E36 325TDS tahhomeeter valetab

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
martin471
Huviline
Postitusi: 583
Liitunud: 25.08.2005 21:41 00

E36 325TDS tahhomeeter valetab

Postitus Postitas martin471 »

Asi selline et alles ostsin selle auto ja algusest peale tahhomeeter näitab tunduvalt vähem pöördeid. Tühikäik on umbes 250rpm ja normaalselt sõites ei tõuse oluliselt üle 1500. Tegu on automaatkastiga autoga. Samas näitab ka küttekulu seier vist väiksemat näitu. Maanteel pole mingi ime kui näitab 3l 100km kohta.

Saue romulas siim arvas, et autol võivad olla valed kellad, ehk siis äkki 1.8TD mootori omad. Aga kas sel juhul ei peaks rohkem näitama hakkama? Mehed, kelle käest ostsin, soovitasid pöördeanduri pistiku üle vaadata.

Milles võib siis viga kõige tõenäolisemalt olla, oskate ehk öelda?
Kasutaja avatar
martin471
Huviline
Postitusi: 583
Liitunud: 25.08.2005 21:41 00

Postitus Postitas martin471 »

Nüüd sain auto leedust tooja käest teada, et tahhokas oli algul töötanud, eestisse sõites oli ära kukkunud. Keegi tark oli soovitanud pööreteanduri pistik üle vaadata, et ehk ei saa ühendust hästi.

Kummal pool mootorit see andur üldse asub?
vull
Huviline
Postitusi: 2660
Liitunud: 08.07.2006 05:31 32

Postitus Postitas vull »

ma ei tea kas 325 diislil on sama, aga 325i spidokas on max 260km/h näiduga. 1.8 (ja ka 2.0 vist?) peaks olema 240
Kasutaja avatar
Fred
Huviline
Postitusi: 4695
Liitunud: 10.04.2006 20:40 57
Peamine sõiduk: F34
Asukoht: Norge

Postitus Postitas Fred »

vull kirjutas:ma ei tea kas 325 diislil on sama, aga 325i spidokas on max 260km/h näiduga. 1.8 (ja ka 2.0 vist?) peaks olema 240
mkm, ennem facelifti on 260, pärast 240
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Kasutaja avatar
martin471
Huviline
Postitusi: 583
Liitunud: 25.08.2005 21:41 00

Postitus Postitas martin471 »

Ma ei ole nüüd täpselt vaadanud, aga minu meelest ei tohiks diislil küll üle 240 peal olla.
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

Nüüd sain auto leedust tooja käest teada

valetab

autol on vale spido peal. oleks pidanud juba ammu sellest aru saama, vaata kust auto pärit on
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
martin471
Huviline
Postitusi: 583
Liitunud: 25.08.2005 21:41 00

Postitus Postitas martin471 »

Auto on pärit prantsusmaalt, aeti leedus treileri pealt maha ja tuli kohe sõites sealt eestisse. Prantsuse numbrid olid ka veel küljes. See on tellimuse peale toodud auto.

Ja kas bemmil mitte näidikuploki vahetamisel odomeetri näit samaks ei jää? Olen kuulnud et näit pidi aju kaudu tulema. Toojate jutu järgi olevat algul tahhokas töötanud, aga vihmase ilmaga sai tuldud ja ehk see mõjutas.

Täna kontrollisin selle pöörete anduri ka üle. Nii kui pistiku lahti sain, lõi kohe pöörded üles ja hakkas mängima. Ühesõnagas selle viga ei ole, saab ühendust küll. Ise ei uskunud ka seda eriti.

Aga vaatamata sellele on vaja tahhokas tööle saada. Andke nõu, kust viga otsida. Kas tahhokas on ise saba andnud või mõni andur või aju või ei saa kuskilt ühendust??? Ühesõnaga mida iganes, toimima on vaja saada ja kiiresti :D
prelude20
Huviline
Postitusi: 3724
Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
Peamine sõiduk: Metroo
Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja

Postitus Postitas prelude20 »

mul oli 325td automaat eelmineauto ja spido näitas 240 mis oli peale märgitud. ja aasta oli 92
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

martin471 kirjutas:Ja kas bemmil mitte näidikuploki vahetamisel odomeetri näit samaks ei jää? Olen kuulnud et näit pidi aju kaudu tulema.
See jutt on ka täielik BS. E36 puhul kohe kindlasti. Kui kellad on õiged ja mälukivi korras aitaks vast uuesti kodeerimine.
Peidetud funktsioonist vaata esmalt kellades olev VIN kood järgi!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
martin471
Huviline
Postitusi: 583
Liitunud: 25.08.2005 21:41 00

Postitus Postitas martin471 »

Äkki täpsustad seda pidetud funktsiooni asja? Et kust ja kuidas seda näha saab jne.
Kasutaja avatar
Fred
Huviline
Postitusi: 4695
Liitunud: 10.04.2006 20:40 57
Peamine sõiduk: F34
Asukoht: Norge

Postitus Postitas Fred »

martin471 kirjutas:Täna kontrollisin selle pöörete anduri ka üle. Nii kui pistiku lahti sain, lõi kohe pöörded üles ja hakkas mängima. Ühesõnagas selle viga ei ole, saab ühendust küll. Ise ei uskunud ka seda eriti.

Aga vaatamata sellele on vaja tahhokas tööle saada. Andke nõu, kust viga otsida. Kas tahhokas on ise saba andnud või mõni andur või aju või ei saa kuskilt ühendust??? Ühesõnaga mida iganes, toimima on vaja saada ja kiiresti :D
Kui andur funkab, on tõenäoliselt kellade sees tahhoka nn "pool", mis seierit liigutab vana ja väetike. Seda on võimalik vahetada (ma korra selle läbi teinud, mu auto teemas kuskil on juttu ka sellest), aga selleks on sul vaja doonorkellasid. Teine variant, osta lihtsalt laksu pannud masina pealt uued kellad (~500 eek).
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Kasutaja avatar
martin471
Huviline
Postitusi: 583
Liitunud: 25.08.2005 21:41 00

Postitus Postitas martin471 »

No see on juba jutt millest võib kasu ka olla :) Kontrollime asja järgi ;)
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Väeti mehhanismi tunneb ju ka peidetud funktsiooni testist (Fn. nr 01) ära. Siis nad ei sõida ilmselt korralikult üle ekraani, nagu peaks.
Vt http://www.bmwmotorsports.org/BMW_docs/ ... verino.pdf lk 11 ja edasi.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
martin471
Huviline
Postitusi: 583
Liitunud: 25.08.2005 21:41 00

Postitus Postitas martin471 »

Hmmm, seal kirjas et see test on nagu E36-le alates aastast 1995. Mul aga 1994 aasta augusti kuust masin. Huvitav kas siis töötab ka? Ei usu millegi pärast.
Vasta