tere klubilised siis...
mul siis selline mure et olen siin juba 1,5 tundi lugenud igasugu mootori vahetuste kohta....
kuid pole leidnud pilte ega midagi...
et siis endal nüüd kohe plaanis vahetada 1.8 m40 mootor sama vastu...
t kas mul ka siis vaja vahetada aju(mul muidu boch) näiteks....???
ja kuidas on siduri ja kaäigukast ning mootor omavahel seotud???
et kui ma võtan käigukasti lahti siis panen teise mootori vahele ja kinnitan käigukasti ja olemas???
äkki keegi saab aidata ning pilte mis siin puudusks on??!!
et siis ülehomseks saan endale garaazi vabaks ning hakkaks tegema...
E36 1,8 mootori vahetus
Kui samasuguse mootori paned siis ei pea midagi vahetama. Tõstad koos käigukastiga maha ja kui maas on siis tõstad kasti ümber. Soovitan ka siduri ülevaadata. Kui ketas on ikka kulunud siis vahetaksin kindlasti selle. Endal on pärast muretum. Kanaliga garaazi on vaja või tõstukiga. Hulga lammutamist on aga keerulist pole suurt midagi.
E 39 535 1997.a.
aga kus ma siis selle alt lahti keeran....???
ja kas kapoti alt keeran ainult patjade pealt maha ja siis alt???
kuidas muidu vaadat õigesti siis et kas see seidur korras....
mõned pildid kui kellelgi juurde panna oleksin väga tänulik ja paljudele abiks.....
kui kohe nüüd tegema hakkan siis paneks ka kuhugi pildid et kui keegi tahab hakata tegema kunagi midagi siis olemas vms....
ja kas kapoti alt keeran ainult patjade pealt maha ja siis alt???
kuidas muidu vaadat õigesti siis et kas see seidur korras....
mõned pildid kui kellelgi juurde panna oleksin väga tänulik ja paljudele abiks.....
kui kohe nüüd tegema hakkan siis paneks ka kuhugi pildid et kui keegi tahab hakata tegema kunagi midagi siis olemas vms....
Päris hulga juhtmeid on ka vaja lahti harutada kapoti alt, kapott tuleks ära võtta, radikas, jahutus voolikud jms
Mootoripadjad võid alt poolt ka lahti keerata, pole vahet, sumpa püksid ära, gardaan lahti, siis see tala, mis käigukasti toetab lahti, käigu hoovastiku tagumise otsa lased lahti ja kisud kangi salongist välja, igaks juhuks võid terve hoovastiku ära võtta, kui mootorit vähe kergitad on rohkem ruumi. Siduri silinder lase käigukasi küljest lahti sis ei pea õliga pärast plätserdama, tagasi pane pärast ilusti otse ja ettevaatlikult.
Mootor peaks mingi 45 kraadise nurga all ettepoole maha tulema.
Siduriketta kulumist saad hinnata ketta paksuse järgi, survelaager ei tohi kergesti käia, ega ragiseda(määret pole)
Kui moootor maas, sis tasuks SK tihendid(simmerlingid) üle vaadata ja vajadusel uutega asendada.
Mingi paari tunniga peaks ära tegema.
Mootoripadjad võid alt poolt ka lahti keerata, pole vahet, sumpa püksid ära, gardaan lahti, siis see tala, mis käigukasti toetab lahti, käigu hoovastiku tagumise otsa lased lahti ja kisud kangi salongist välja, igaks juhuks võid terve hoovastiku ära võtta, kui mootorit vähe kergitad on rohkem ruumi. Siduri silinder lase käigukasi küljest lahti sis ei pea õliga pärast plätserdama, tagasi pane pärast ilusti otse ja ettevaatlikult.
Mootor peaks mingi 45 kraadise nurga all ettepoole maha tulema.
Siduriketta kulumist saad hinnata ketta paksuse järgi, survelaager ei tohi kergesti käia, ega ragiseda(määret pole)
Kui moootor maas, sis tasuks SK tihendid(simmerlingid) üle vaadata ja vajadusel uutega asendada.
Mingi paari tunniga peaks ära tegema.
F11