E36 1,8 mootori vahetus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
truthful
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 30.10.2006 20:00 20
Asukoht: tallinn

E36 1,8 mootori vahetus

Postitus Postitas truthful »

tere klubilised siis...

mul siis selline mure et olen siin juba 1,5 tundi lugenud igasugu mootori vahetuste kohta....

kuid pole leidnud pilte ega midagi...

et siis endal nüüd kohe plaanis vahetada 1.8 m40 mootor sama vastu...
t kas mul ka siis vaja vahetada aju(mul muidu boch) näiteks....???

ja kuidas on siduri ja kaäigukast ning mootor omavahel seotud???

et kui ma võtan käigukasti lahti siis panen teise mootori vahele ja kinnitan käigukasti ja olemas???

äkki keegi saab aidata ning pilte mis siin puudusks on??!! :cry:

et siis ülehomseks saan endale garaazi vabaks ning hakkaks tegema...
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

Kui samasuguse mootori paned siis ei pea midagi vahetama. Tõstad koos käigukastiga maha ja kui maas on siis tõstad kasti ümber. Soovitan ka siduri ülevaadata. Kui ketas on ikka kulunud siis vahetaksin kindlasti selle. Endal on pärast muretum. Kanaliga garaazi on vaja või tõstukiga. Hulga lammutamist on aga keerulist pole suurt midagi.
E 39 535 1997.a.
truthful
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 30.10.2006 20:00 20
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas truthful »

aga kus ma siis selle alt lahti keeran....???

ja kas kapoti alt keeran ainult patjade pealt maha ja siis alt???

kuidas muidu vaadat õigesti siis et kas see seidur korras....
mõned pildid kui kellelgi juurde panna oleksin väga tänulik ja paljudele abiks.....

kui kohe nüüd tegema hakkan siis paneks ka kuhugi pildid et kui keegi tahab hakata tegema kunagi midagi siis olemas vms....

:P
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

Nina lahti, radikas eest, padjad lahti, juhtmed lahti, väljalase lahti, soojenduse lõdvikud, käigukasti ja siduri hoovastik, kardaan. Kui siduriketta katted on õhukeseks kulunud siis seda peaks ikka nägema ju :shock:
E 39 535 1997.a.
Kasutaja avatar
Kalev
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 10.09.2005 21:37 46
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Kalev »

Päris hulga juhtmeid on ka vaja lahti harutada kapoti alt, kapott tuleks ära võtta, radikas, jahutus voolikud jms

Mootoripadjad võid alt poolt ka lahti keerata, pole vahet, sumpa püksid ära, gardaan lahti, siis see tala, mis käigukasti toetab lahti, käigu hoovastiku tagumise otsa lased lahti ja kisud kangi salongist välja, igaks juhuks võid terve hoovastiku ära võtta, kui mootorit vähe kergitad on rohkem ruumi. Siduri silinder lase käigukasi küljest lahti sis ei pea õliga pärast plätserdama, tagasi pane pärast ilusti otse ja ettevaatlikult.

Mootor peaks mingi 45 kraadise nurga all ettepoole maha tulema.

Siduriketta kulumist saad hinnata ketta paksuse järgi, survelaager ei tohi kergesti käia, ega ragiseda(määret pole)

Kui moootor maas, sis tasuks SK tihendid(simmerlingid) üle vaadata ja vajadusel uutega asendada.

Mingi paari tunniga peaks ära tegema. ;)
F11
truthful
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 30.10.2006 20:00 20
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas truthful »

aga kas keegi oskab öelda muidu et palju maksaks selle mootori vahetus keskelt läbi???

ning mis muidu saab kohe ära vahetada???
Vasta