E36 klõbin mootoris
E36 klõbin mootoris
Nimelt probleem selline et nii mõni nädal tagasi hakkas auto kylmalt tööle pannes alguses klõbisema aga see klõbin kadus umbes 8 sek peale käivitust. nüüd juhtus aga nii et see klõbin tekkis sõiduajal ja enam järgi ei jää, jääb küll korraks aga siis hakkab jälle uuesti, nagu diisel oleks. Üks spetsialist pakkus et mingisugune keti pinguti või leevendu vms , et see tuleb ära vahetada, kui tal ongi õigus siis palju võib selline vahetus raha nõuda?
Teine probleem on veel, kardaaniga mingi jama, ka alles hiljuti tekkinud probleem. Et sõiduajal käib põhja all selline sahin, et käib nagu kuhugi vastu, nüüd viimastel päevadel aga juba on kuulda kägiukasti juurest salongi seda häält ja mõnikord on isegi selline hääl nagu kardaan käiks vastu põhja paar korda ja sis hakkab jälle tavapärane sahin peale. Mis selle probleemi põhjustajaks võiks olla? Ise vaatasin põhja alla siis midagi visuaalselt nagu silma ei hakanud seal.
Oskab keegi mingit nõu anda ? ..
Aa ja autoks on E36 kupee 2.5i 1992 141kw
Teine probleem on veel, kardaaniga mingi jama, ka alles hiljuti tekkinud probleem. Et sõiduajal käib põhja all selline sahin, et käib nagu kuhugi vastu, nüüd viimastel päevadel aga juba on kuulda kägiukasti juurest salongi seda häält ja mõnikord on isegi selline hääl nagu kardaan käiks vastu põhja paar korda ja sis hakkab jälle tavapärane sahin peale. Mis selle probleemi põhjustajaks võiks olla? Ise vaatasin põhja alla siis midagi visuaalselt nagu silma ei hakanud seal.
Oskab keegi mingit nõu anda ? ..
Aa ja autoks on E36 kupee 2.5i 1992 141kw
e 36
bmw remont ja varuosad
asume tallinnas
56503144
asume tallinnas
56503144
- Pavel_V
- Huviline
- Postitusi: 3538
- Liitunud: 09.12.2006 20:05 46
- Peamine sõiduk: BMW E46 330 ///M-Pakett
- Asukoht: Helsinki Finland. Jõgeva, Estland!
- Kontakt:
e 36
Mootoris antud müra võib olla tingitud ketipinguti, klappide
hüdrotõukuritest või võimalusi on lisaks palju.
Kardaanil võib antud kahinat põhjustada kulunud vahelaager. Kuid ilma
kontrollimatta on need kõik oletused.
Antud jutu põhjal mingit hinda pakkuda ei oska.
hüdrotõukuritest või võimalusi on lisaks palju.
Kardaanil võib antud kahinat põhjustada kulunud vahelaager. Kuid ilma
kontrollimatta on need kõik oletused.
Antud jutu põhjal mingit hinda pakkuda ei oska.
Põhja alla sai vaadatud, seal ei olnud midagi yleliigset. Õlivahetus sai kuu aega tagasi tehtud aga ega ma kontrollinud küll pole kas tase on ikka sama või on vahepeal välja vooland kuskilt. Pean vaatama seda, aga lihtsalt hetkel raske seda teha:), sest ise olen Soomes aga auto on Eestis, eks nädalavahetusel saab õlitaset ka kontrollitud.
ei tea kas ma liiga autopede või mis aga kord kuus ikka tõmban õlivarda välja ja vaatan... talvel tihemini, sest siis kapoti alla rohkem asja... vaja ju klaasipesu paaki täita ja see 1 lisa liigutus ei ole küll maha tapnud... samas sain suht ruttu teada, et yks mootori vahetus mis ma tegin oli täiesti asjata, sest jahutusvedelik jooksis karterisse ja õlivarras oli valge vahuga koosDannu kirjutas:Põhja alla sai vaadatud, seal ei olnud midagi yleliigset. Õlivahetus sai kuu aega tagasi tehtud aga ega ma kontrollinud küll pole kas tase on ikka sama või on vahepeal välja vooland kuskilt. Pean vaatama seda, aga lihtsalt hetkel raske seda teha:), sest ise olen Soomes aga auto on Eestis, eks nädalavahetusel saab õlitaset ka kontrollitud.
Jõudsin lõpuks koju ja vaatasingi sis kapoti alla ja ohh imet , õlivarras puha kuiv, kuigi peaaegu kuu aega tagasi sai auto viidud õlivahetusse. Valasin siis õli juurde ja sisse läks 5 liitrit enne kui hakkas midagi näitama, õlivahetuse teinud töökoda oli peale kleepind selle kleepsu kus oli kirjas kuupäev, õli mark ja liitrid ning seal ilutses 6,5 liitrit!!! Maisaa aru kuhu sai kaduda 5 liitrit õli 900 km sõiduga kuigi õliloiku auto all ei ole ja ei aja sinist tagant välja ega midagi.!! Igatahes see klõbin kadus ära, ainult kardaani sahin veel alles.
Tere!
Mul ka autol käigukasti juurest salongi kostab samasugune kahin nagu sina kirjeldasid. Ise pole veel veaga jõudnud tegelema hakata, aga ehk kui sa endal vea leiad, räägid sellest siingi?
Tuttava autol selline asi, et alates kiirusest ~30km/h hakkab midagi käigukangi juurest (või selle ümbrusest) nagu vastu põhja peksma. Ja mida kiiremaks kiirus läheb, seda kiiremaks läheb see heli. Tekkis see täiesti lampi sinna. Mis võib sellist heli sinna tekitada?
Esivedu on lastele Nelikvedu on naistele Tagavedu on meestele
Eino seda klõbinat enam ei ole, sest sai 5 õli lisatud, kysimus oli nüüd aga selles et kuhu kadus see 5 liitrit õli 800 või isegi vähema km sõiduga.Pavel-Qlimax kirjutas:Suure tõenäosusega on viga hüdrotõukurites või õlirõhus. Kas autol õli ka
vahetatud on?
Kardaanil suure tõenäosusega kulunud vahelaager.
Õlivahetus sai tehtud kuu aega tagasi.
Aga selline asi et kas siis see õlituli seal armatuuris ei peaks põlema hakkama kui õli nii otsas oli?
Nii suure õlikulu juures tõenäosus et kas ei pandudgi vajaliku kogust õli või jääti õli punn lahti karteri põhjal.
Minul BMW E46 320i sedaan 2000a.Naisel BMW E46 318i sedaan 1998a.
Tel. 55635375 Mail: fox666@hot.ee
Tel. 55635375 Mail: fox666@hot.ee
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
sellise heli tekitab differ! Ka ise arvasin kõike muud kui differ, sest heli kostab ju käimari juurest!rynno300 kirjutas:Tuttava autol selline asi, et alates kiirusest ~30km/h hakkab midagi käigukangi juurest (või selle ümbrusest) nagu vastu põhja peksma. Ja mida kiiremaks kiirus läheb, seda kiiremaks läheb see heli. Tekkis see täiesti lampi sinna. Mis võib sellist heli sinna tekitada?
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
pargite oma autot või milles asi? igaljuhul sellise õlikuluga, ei ole see mootor korras... alusta lekete otsimist... väntvõlli simmerlingid, klapisääre tihendid ja juhtpuksid, plokikaane tihend, plokikaane mõrad, õli filtrikopsiku ja mootoriploki vaheline tihend.jyrxixx kirjutas:mm kusjuures mul sööb ka õli ... iga kuu kuskil 0,5 l kindlasti .. kuu läbisõit on ligi 600 km .. + - 300
endal ennem ei leidnud ka üles kui olin mootori puhtaks pesnud siis oli kohe näha kust õli ära kaob
-
- Huviline
- Postitusi: 51
- Liitunud: 21.11.2007 12:27 18
- Asukoht: tarumaa
see mootor tuleb nüüd kohe kindlasti üle vaadata, kuhu tal see õli kadus Ma enda omal(ka 320, 110kw) tegin õlivahetuse kuu aega( mingi ca2500km) tagasi, kontrollin kõiki tasemeid umbes nädalas korra ja siiani pole tilkagi pidanud juurde valama.
'97 528iAT; ´92 legacy 2,0 4WD; ´97 Legacy2,0Turbo 4WD ´02 Peugeot 406HDI ökokulgur
Re: E36 klõbin mootoris
Dannu kirjutas:Nimelt probleem selline et nii mõni nädal tagasi hakkas auto kylmalt tööle pannes alguses klõbisema aga see klõbin kadus umbes 8 sek peale käivitust. nüüd juhtus aga nii et see klõbin tekkis sõiduajal ja enam järgi ei jää, jääb küll korraks aga siis hakkab jälle uuesti, nagu diisel oleks. Üks spetsialist pakkus et mingisugune keti pinguti või leevendu vms , et see tuleb ära vahetada, kui tal ongi õigus siis palju võib selline vahetus raha nõuda?
Teine probleem on veel, kardaaniga mingi jama, ka alles hiljuti tekkinud probleem. Et sõiduajal käib põhja all selline sahin, et käib nagu kuhugi vastu, nüüd viimastel päevadel aga juba on kuulda kägiukasti juurest salongi seda häält ja mõnikord on isegi selline hääl nagu kardaan käiks vastu põhja paar korda ja sis hakkab jälle tavapärane sahin peale. Mis selle probleemi põhjustajaks võiks olla? Ise vaatasin põhja alla siis midagi visuaalselt nagu silma ei hakanud seal.
Oskab keegi mingit nõu anda ? ..
Aa ja autoks on E36 kupee 2.5i 1992 141kw
Sama asi oli õli oli normis jne kõik korras.
ja lihtsalt klõbin mootoris mis ühel hetkel muutus juba väga valjuks ja mittetaluvaks.
Viga oli selles, et ketileevendi oli bloki küljest lahti tulnud.
Kui mul kuskilt ei leki .. siis ülenäänud ju ainult Klapisääre tihendid ja õlirõngad ? kambrikaane thendi vhetasin ära .. seal oli ka õrnalt niiske .. aga se ka kõik sest se pole norm et 400 km peale läheb 1 l õli.. ning kui rõngad ja tihendid läbi siis on se ka kallis lõbu ?
325i e36 EX
525 TDS touring - Lagisteades läbi eestimaa
525 TDS touring - Lagisteades läbi eestimaa
- Johndoe318
- Huviline
- Postitusi: 165
- Liitunud: 05.09.2007 15:04 24
- Asukoht: Tallinn/ Rapla => 3 km ALU
õli viga ilmselt ei olnud ....Dannu kirjutas:Yhtegi tuld põlema ei hakanud.Snuff kirjutas:selline küss tekkis ,et kui sul seal enamvähem 5 l õli puudu oli ,kas siis armatuuris mingi tuluke ei läinud põlema ?
nüüd, 2 nädalat hiljem on õlitase siiamaani sama mis oli kui uuesti õli lisasin, tundub, et töökoja viga ja unustasid midagi..
mul on ka mure
kas oskab keegi öelda kus saaks ja kui palju võiks minna maksma klappide reguleerimine tallinnas autoks bmw 36e