E36 Hooratas

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
J1anno
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 08.09.2006 11:40 56
Peamine sõiduk: e61
Telefon: 56203430
Asukoht: Tartu

E36 Hooratas

Postitus Postitas J1anno »

Autoks E36 318tds 95a
Niisis autol tühikäigul mõnus värin sees, niiet asjad kolisevad salongis sellest lausa.
Pump ja pihustid kontrollitud. Pöördeid näitab millegipärast 300-400rpm rohkem kui tegelikuses.

Arvati, et äkki hooratas tuksis. Kas selle vahetuseks on vaja terve mootor maha kakkuda või saab kuidagi kergemini kah?
Ja kas tõenäoliselt on mõlemad hooratta pooled tuksis, et tuleb kogu krempel uus panna? täielik müstika selle koha pealt ikka.Kas sellele läheb ainult diisli hooratas või sobib ka bensuka oma(rohkem saadaval ilmselt)

Mõni targem võiks kommenteerida seda teemat. Sest tahaks, et auto ikka norilt käiks. Sõidu ajal on muidu väga OK ! aga madalatel pöörelel vibra.
Kasutaja avatar
J1anno
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 08.09.2006 11:40 56
Peamine sõiduk: e61
Telefon: 56203430
Asukoht: Tartu

Re: Hooratas

Postitus Postitas J1anno »

OK taibud. Kes oskaks öelda mis viga on.
Sai proovitud korras hooratast ja ikka väriseb tühipööretel.

Milles võib viga olla?
prelude20
Huviline
Postitusi: 3724
Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
Peamine sõiduk: Metroo
Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja

Postitus Postitas prelude20 »

mu 325td 93a.oli ka selline vibra sees et peegli küljes elukas lausa kõikus sees. viga oli selles et 1. mootoripadi puru ja geneka rihma pingutus leevendi oli otsas (amordika taoline julla). tühikäigul värsitas nii et asja liikusid ja uksed vibreerisid aga kui sai pööre 1000 peale siis oli siidine käik peale selle vahetus oli nii et kohvitops armatuuri peal ei sillerdanud ka sisuga mitte. kontroll on lihtne kapott üles mootor tööe ja vaadata mis ta teeb. kui ikka liigub tugevalt. rihm töllerdab siis see otsas.
Kasutaja avatar
J1anno
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 08.09.2006 11:40 56
Peamine sõiduk: e61
Telefon: 56203430
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas J1anno »

Mootoripadjad sai vahetada. Mõlemad padjad said ühesugused.
Peavad nad ikka ühesugused olema?

Selle leevendiga on nii, et seda maha võttes oli ta ühes tükis ja vedrutas kui liigutada. Töötava mootoriga sa ka temaga mängitud kruvikeerajaga ja nagu ei muutunud midagi erilist.

KUi tösta pöördeid mingi 100-200rpm, siis vibra kaob ja salongis täielik rahu.
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1768
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Roland325 »

Äkki ongi siis tühikäik liiga madal, kui muu korras on?
Kasutaja avatar
J1anno
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 08.09.2006 11:40 56
Peamine sõiduk: e61
Telefon: 56203430
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas J1anno »

Esimene august UM'is aeg kirjas. Ehk saavad seal midagi asjast sotti.
prelude20
Huviline
Postitusi: 3724
Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
Peamine sõiduk: Metroo
Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja

Postitus Postitas prelude20 »

kirjuta siis siia ka mis leiti
Kasutaja avatar
J1anno
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 08.09.2006 11:40 56
Peamine sõiduk: e61
Telefon: 56203430
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas J1anno »

ok täna sai asi siis valgust. Sai proovitud sellist asja, et lihtsalt rihm maha võetud ja käima pandud.
Ja vibra oli kadunud.

panin rihma tagasi ja siis kui salongis sai gaasiga mängitud, siis rihm loperdas sealt alumisest otsast(vända ja roolivõimu vaheline osa laperdas)

Viga siis seega kuskil rihmülekande osades. Kas siis genekas,roolivõimu pump,veepump või kahes rullikus viga.
Roolivõimu pumbal oli küll muidu loks sees(eriti just ristilõtk)
Üks rullik oli ka natukene loksuga.
Vasta