Juhtus täna selline asi, et istusin autosse, kus oli sel hetkel vähemalt +60C, lasin elektrilise katuseluugi täiega lahti, kerisin vändaga esiaknad alla.
Pärast ca tund hiljem proovin autot parkides katuseluuki sulgeda, lülitit plõksides avamise poolt näppides häälitseb ja tahaks luuki nagu ainult veel rohkem lahti lükata, aga ei saa, sest luuk on täiega lahti.Kinni ei taha üldse tulla ja sulgemise nupuosa vajutades ei tee isegi häält.
Varem ka paaril korral pole luuk nupule reageerinud, kuid peale süüte korraks sisse lülitamist on tööle hakanud.
Palun öelge, kuidas saab seda elektrilist katuseluuki käsitisi sulgeda? Kuidagi pidi saama. Oleks hädasti vaja kinni saada ööseks, praegu jäi auto pärani lahtise katuseluugiga tänavale loodan et sadama ei hakka.
Oskab keegi äkki ka viga välja pakkuda. Ise kardan, et luuk sai liiga palju katuse sisse välja lastud ja selle enam ei tule tagasi.
E36 katuseluuk ei liigu enam üldse
E36 katuseluuk ei liigu enam üldse
Vajadusel aitan Tartus veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Seda komfort funktsiooni õnneks või kahjuks pole, olen varasemalt proovinud võtit hoida, aga ei teinud miskit kautuseluugile. Aknad on manuaalsed.
Ega keegi ei oska öelda, mis suurusega kuuskant või torx võti selle katuseluugi manuaalseks sulgemiseks sinna läheb? Teaks poest varem valmis osta enne kui lammutama kukkuda.
Kasutajajuhend ütleb, et vastav võti on autoga kaasas koos muude võtmetega, kuid mina sain autoga kaasa vaid veljevõtme
Ega keegi ei oska öelda, mis suurusega kuuskant või torx võti selle katuseluugi manuaalseks sulgemiseks sinna läheb? Teaks poest varem valmis osta enne kui lammutama kukkuda.
Kasutajajuhend ütleb, et vastav võti on autoga kaasas koos muude võtmetega, kuid mina sain autoga kaasa vaid veljevõtme
Vajadusel aitan Tartus veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Sain korda, teema võib lõpetatuks lugeda.
Tundub, et luuk oli lihtsalt liialt välja jooksnud ja mootor ei suutnud enam tagasi kinni tuua. Nüüd käib taas ilusti, edaspidi enam nii välja joosta luugil ei lase
Võimalikele hädalistele teadmiseks, et luugi saab manuaalselt kinni kui lükata luugi lüliti ümber olevale korpusele kurvikeeraja vahele ja see õrnalt klõpsudest lahti päästa, siis lülitilt pistik küljest lahti võtta. Edasi saab juba vastavas pesas 4 mm kuuskant võtit kellaosuti suunas keerates luugi kenasti kinni kruttida.
Minul piisas kui keerasin võtit paar tiiru, siis pistik külge tagasi ja luuk jooksis taas
Tundub, et luuk oli lihtsalt liialt välja jooksnud ja mootor ei suutnud enam tagasi kinni tuua. Nüüd käib taas ilusti, edaspidi enam nii välja joosta luugil ei lase
Võimalikele hädalistele teadmiseks, et luugi saab manuaalselt kinni kui lükata luugi lüliti ümber olevale korpusele kurvikeeraja vahele ja see õrnalt klõpsudest lahti päästa, siis lülitilt pistik küljest lahti võtta. Edasi saab juba vastavas pesas 4 mm kuuskant võtit kellaosuti suunas keerates luugi kenasti kinni kruttida.
Minul piisas kui keerasin võtit paar tiiru, siis pistik külge tagasi ja luuk jooksis taas
Vajadusel aitan Tartus veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)