E30 2.3 silindri läbimõõt

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Harri_K
Huviline
Postitusi: 1897
Liitunud: 08.11.2007 14:53 04
Asukoht: Rakvere

E30 2.3 silindri läbimõõt

Postitus Postitas Harri_K »

ja 2.0?
Viimati muutis Harri_K, 26.12.2007 16:51 28, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
qpi
Huviline
Postitusi: 369
Liitunud: 08.09.2006 17:50 50
Peamine sõiduk: Z4 35i
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas qpi »

2.0 on 80mm, 2.3 kohta jään hetkel võlgu aga arvatavasti 82+
MairoG
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Postitus Postitas MairoG »

M20b20 mõlemad variandid ( nii 92 ja 95 kw) on 80 mm-se läbimõõduga silindrid.

M20B23 on samuti 80 mm

M20B25 mõlemad variandid ( 125 ja 126 kw) on 84 mm-se läbimõõduga silndrid

M20B27 on samuti 84 mm-se läbimõõduga silinder.
Harri_K
Huviline
Postitusi: 1897
Liitunud: 08.11.2007 14:53 04
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Harri_K »

ehk siis 2.3 ja 2.0 on mõlemad 80mm?
mille järgi kindlaks teha kumb mootor on?

kuna sai osta ilma plokikaaneta mootor ja läbimõõt on 80 mm
müüja sõnul on tegemist 2.3 mootoriga
jagaja on tal külje peal sisselaske kollektori all...
MairoG
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Postitus Postitas MairoG »

Mootori all otsas, juhipool, ehk vasakul pool, samas koas kuhu karteri ääred mootorikülge kinnituvad. on mootoriblokile

2.0 mootoril :arrow:
pressitud numbrid 20 6K (katalüsaatoriga variant 95 kw) 20 6E (katalüsaatorite variant 92 kw )

2.3 mootoril on seal 23 6E


osadel on see märgistus kirjas genekast allpool bloki ja karteri kohtumis paigas.

Osadel on see eespool õlivarda juures, kuid samuti bloki ja karteri kohtumis paigas :lol:


Tunned selle koha kohe ära, kuna see üpris suur ise asi kas välja loed, kuna osadel roostes....



See et jagaja seal asub, tähendab, et tegu on tõesti kas 2.3-ga või vanatüübi 2.0-ga ( 92 kw)
Harri_K
Huviline
Postitusi: 1897
Liitunud: 08.11.2007 14:53 04
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Harri_K »

kohe lähen uurima :cool:
Harri_K
Huviline
Postitusi: 1897
Liitunud: 08.11.2007 14:53 04
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Harri_K »

hetkel ei leidnud, proovib homme uuesti :)
idee järgi peaks ikkagi 2.3-le 2.0 plokikaas peale minema?
MairoG
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Postitus Postitas MairoG »

jah,

minul ka olemas 2.0 mootor kodus millel omakorda 2.3 pea ja 2.5 sisselase :D
Harri_K
Huviline
Postitusi: 1897
Liitunud: 08.11.2007 14:53 04
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Harri_K »

MairoG kirjutas:jah,

minul ka olemas 2.0 mootor kodus millel omakorda 2.3 pea ja 2.5 sisselase :D
toimib vähe teravamalt? :P
panengi siis hoopis 2.3 pea vaatab mis häält teeb :P
Kasutaja avatar
cobra
Huviline
Postitusi: 306
Liitunud: 26.09.2007 17:22 39
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas cobra »

aga kuidas saab aru, kas tegemist on 325e mootoriga?
MairoG
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Postitus Postitas MairoG »

Ei, vahet nagu erilist pole, no kui siis vaid sellepoolest et 2.3-l on kangem nukk.



To Cobra:

Selle tunned samamoodi ära nagu ennem kirjutasin 2.0 ja 2.3 vahet tegemise põhjal.


ja 2.7 motol on ka hulka erinev sisselaskekollektor..

samuti ka 2.0 ja 2.3 ühesugune sisselaskekolle, kuid 2.5 jälle erinev, hulka parema voolavusega.... ja 2.7 sellel väga erinev eelpool mainitutest :)
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

2,5 on silindri läbimõõduga 84mm.

2,0 ja 2,3 vahe teed kindlaks kui mõõdada ära kolvikäigu. 2,3 on 76,8mm. 2,0 on 66mm.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Harri_K
Huviline
Postitusi: 1897
Liitunud: 08.11.2007 14:53 04
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Harri_K »

Silwer kirjutas:2,5 on silindri läbimõõduga 84mm.

2,0 ja 2,3 vahe teed kindlaks kui mõõdada ära kolvikäigu. 2,3 on 76,8mm. 2,0 on 66mm.
mõõtmine tõi ka tulemuse :)
Tänud!
võib lukku panna
Vasta