Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
tere
kasutasin otsingut , kuid ei leidnud vastust.
nimelt on rool kudagi väga veider, nagu oleks loks sees
suurel kiirusel polegi nii hull, kuid just linna vahel, läheb sinna kuhu ise tahab
nago oleks kuskil kolks ka ,aga aru ei saa, kus ja mis, teeninduses öeldi et kõik nagu oleks korras, aga võibolla roolilatt
millised on väsinud roolilatti sümptomid?
pigem rooliotsad (nii sisemised kui välimised) ja õõtsa puksid... mine lase kuskil sillastendis yle kontrollida... roolilatti jõuad vahetada veel küll... see lihtsalt pole eriti odav tegevus... uuri äkki saad odavamalt läbi
lasen praegu niisama, ootan kuni suvekummi alla saab, ja vaatan siis mis saab, praegu 205 laius all, siis tuleb 215, ex peaks muutus roolis ka tunda olema.
tegin eile väikse tripi pealinna, ja haruteel enne tallinna, seal oli tee natuke rööpas, pidin kohe 2 käiga roolist haarama, sest võimatu oli otse autot hoida , selline tunne et rattad jooksevad lahku...
lase sild ära kontrollida ,sarniirid ,rooliotsad - need võivad kõik sellist nalja teha ja kolksuvad ka muidugi .Soovitus on sellega kiiresti tegeleda ,muidu võib juhtuda ,et polegi enam millel kontrollida .
värskelt suvekummid valudega alla,laius 225,
seis ikka sama, hullemaks pole läinud, rattaid vahetades väänasin- kiskusin -raputasin kõik sugu asju , et kust mõni kolks võiks tulla,
Paremal pool oli pikiloks sees nr 5 detailil, se vist on sisemine rooliots
pildil ta ei paista kummi kotisees olevat, aga auto alla oli just nagu sealt koti seest se loks
huvitaks ennast ka millised on piiksu mineva roolilati tunnused ... kas lõtkub roolist, otsib teed või lekib ...? kas võib olla et keegi on kuskilt midagi liiga palju peale keeranud vms et lõtku vähendada
Kui liiga palju on latti peale pööratud võtab rooli kangeks ,ei taha enam rattaid peale kurvi otseks keerata ja niisama keerata on ka raske. Sarniiri kontrollida saad ,kui paned tungraua õõtsa otsa alla ja kergitad ratta maast lahti ,siis mingi heebliga proovid õõtsa pealt sarniiri üles kergitada , kui liigub üles on sarniir omadega õhtul . Hullumeelse jõudu pole vaja rakendada ,kui lõtk sees ,on suhteliselt kergelt ära tuntav.KUI õõts on alt lahti võetud mingil põhjusel ,siis sarniir käega liigutades liikuda ei tohiks ,uuest peast on see ikka üpris jäik .
jackpuuk kirjutas:Kui liiga palju on latti peale pööratud võtab rooli kangeks ,ei taha enam rattaid peale kurvi otseks keerata ja niisama keerata on ka raske. Sarniiri kontrollida saad ,kui paned tungraua õõtsa otsa alla ja kergitad ratta maast lahti ,siis mingi heebliga proovid õõtsa pealt sarniiri üles kergitada , kui liigub üles on sarniir omadega õhtul . Hullumeelse jõudu pole vaja rakendada ,kui lõtk sees ,on suhteliselt kergelt ära tuntav.KUI õõts on alt lahti võetud mingil põhjusel ,siis sarniir käega liigutades liikuda ei tohiks ,uuest peast on see ikka üpris jäik .
küsimus, kust kohast seda roolilatti peale ja maha keeratakse?
jackpuuk kirjutas:Kui liiga palju on latti peale pööratud võtab rooli kangeks ,ei taha enam rattaid peale kurvi otseks keerata ja niisama keerata on ka raske. Sarniiri kontrollida saad ,kui paned tungraua õõtsa otsa alla ja kergitad ratta maast lahti ,siis mingi heebliga proovid õõtsa pealt sarniiri üles kergitada , kui liigub üles on sarniir omadega õhtul . Hullumeelse jõudu pole vaja rakendada ,kui lõtk sees ,on suhteliselt kergelt ära tuntav.KUI õõts on alt lahti võetud mingil põhjusel ,siis sarniir käega liigutades liikuda ei tohiks ,uuest peast on see ikka üpris jäik .
küsimus, kust kohast seda roolilatti peale ja maha keeratakse?
roolilatti saad ka ilusti kontrollida kui tõstad auto üles ja loksutad roolilatti ja vaatad kuidas logiseb. kui nagu logiseb siis võid hakata jah roolilatti uut vaatama, et auto kenasti korras oleks.