siin selline jama et täiega tuli mingit raginat ja heli kuskilt auto keskelt...arvasin ka et käigukast...
hiljemal tuvastamisel oli mul käsipiduris asi... taga vasaku ratta juures...oligi mingi käsipiduri polt vm. lahti ja sealt see kogu jama tuligi...
peale seda sai asi korda ja mingit heli enam ei tule..
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

UPS kirjutas:Automaatkastist pole jah mõtet sünkronisaatoreid otsida... ehitus hoopis teistsugune. Siis küll jama kui käimar tuksis on :shock: Kas õli oled vahetanud käigukastis?
Kässari klotsid ju tagaratastel, aga pöörad esimesi rattaid. Kuda need kaks asja omavahel seotud on :roll: Äkki selgitad? UPS@ ka selle süsteemiga korra põhjalikult tutvunud, nimelt ühel pool jäid klotsid ikka päris korralikult peale. Kui korda tegin, hakkas auto vähem kütust võtma :lol:
vaata kui sa paned koka pudeli pagasnikusse pysti seisma... ja sõiduajal keerad vasakule, siis miks küll koka pudel pagassis paremale poole lendab? samamoodi liiguvad ka need käsipiduri klotsid kui kinnitused on katki/lahti... ja siis hakkavad nad vastu trumlit käima ja samas sikutavad ka trossi natuke... seda siis iga natukese ajatagant... sellest tekib ka selline konstantne tiksumine/raksumine tõmmatakse tross pingule ja jälle lõdvaks.
UPS
Huviline
Postitusi: 2121
Liitunud: 24.03.2006 11:50 56
Asukoht: Tln

Postitus Postitas UPS »

No kui kinnitused katki on, siis loomulikult teevad häält trumli sees ja liiguvad. Eeldasin ikka, et kinnitused terved. Seepärast mul küsimus tekkiski, kuna muidu peaks nad ikka suht jäigalt kinni olema :)
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

UPS kirjutas:No kui kinnitused katki on, siis loomulikult teevad häält trumli sees ja liiguvad. Eeldasin ikka, et kinnitused terved. Seepärast mul küsimus tekkiski, kuna muidu peaks nad ikka suht jäigalt kinni olema :)
kuna need kinnitused on pehmelt öeldes väga emased (vabandused nais foorumikaaslaste ees) siis need on yhed asjad mis väga kiiresti läbi roostetavad... ka siis kui pesulas käid, ei pääse see pesuvesi sealt seda soola ja jama paha pesema. ja kui see "kaitseplekk" on läbi roostetanud, siis seda vahetada saab ainult siis kui vahetad ka rattalaagrit... sest kui rattalaagrit tahad välja võtta, siis jookseb see laiali ja ilma rattalaagrit eemaltamata ei saa seda plekki kätte ega uut asemele
Helis
Huviline
Postitusi: 1583
Liitunud: 10.06.2006 17:35 58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Helis »

jah vot mul oligi see teema et sealt alt kust need kinnitused on, sealt oli suht läbi roostetanud...ja kinnitus oli lahti ja sellest ka see kolin ja hääl...
aga jah...hetkel sai sinna keeratud lihtsalt suurem polt...aga kui kaua mul see vastu peab on omaette küsimus:)
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

Helis_M kirjutas:jah vot mul oligi see teema et sealt alt kust need kinnitused on, sealt oli suht läbi roostetanud...ja kinnitus oli lahti ja sellest ka see kolin ja hääl...
aga jah...hetkel sai sinna keeratud lihtsalt suurem polt...aga kui kaua mul see vastu peab on omaette küsimus:)
see on ka proovitud variant... aga kui kaua sa seda suuremat polti paned... mul on needkinnitus augud juba 1,5cm läbimõõduga.... sellepärast sai ka need käsipidurisüsteemid eemaldatud
Helis
Huviline
Postitusi: 1583
Liitunud: 10.06.2006 17:35 58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Helis »

hollow kirjutas:
Helis_M kirjutas:jah vot mul oligi see teema et sealt alt kust need kinnitused on, sealt oli suht läbi roostetanud...ja kinnitus oli lahti ja sellest ka see kolin ja hääl...
aga jah...hetkel sai sinna keeratud lihtsalt suurem polt...aga kui kaua mul see vastu peab on omaette küsimus:)
see on ka proovitud variant... aga kui kaua sa seda suuremat polti paned... mul on needkinnitus augud juba 1,5cm läbimõõduga.... sellepärast sai ka need käsipidurisüsteemid eemaldatud
aga palju selle kogu süsteemi vahetus seal maksma võiks minna? see ikka päris suur ettevõtmine ju...
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

noh ilma mille vahetuseta ei pääse on see plekk ise ~180 eeku tk ja rattalaagrid ~450 eeku tk. Aga kui lahti võtta, siis võiks ju ära vahetada kässari klotsid ja võibolla ka trossid ja siis vaja veel remondikomplekti kus kõik vedrud ja kinnitused sees nii et ise tehes on materjali kulu kuskil 1500 eeki kanti (ma sain trossid 150 eeki paar ja klotsid 100eeki 4tk siit foorumist) muidu on hinnad jubedad
Helis
Huviline
Postitusi: 1583
Liitunud: 10.06.2006 17:35 58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Helis »

hollow kirjutas:noh ilma mille vahetuseta ei pääse on see plekk ise ~180 eeku tk ja rattalaagrid ~450 eeku tk. Aga kui lahti võtta, siis võiks ju ära vahetada kässari klotsid ja võibolla ka trossid ja siis vaja veel remondikomplekti kus kõik vedrud ja kinnitused sees nii et ise tehes on materjali kulu kuskil 1500 eeki kanti (ma sain trossid 150 eeki paar ja klotsid 100eeki 4tk siit foorumist) muidu on hinnad jubedad
issver kui jube...
hetkel arvutuste kohaselt kui tahaks ideaalis veermikku saada ja nipet näpet veel...siis oleks vaja vaba raha ala 30 kilo :(
Vasta