Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
oleks vaja infot,kas generaatori harjasid saab ka ilma genekat mahavõtmata kätte.autoks 318 tds 96a.ja kus müüakse enamvähem norm hinnaga ?helistasin melasi autosse,sealt küsiti koodi,mis geneka peal pidi olema?ega keegi ei tea seda koodi?kas harjasid saab ka eraldi vahetada,või vaja nad koos pingeregulaatoriga osta?
harjasid saad ka ilma vahetada. ei pea vahetama koos pingeregulaatoriga, aga on soovitatav - harjad koos pingeregulaatoriga maksavad paarisaja krooni kandis, niiet paljaste harjade vahetus ei anna suurt võitu.
harjad asuvad põhimõtteliselt geneka sees ja neid ei saa muidu kätte, kui geneka maha võtad.
koodi asjus mõeldi äkki, et kas tegemist on Boschi või Siemensi genekaga...või mõeldi ampreid.. ei meenu küll, et seal veel mingi kood oleks..
summif1 kirjutas:mina soovitan vahetada koos pingeregulaatoriga. ise just vahetasin.
kui on osavad näpud siis ei pea ka generaatorit maha võtma, et harju vahetada.
aga selleks peab tõesti väga osav olema
esimese korraga see küll ei õnnestu...
mina ka ei kujuta ette,kuidas ilma genekat mahavõtmata harjadele ligi pääseb,sinna ei mahu käsigi,et midagi lahti keerata.kui see must karbike geneka küljes ikka on harjad?peab vist ikka teenindusse minema:)
madis33 kirjutas:mina ka ei kujuta ette,kuidas ilma genekat mahavõtmata harjadele ligi pääseb,sinna ei mahu käsigi,et midagi lahti keerata.kui see must karbike geneka küljes ikka on harjad?peab vist ikka teenindusse minema:)
musta karbikese all ongi harjad jah:D
mul üks tuttav võttis maha geneka, esmakordselt ning kõva mitu tundi kulus ikka selle peale. oskajatel meestel käib asi tõenäoliselt kiiremini...
Lepard- õigus sul on, ka tablett on kruvidega. Aga ma ei saa hästi aru, miks te siin kõik seda geneka mahavõtmist kardate- kui ikka muidu ligi ei saa tabletile/harjadele, siis tuleb genekas maha võtta ning mõnel juhul võib see isegi kiirem lahendus olla
Päris huvitav..
Järelikult sul pole lihtsalt normaalseid mutrivõtmeid.
Oma 2.0 on ka suht kitsas seal, kuid ei mingit müsteeriumi, autot ei pidanud laiali lammutama.
Õhufiltri kopsiku eemaldamisest täiesti piisas.
erik kirjutas:Päris huvitav..
Järelikult sul pole lihtsalt normaalseid mutrivõtmeid.
Oma 2.0 on ka suht kitsas seal, kuid ei mingit müsteeriumi, autot ei pidanud laiali lammutama.
Õhufiltri kopsiku eemaldamisest täiesti piisas.
Sama lugu siin 525'ga.
Muidu esimest korda vaatasin ka, et pealt ei saa ja lammutasin siis altpool (lammutamine piirdus roolivõimupumba maha võtmisega). Sain harjad vahetaud uuesti kokku ja kõik. Aga selgus et uutel harjadel pingeregulaator pees, siis võtsin juba ülevaltpoolt maha. Ja kogu see töö sai tehtud lehtvõtmetega!
Esivedu on lastele Nelikvedu on naistele Tagavedu on meestele