E36 klõbin mootoris

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
Dannu
Huviline
Postitusi: 136
Liitunud: 06.03.2005 13:35 17
Asukoht: Märjamaa

E36 klõbin mootoris

Postitus Postitas Dannu »

Nimelt probleem selline et nii mõni nädal tagasi hakkas auto kylmalt tööle pannes alguses klõbisema aga see klõbin kadus umbes 8 sek peale käivitust. nüüd juhtus aga nii et see klõbin tekkis sõiduajal ja enam järgi ei jää, jääb küll korraks aga siis hakkab jälle uuesti, nagu diisel oleks. Üks spetsialist pakkus et mingisugune keti pinguti või leevendu vms , et see tuleb ära vahetada, kui tal ongi õigus siis palju võib selline vahetus raha nõuda?
Teine probleem on veel, kardaaniga mingi jama, ka alles hiljuti tekkinud probleem. Et sõiduajal käib põhja all selline sahin, et käib nagu kuhugi vastu, nüüd viimastel päevadel aga juba on kuulda kägiukasti juurest salongi seda häält ja mõnikord on isegi selline hääl nagu kardaan käiks vastu põhja paar korda ja sis hakkab jälle tavapärane sahin peale. Mis selle probleemi põhjustajaks võiks olla? Ise vaatasin põhja alla siis midagi visuaalselt nagu silma ei hakanud seal.
Oskab keegi mingit nõu anda ? .. :?:

Aa ja autoks on E36 kupee 2.5i 1992 141kw
velts1
Huviline
Postitusi: 156
Liitunud: 17.04.2006 22:19 47

e 36

Postitus Postitas velts1 »

bmw remont ja varuosad
asume tallinnas
56503144
Kasutaja avatar
Pavel_V
Huviline
Postitusi: 3538
Liitunud: 09.12.2006 20:05 46
Peamine sõiduk: BMW E46 330 ///M-Pakett
Asukoht: Helsinki Finland. Jõgeva, Estland!
Kontakt:

e 36

Postitus Postitas Pavel_V »

Mootoris antud müra võib olla tingitud ketipinguti, klappide
hüdrotõukuritest või võimalusi on lisaks palju.
Kardaanil võib antud kahinat põhjustada kulunud vahelaager. Kuid ilma
kontrollimatta on need kõik oletused.
Antud jutu põhjal mingit hinda pakkuda ei oska.
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

samas see klõbin võib olla tekkinud ka sellest, et õli vähe... alustuseks kontrolligi õlitaset


mul alguses oli autol põhja all mingi klobin... seda ainult sõites... hiljem avastasin, et kardaaniymber on kogunenud mingeid oksasid ja traati ja need peksid vastu põhja
Kasutaja avatar
Dannu
Huviline
Postitusi: 136
Liitunud: 06.03.2005 13:35 17
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Dannu »

Põhja alla sai vaadatud, seal ei olnud midagi yleliigset. Õlivahetus sai kuu aega tagasi tehtud aga ega ma kontrollinud küll pole kas tase on ikka sama või on vahepeal välja vooland kuskilt. Pean vaatama seda, aga lihtsalt hetkel raske seda teha:), sest ise olen Soomes aga auto on Eestis, eks nädalavahetusel saab õlitaset ka kontrollitud.
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

Dannu kirjutas:Põhja alla sai vaadatud, seal ei olnud midagi yleliigset. Õlivahetus sai kuu aega tagasi tehtud aga ega ma kontrollinud küll pole kas tase on ikka sama või on vahepeal välja vooland kuskilt. Pean vaatama seda, aga lihtsalt hetkel raske seda teha:), sest ise olen Soomes aga auto on Eestis, eks nädalavahetusel saab õlitaset ka kontrollitud.
ei tea kas ma liiga autopede või mis aga kord kuus ikka tõmban õlivarda välja ja vaatan... talvel tihemini, sest siis kapoti alla rohkem asja... vaja ju klaasipesu paaki täita ja see 1 lisa liigutus ei ole küll maha tapnud... samas sain suht ruttu teada, et yks mootori vahetus mis ma tegin oli täiesti asjata, sest jahutusvedelik jooksis karterisse ja õlivarras oli valge vahuga koos
Kasutaja avatar
Dannu
Huviline
Postitusi: 136
Liitunud: 06.03.2005 13:35 17
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Dannu »

Jõudsin lõpuks koju ja vaatasingi sis kapoti alla ja ohh imet , õlivarras puha kuiv, kuigi peaaegu kuu aega tagasi sai auto viidud õlivahetusse. Valasin siis õli juurde ja sisse läks 5 liitrit enne kui hakkas midagi näitama, õlivahetuse teinud töökoda oli peale kleepind selle kleepsu kus oli kirjas kuupäev, õli mark ja liitrid ning seal ilutses 6,5 liitrit!!! Maisaa aru kuhu sai kaduda 5 liitrit õli 900 km sõiduga kuigi õliloiku auto all ei ole ja ei aja sinist tagant välja ega midagi.!! Igatahes see klõbin kadus ära, ainult kardaani sahin veel alles.
riff20
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 16.11.2006 08:25 58

Tere!

Postitus Postitas riff20 »

Mul ka autol käigukasti juurest salongi kostab samasugune kahin nagu sina kirjeldasid. Ise pole veel veaga jõudnud tegelema hakata, aga ehk kui sa endal vea leiad, räägid sellest siingi?
Kasutaja avatar
Pavel_V
Huviline
Postitusi: 3538
Liitunud: 09.12.2006 20:05 46
Peamine sõiduk: BMW E46 330 ///M-Pakett
Asukoht: Helsinki Finland. Jõgeva, Estland!
Kontakt:

Postitus Postitas Pavel_V »

Suure tõenäosusega on viga hüdrotõukurites või õlirõhus. Kas autol õli ka
vahetatud on?
Kardaanil suure tõenäosusega kulunud vahelaager.
rynno300
Huviline
Postitusi: 910
Liitunud: 14.02.2006 13:01 50
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas rynno300 »

Tuttava autol selline asi, et alates kiirusest ~30km/h hakkab midagi käigukangi juurest (või selle ümbrusest) nagu vastu põhja peksma. Ja mida kiiremaks kiirus läheb, seda kiiremaks läheb see heli. Tekkis see täiesti lampi sinna. Mis võib sellist heli sinna tekitada?
Esivedu on lastele Nelikvedu on naistele Tagavedu on meestele
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Midagi veel vingemat, kui see?
Pilt
Või siis kardaani kandelaager.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
rynno300
Huviline
Postitusi: 910
Liitunud: 14.02.2006 13:01 50
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas rynno300 »

Tänud, aga mis selle pildil oleva purunenud asja nimi on?
Esivedu on lastele Nelikvedu on naistele Tagavedu on meestele
Kasutaja avatar
Dannu
Huviline
Postitusi: 136
Liitunud: 06.03.2005 13:35 17
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Dannu »

Pavel-Qlimax kirjutas:Suure tõenäosusega on viga hüdrotõukurites või õlirõhus. Kas autol õli ka
vahetatud on?
Kardaanil suure tõenäosusega kulunud vahelaager.
Eino seda klõbinat enam ei ole, sest sai 5 õli lisatud, kysimus oli nüüd aga selles et kuhu kadus see 5 liitrit õli 800 või isegi vähema km sõiduga.
Õlivahetus sai tehtud kuu aega tagasi.
Aga selline asi et kas siis see õlituli seal armatuuris ei peaks põlema hakkama kui õli nii otsas oli?
jyrxixx
Huviline
Postitusi: 323
Liitunud: 31.07.2007 18:08 14
Asukoht: Kuressaare saaremaa

Postitus Postitas jyrxixx »

mm kusjuures mul sööb ka õli :?... iga kuu kuskil 0,5 l kindlasti .. kuu läbisõit on ligi 600 km .. + - 300
325i e36 EX
525 TDS touring - Lagisteades läbi eestimaa
fox666
Huviline
Postitusi: 993
Liitunud: 01.04.2003 21:31 54
Asukoht: Harjumaa/Muuga

Postitus Postitas fox666 »

Nii suure õlikulu juures tõenäosus et kas ei pandudgi vajaliku kogust õli või jääti õli punn lahti karteri põhjal. :D
Minul BMW E46 320i sedaan 2000a.Naisel BMW E46 318i sedaan 1998a.
Tel. 55635375 Mail: fox666@hot.ee
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

rynno300 kirjutas:Tuttava autol selline asi, et alates kiirusest ~30km/h hakkab midagi käigukangi juurest (või selle ümbrusest) nagu vastu põhja peksma. Ja mida kiiremaks kiirus läheb, seda kiiremaks läheb see heli. Tekkis see täiesti lampi sinna. Mis võib sellist heli sinna tekitada?
sellise heli tekitab differ! Ka ise arvasin kõike muud kui differ, sest heli kostab ju käimari juurest!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Kasutaja avatar
marek555
Huviline
Postitusi: 2899
Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas marek555 »

rynno300 kirjutas:
Tänud, aga mis selle pildil oleva purunenud asja nimi on?
Kardaani leevendusmuhv ;)
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

jyrxixx kirjutas:mm kusjuures mul sööb ka õli :?... iga kuu kuskil 0,5 l kindlasti .. kuu läbisõit on ligi 600 km .. + - 300
pargite oma autot või milles asi? igaljuhul sellise õlikuluga, ei ole see mootor korras... alusta lekete otsimist... väntvõlli simmerlingid, klapisääre tihendid ja juhtpuksid, plokikaane tihend, plokikaane mõrad, õli filtrikopsiku ja mootoriploki vaheline tihend.

endal ennem ei leidnud ka üles kui olin mootori puhtaks pesnud siis oli kohe näha kust õli ära kaob
Snuff
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 14.05.2005 19:54 35
Asukoht: Tallinn,Tartu

Postitus Postitas Snuff »

selline küss tekkis ,et kui sul seal enamvähem 5 l õli puudu oli ,kas siis armatuuris mingi tuluke ei läinud põlema ?
tammekas18
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 21.11.2007 12:27 18
Asukoht: tarumaa

Postitus Postitas tammekas18 »

minu tead peaks sull klapid l2bi olema ....
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

tammekas18 kirjutas:minu tead peaks sull klapid l2bi olema ....
et äkki sa põhjendad oma arvamust või väidet... ja täpsusta kindlasti ära mis klapid ja mis seal läbi on... Äitäh!!
Andres86
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 19.03.2007 20:34 52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andres86 »

see mootor tuleb nüüd kohe kindlasti üle vaadata, kuhu tal see õli kadus :? Ma enda omal(ka 320, 110kw) tegin õlivahetuse kuu aega( mingi ca2500km) tagasi, kontrollin kõiki tasemeid umbes nädalas korra ja siiani pole tilkagi pidanud juurde valama. :roll:
'97 528iAT; ´92 legacy 2,0 4WD; ´97 Legacy2,0Turbo 4WD ´02 Peugeot 406HDI ökokulgur
Kasutaja avatar
Dannu
Huviline
Postitusi: 136
Liitunud: 06.03.2005 13:35 17
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Dannu »

Snuff kirjutas:selline küss tekkis ,et kui sul seal enamvähem 5 l õli puudu oli ,kas siis armatuuris mingi tuluke ei läinud põlema ?
Yhtegi tuld põlema ei hakanud.
nüüd, 2 nädalat hiljem on õlitase siiamaani sama mis oli kui uuesti õli lisasin, tundub, et töökoja viga ja unustasid midagi..
Kasutaja avatar
art16ur
Huviline
Postitusi: 630
Liitunud: 24.09.2007 21:19 06
Asukoht: Rapla, Pärnu

Re: E36 klõbin mootoris

Postitus Postitas art16ur »

Dannu kirjutas:Nimelt probleem selline et nii mõni nädal tagasi hakkas auto kylmalt tööle pannes alguses klõbisema aga see klõbin kadus umbes 8 sek peale käivitust. nüüd juhtus aga nii et see klõbin tekkis sõiduajal ja enam järgi ei jää, jääb küll korraks aga siis hakkab jälle uuesti, nagu diisel oleks. Üks spetsialist pakkus et mingisugune keti pinguti või leevendu vms , et see tuleb ära vahetada, kui tal ongi õigus siis palju võib selline vahetus raha nõuda?
Teine probleem on veel, kardaaniga mingi jama, ka alles hiljuti tekkinud probleem. Et sõiduajal käib põhja all selline sahin, et käib nagu kuhugi vastu, nüüd viimastel päevadel aga juba on kuulda kägiukasti juurest salongi seda häält ja mõnikord on isegi selline hääl nagu kardaan käiks vastu põhja paar korda ja sis hakkab jälle tavapärane sahin peale. Mis selle probleemi põhjustajaks võiks olla? Ise vaatasin põhja alla siis midagi visuaalselt nagu silma ei hakanud seal.
Oskab keegi mingit nõu anda ? .. :?:

Aa ja autoks on E36 kupee 2.5i 1992 141kw

Sama asi oli õli oli normis jne kõik korras.
ja lihtsalt klõbin mootoris mis ühel hetkel muutus juba väga valjuks ja mittetaluvaks.
Viga oli selles, et ketileevendi oli bloki küljest lahti tulnud.
jyrxixx
Huviline
Postitusi: 323
Liitunud: 31.07.2007 18:08 14
Asukoht: Kuressaare saaremaa

Postitus Postitas jyrxixx »

Kui mul kuskilt ei leki .. siis ülenäänud ju ainult Klapisääre tihendid ja õlirõngad ? kambrikaane thendi vhetasin ära .. seal oli ka õrnalt niiske .. aga se ka kõik :? sest se pole norm et 400 km peale läheb 1 l õli.. ning kui rõngad ja tihendid läbi siis on se ka kallis lõbu ?
325i e36 EX
525 TDS touring - Lagisteades läbi eestimaa
Kasutaja avatar
Johndoe318
Huviline
Postitusi: 165
Liitunud: 05.09.2007 15:04 24
Asukoht: Tallinn/ Rapla => 3 km ALU

Postitus Postitas Johndoe318 »

Dannu kirjutas:
Snuff kirjutas:selline küss tekkis ,et kui sul seal enamvähem 5 l õli puudu oli ,kas siis armatuuris mingi tuluke ei läinud põlema ?
Yhtegi tuld põlema ei hakanud.
nüüd, 2 nädalat hiljem on õlitase siiamaani sama mis oli kui uuesti õli lisasin, tundub, et töökoja viga ja unustasid midagi..
;) õli viga ilmselt ei olnud :) ....
Kasutaja avatar
djvaldo
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 05.01.2006 18:49 20
Kontakt:

Postitus Postitas djvaldo »

minul ka probleem... mootor tiksub... õli vahetatud, kanalid puhusin läbi... nukkvõll pole kulunud.... aga see klõbin tuleb sisselaskekollektorist minuarust.... ja väljast tagant kuulates on summutist ka kuulda kuidas see klõbin mootorist tuleb... milles asi võib olla?? :?
Kasutaja avatar
bmwrace1
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 01.03.2007 21:21 04

Postitus Postitas bmwrace1 »

Kas klõbin on koguaeg, või vahel on ja vahel kaob ?
Kasutaja avatar
djvaldo
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 05.01.2006 18:49 20
Kontakt:

Postitus Postitas djvaldo »

klõbin kaob ära vahest... see tekib jälle mingi aeg, siis on mõnda aega ja siis jälle vaikus...
Kasutaja avatar
kaso1
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 06.05.2008 21:01 48

mul on ka mure

Postitus Postitas kaso1 »

:( kas oskab keegi öelda kus saaks ja kui palju võiks minna maksma klappide reguleerimine :?: tallinnas autoks bmw 36e :)
Vasta