Powerflex ei pidavat sobima pidevalt sõidus olevale autole, kuna jutujärgi kulub ta kiiremini.raimo_r kirjutas: powerflex. saab amperracingust kohaliku bemarijumala käest
E30 õõtsad E36-le
...teavad rääkida naised saunas?
Voltaauto.ee pajatab järgmist:
Voltaauto.ee pajatab järgmist:
•Mulle meeldib mu auto, see on eeskujulik…kuid mida võivad puksid mulle anda?
Teine POWERFLEX-pukside põhieelis on nende kasutuskestvus. Kummi on looduslik toode ja aja jooksul selle omadused halvenevad, seda eriti ebaregulaarselt kasutataval autol. Pukside pealispind mõraneb ja sisemus muutub pehmeks. POWERFLEX-pukse ei mõjuta ei ultraviolettkiirgus, bensiin, õli, akuhape, vesi ega aeg. Ideaalne Teie lemmikule.
mismõttes ta kiiremini kulub?
näide elust enesest:
pane tavaline kummipuks ning mine tee 100km sauga suurel ringi. peale seda võid parempoolse puksi ära vahetada, sest see on pehme nagu tatt.
powerflexiga seda ei juhtu. küsige näiteks Silweri käest.
PFF 5-301 482.-
PFF 5-303 573.- (ekstsentriline, M3)
näide elust enesest:
pane tavaline kummipuks ning mine tee 100km sauga suurel ringi. peale seda võid parempoolse puksi ära vahetada, sest see on pehme nagu tatt.
powerflexiga seda ei juhtu. küsige näiteks Silweri käest.
voltashollow kirjutas:aga hind?
PFF 5-301 482.-
PFF 5-303 573.- (ekstsentriline, M3)
Viimati muutis raimo_r, 08.04.2007 23:54 49, muudetud 1 kord kokku.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Seda küll jah, et rämedale andmisele peab paremini vastu. Selle koha pealt pole vaidlust nagu olnudki.
Väide on see, et kui asi tavakasutuses on ja retsimist ei näe, siis eluiga kui selline on lühem kui tavapuksil.
Ise olen ka selliseid jutte kuulnud, kuid just "naised saunas" tasemel. Seega omast kogemusest ei oska suurt midagi rääkida, kuna pole jõudnud katsetada veel.
Väide on see, et kui asi tavakasutuses on ja retsimist ei näe, siis eluiga kui selline on lühem kui tavapuksil.
Ise olen ka selliseid jutte kuulnud, kuid just "naised saunas" tasemel. Seega omast kogemusest ei oska suurt midagi rääkida, kuna pole jõudnud katsetada veel.
-
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
- Asukoht: Pärnu
Ostsin uued puksid ja neil on ainult ühel pool 1mm ja teiselpool ei olegi vahet ja neil puksidel on suund e. lööke saaval poolel on kumm paksem ja seal vahet vahel ei ole.BigMoneyWaste kirjutas:
Ei hakanud uut teemat tegema aga huvitab e36 alumise õõtsapuksi ehitus.
Puksi sisu nimelt on ühenduses ainult ülevalt ja alt puksi välimise osaga külgedel lihtsalt vahed vahel 3-5mm.
Aru ma ei saanud, tundus et ei ole mitte katki vaid ongi selline, et siis puksi ehitatdes on kohe loodud esirattale edasi-tagasi lõtk aga miks?
sama teema pakub ka mulle huvi .... puksi külgedel on tõesti 3-5 mm vahed ja olen samuti auto all omaette mõelnud, on see puks nüüd läbi või peabki see selline olema et kui peabki olema, siis missugune see katkine puks välja näeb, mida kõik nii tihti vahetavad? olen autoga 3 aastat ringi lasknud ja pole seda õõtsapuksi veel vahetanud, seega kuskohast nad reeglina siis ära lagunevad?
Ühesõnaga kui on 3-5mm vahed vahel tuleb vahetada.
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54