e36 kojameeste probleem
-
- Huviline
- Postitusi: 505
- Liitunud: 31.10.2007 09:26 54
- Peamine sõiduk: BMW e39 530d
- Asukoht: Tartu
e36 kojameeste probleem
Mure selles, et niipea, kui süüdet keerad, hakkavad kojamehed tööle. Kekmise kiiruse peal. Kui kangi põhja lükkad, siis hakkavad kiiremini tööle. Samuti saab pesuainet lasta klaasile. Paned alla tagasi käivad ikka edasi. Teatud hetkedel, kuid harva jäävad sekundiks-paariks seisma ja siis panevad edasi.
Üldiselt jääb tegelikult kapott ka just juhikojamehele ette. Kolksub õrnalt sinna vastu. Ja kui kapotti avad, siis jääb ka juhikojamees ette. Kapott surub ta alla natuke. Kinni pannes samuti. Natuke on juba kapoti äärt sealt närinud. Kapoti lahti tehes saab juhikojamehe kruvi lahti tehes kojamehe asendit muuta. Proovisin, ka see ei aidanud. Ühel e36-l, just kupeel täheldasin ka sama probleemi, et jääb ette kapotile.
Aga see selleks, suurem probleem on selles, et kojamehed töötavad. Autot ostes tekkis sama jama. Akuklemmi mahavõtmine ei aidanud. Läksin ära ja müüja lubas tegeleda sellega. Siis ta "likvideeris" selle probleemi öeldes, et vahetas kojameeste relee ära. Kojamehed töötasid normaalselt, nüüd aga umbes kuu aega hiljem, eile, hakkas sama jama.
See vist rohkem autoelektriku teema, aga mida oskate öelda selle mure kohta?
Auto on 318IS coupe 92`aasta
Tänud.
Üldiselt jääb tegelikult kapott ka just juhikojamehele ette. Kolksub õrnalt sinna vastu. Ja kui kapotti avad, siis jääb ka juhikojamees ette. Kapott surub ta alla natuke. Kinni pannes samuti. Natuke on juba kapoti äärt sealt närinud. Kapoti lahti tehes saab juhikojamehe kruvi lahti tehes kojamehe asendit muuta. Proovisin, ka see ei aidanud. Ühel e36-l, just kupeel täheldasin ka sama probleemi, et jääb ette kapotile.
Aga see selleks, suurem probleem on selles, et kojamehed töötavad. Autot ostes tekkis sama jama. Akuklemmi mahavõtmine ei aidanud. Läksin ära ja müüja lubas tegeleda sellega. Siis ta "likvideeris" selle probleemi öeldes, et vahetas kojameeste relee ära. Kojamehed töötasid normaalselt, nüüd aga umbes kuu aega hiljem, eile, hakkas sama jama.
See vist rohkem autoelektriku teema, aga mida oskate öelda selle mure kohta?
Auto on 318IS coupe 92`aasta
Tänud.
Ma ise olen ka näinud mitmel kupeel, et kapotiserv on kojameest kulutanud. Sedaanidel sellist vastukäimist ei ole näinud.
Mis reguleerib seda, et kui kojamehed on liikuvas asendis, siis seisma jäädes jäävad nad intervallreziimil käima? Äkki see süsteem on läbi omadega?
Või on siis uuesti see vahetatud relee läbi läinud? Või on mujal probleem üldse.
Mis reguleerib seda, et kui kojamehed on liikuvas asendis, siis seisma jäädes jäävad nad intervallreziimil käima? Äkki see süsteem on läbi omadega?
Või on siis uuesti see vahetatud relee läbi läinud? Või on mujal probleem üldse.
528iA E28 1984
Uued autod on saadanast ...
Uued autod on saadanast ...
Tere
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?p=347799#347799
jJanno
Ehk on abi:Psycho kirjutas:Aga kas keegi teab, kus e36-l on kojameeste kaitse? Tõmbaks selle välja, siis nad ei vehi vähemalt niikaua, kuni probleemi korda saan. Kapoti all kaitsmete karbi alt saksa keelest polnud mingit abi mulle. Või on e36-l veel kuskil kaitsmeid?
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?p=347799#347799
jJanno
exTouring
Tere
Mina sain selle õpetusega hakkama. Ainult, et see mutter, mis on kindalaeka valgustuse taga jäi esialgu märkamatuks ;)
jJanno
Edit: Link kustutet, kuna arvuti viirusetõrjele see fail ei meeldinud
Ilmselt oleks Sulle abiks see fail: ...Psycho kirjutas:Kas saan õieti aru, et vajalik on kojameeste releeni jõudmiseks eemaldada armatuur? Või saab kindalaekast mingite kruvide keeramisest mõne detaili lahti? Pole uurinud kindalaegast veel põhjalikumalt.
Mina sain selle õpetusega hakkama. Ainult, et see mutter, mis on kindalaeka valgustuse taga jäi esialgu märkamatuks ;)
jJanno
Edit: Link kustutet, kuna arvuti viirusetõrjele see fail ei meeldinud
Viimati muutis jjanno, 16.12.2007 11:06 54, muudetud 1 kord kokku.
exTouring
e36 sedaan ja kapoti kulutamise jura on ka siin tuttav.
Vahetusse läks terve hoovastik (lihtsam) ja korras.
Ja asi mida mina enne ei teadnud: tundub et kojameestehoovastikke pole ainult ühesuguseid. Hoovastikul mis peale läks (kasutatud muidugi ) jäi juhipoolne kojamees kõrgem - kapoti avamisel tuleb all hoida
Vahetusse läks terve hoovastik (lihtsam) ja korras.
Ja asi mida mina enne ei teadnud: tundub et kojameestehoovastikke pole ainult ühesuguseid. Hoovastikul mis peale läks (kasutatud muidugi ) jäi juhipoolne kojamees kõrgem - kapoti avamisel tuleb all hoida
-
- Huviline
- Postitusi: 576
- Liitunud: 26.12.2005 12:03 03
- Peamine sõiduk: Volvo
- Asukoht: Jõgeva/Tartu
Re: e36 kojameeste probleem
Kas see puks on eraldi vahetatav?
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.