E36 generaatori harjad

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
madis33
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 03.09.2007 16:07 47

E36 generaatori harjad

Postitus Postitas madis33 »

oleks vaja infot,kas generaatori harjasid saab ka ilma genekat mahavõtmata kätte.autoks 318 tds 96a.ja kus müüakse enamvähem norm hinnaga ?helistasin melasi autosse,sealt küsiti koodi,mis geneka peal pidi olema?ega keegi ei tea seda koodi?kas harjasid saab ka eraldi vahetada,või vaja nad koos pingeregulaatoriga osta?
Kasutaja avatar
Lepard
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 10.05.2006 09:13 23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Lepard »

harjasid saad ka ilma vahetada. ei pea vahetama koos pingeregulaatoriga, aga on soovitatav - harjad koos pingeregulaatoriga maksavad paarisaja krooni kandis, niiet paljaste harjade vahetus ei anna suurt võitu.
harjad asuvad põhimõtteliselt geneka sees ja neid ei saa muidu kätte, kui geneka maha võtad.
koodi asjus mõeldi äkki, et kas tegemist on Boschi või Siemensi genekaga...või mõeldi ampreid.. ei meenu küll, et seal veel mingi kood oleks.. :roll:
Kasutaja avatar
summif1
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 31.05.2007 13:15 56

Postitus Postitas summif1 »

mina soovitan vahetada koos pingeregulaatoriga. ise just vahetasin.
kui on osavad näpud siis ei pea ka generaatorit maha võtma, et harju vahetada.
Kasutaja avatar
Lepard
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 10.05.2006 09:13 23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Lepard »

summif1 kirjutas:mina soovitan vahetada koos pingeregulaatoriga. ise just vahetasin.
kui on osavad näpud siis ei pea ka generaatorit maha võtma, et harju vahetada.
aga selleks peab tõesti väga osav olema :lol:
esimese korraga see küll ei õnnestu...
madis33
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 03.09.2007 16:07 47

Postitus Postitas madis33 »

mina ka ei kujuta ette,kuidas ilma genekat mahavõtmata harjadele ligi pääseb,sinna ei mahu käsigi,et midagi lahti keerata.kui see must karbike geneka küljes ikka on harjad?peab vist ikka teenindusse minema:)
Kasutaja avatar
Lepard
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 10.05.2006 09:13 23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Lepard »

madis33 kirjutas:mina ka ei kujuta ette,kuidas ilma genekat mahavõtmata harjadele ligi pääseb,sinna ei mahu käsigi,et midagi lahti keerata.kui see must karbike geneka küljes ikka on harjad?peab vist ikka teenindusse minema:)
musta karbikese all ongi harjad jah:D
mul üks tuttav võttis maha geneka, esmakordselt ning kõva mitu tundi kulus ikka selle peale. oskajatel meestel käib asi tõenäoliselt kiiremini...
madis33
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 03.09.2007 16:07 47

Postitus Postitas madis33 »

millega need harjad kinnituvad geneka külge.kruvikeeraja küll ei mahu sinna kuhugile vahele:(
Kasutaja avatar
Lepard
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 10.05.2006 09:13 23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Lepard »

madis33 kirjutas:millega need harjad kinnituvad geneka külge.kruvikeeraja küll ei mahu sinna kuhugile vahele:(
see must kopsik on kruvidega ja ka pingeregulaator ise (selle küljes on harjad) oli väikeste kruvidega kui mu mälu mind ei peta...
madis33
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 03.09.2007 16:07 47

Postitus Postitas madis33 »

tänud,eks üritan kätte saada,kuigi ei tea mis valemiga.318 tds seal ikka erilist mängumaad pole.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Lepard- õigus sul on, ka tablett on kruvidega. Aga ma ei saa hästi aru, miks te siin kõik seda geneka mahavõtmist kardate- kui ikka muidu ligi ei saa tabletile/harjadele, siis tuleb genekas maha võtta ning mõnel juhul võib see isegi kiirem lahendus olla ;)
madis33
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 03.09.2007 16:07 47

Postitus Postitas madis33 »

asi selles,et geneka alumisele poldile ei pääse ligi muidu,kui pool autot lahti lõhkuda.
rynno300
Huviline
Postitusi: 910
Liitunud: 14.02.2006 13:01 50
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas rynno300 »

See ju 4'ja silindriline, seal ruumi rohkemgi kui palju. Ja kasvõi alt poolt saab alumise poldi lahti.
Esivedu on lastele Nelikvedu on naistele Tagavedu on meestele
madis33
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 03.09.2007 16:07 47

Postitus Postitas madis33 »

alt poolt unusta ülde ära,et sinna ligi pääsed:)üritasin midagi teha,aga loobusin,nüüd vaja teeninduse aeg kinni panna!
Kasutaja avatar
erik
Huviline
Postitusi: 1228
Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
Peamine sõiduk: 530D E60
Asukoht: Kohila/Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas erik »

Päris huvitav..
Järelikult sul pole lihtsalt normaalseid mutrivõtmeid.
Oma 2.0 on ka suht kitsas seal, kuid ei mingit müsteeriumi, autot ei pidanud laiali lammutama.
Õhufiltri kopsiku eemaldamisest täiesti piisas.
rynno300
Huviline
Postitusi: 910
Liitunud: 14.02.2006 13:01 50
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas rynno300 »

erik kirjutas:Päris huvitav..
Järelikult sul pole lihtsalt normaalseid mutrivõtmeid.
Oma 2.0 on ka suht kitsas seal, kuid ei mingit müsteeriumi, autot ei pidanud laiali lammutama.
Õhufiltri kopsiku eemaldamisest täiesti piisas.
Sama lugu siin 525'ga.

Muidu esimest korda vaatasin ka, et pealt ei saa ja lammutasin siis altpool (lammutamine piirdus roolivõimupumba maha võtmisega). Sain harjad vahetaud uuesti kokku ja kõik. Aga selgus et uutel harjadel pingeregulaator pees, siis võtsin juba ülevaltpoolt maha. Ja kogu see töö sai tehtud lehtvõtmetega!
Esivedu on lastele Nelikvedu on naistele Tagavedu on meestele
Vasta