Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
probleem siis selline, et pealkirjas nimetatud auto läheb keema kuigi tosool on normis ja kuskilt ei leki. Kas probleem võib olla termostaadis, plokikaanes või tihendis.?
aa ja blokikaane vahelt tuleb tossi kui on keema läinud.
Kui keegi teadjam tegelane teab, milles viga sis paluks abi
Lugedes sinu kirjeldust oled küll oma auto mootorit kap remondiks ette valmistamas kui juba blokikaane vahelt tossu viskab...arvatavasti peab bloki lihvimisse saatma + tihendite, veepumba, jm värgi vahetus, võimalik on ka et on blokki mõra tekkinud.
Aga mida esmalt soovitada:
1) Katsu lõdvikuid, kas võtab jahutusvedelikule üldse nö suurt ringi taha või ei lase termostaat vedelikku ringlusse.
2) Mida temperatuurinäidik salongis teeb?
Soovitaks lähimasse remondikotta pöörduda sest sümptomid tunduvad üsna tõsised ehk õnnestub veel midagi päästa. Kindlasti ära sõida autoga, millel jahtusvedelik keeb sees.
Vajadusel aitan Tartus veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
skyline kirjutas:Lugedes sinu kirjeldust oled küll oma auto mootorit kap remondiks ette valmistamas kui juba blokikaane vahelt tossu viskab...arvatavasti peab bloki lihvimisse saatma + tihendite, veepumba, jm värgi vahetus, võimalik on ka et on blokki mõra tekkinud.
Aga mida esmalt soovitada:
1) Katsu lõdvikuid, kas võtab jahutusvedelikule üldse nö suurt ringi taha või ei lase termostaat vedelikku ringlusse.
2) Mida temperatuurinäidik salongis teeb?
Soovitaks lähimasse remondikotta pöörduda sest sümptomid tunduvad üsna tõsised ehk õnnestub veel midagi päästa. Kindlasti ära sõida autoga, millel jahtusvedelik keeb sees.
termostaat ei lase vedelikku ringlusesse ja temperatuuri näidik on mingi aeg normis ja sis keerab ära läheb võimalikult kiiresti punasepeale..
Ma ei julge autot enam käimagi panna, sõitmisest rääkimata
Äkki veepumba labad saba andnud? Ei ole kindel kas 1,6 el on plastikust need nagu diislil. Aga kui sa oled teda keetnud juba korralikult ei pruugi se asi sul nii kergelt laheneda.
bummer2 kirjutas:Äkki veepumba labad saba andnud? Ei ole kindel kas 1,6 el on plastikust need nagu diislil. Aga kui sa oled teda keetnud juba korralikult ei pruugi se asi sul nii kergelt laheneda.
ma tahan kysida... vastata võivad kõik... hea kui on ka pilti näidata.
Aegajalt pasundatakse, et plastiklabad on pilbasteks lennanud mootoris... no ei ole mina oma silmaga veel sellist bmw pumpa näinud millel plastlabad oleks pilbasteks lennanud... ena autol olid lihtsalt labad võlliküljest lahti ja ta käis võllipeal ringi... aga kust on tulnud see jutt, et need üldse laiali lendavad?
Homme teen pildi! Tegu oli 525 TDS 95a veepumbaga. Pump purunes ülevaatusel kui tuuri anti. Välja sõites läks temperatuur põhja. Köieotsas sai masin koju toodud. Kõigepealt uus termostaat ikka sama jama siis tekkis mõte veepumpa vaadata ja sel see jama oligi. Kogu see tiiviku osa oli võlli otsast murdunud. Plastikut sai vabalt näpuvahel murda. Muidu oleks võinud veel mõelda, et mingi sodi käis läbi aga plastmass oli vanadusse surnud. Jahutusvedelik oli ilus puhas ja kogu süsteem oli puhas. Uus pump peale ja kõik ok.
bummer2 kirjutas:Äkki veepumba labad saba andnud? Ei ole kindel kas 1,6 el on plastikust need nagu diislil. Aga kui sa oled teda keetnud juba korralikult ei pruugi se asi sul nii kergelt laheneda.
Keetnud ei ole, korra on keema läinud, korra on temp ca kolmveerandi peale tõusnud, rohkem sõidetud ei ole.
No siis on asi kas halvas õhutamises, termostaadis(kinni) või plokikaane tihendis. Termostaati võid keevas vees testida. (Lased vee keema ja võtad tulelt ära siis pistad termostaadi sinna sisse peks kohe avanema.)
Samas ei usu et asi termostaadis on kuna sul ahjust sooja ei puhu. Tundub, et plokikaane tihend on otsad andnud.
bummer2 kirjutas:No siis on asi kas halvas õhutamises, termostaadis(kinni) või plokikaane tihendis. Termostaati võid keevas vees testida. (Lased vee keema ja võtad tulelt ära siis pistad termostaadi sinna sisse peks kohe avanema.)
Samas ei usu et asi termostaadis on kuna sul ahjust sooja ei puhu. Tundub, et plokikaane tihend on otsad andnud.
Aja auto nina püsti. (Teistmoodi mina e36 el õhku kätte ei saanud.) Radika korgi kõrval on väike punn mille saad kruvikaga lahti keerata. Tööd peks tegema kahekesi üks annab salongis gaasi teine õhutab. (Punni keerad natuke lahti ja gaasi nii 1500-2000 pööret) Nii lased kuni õhumulle enam ei tule. Sama aeg jälgi jahutusvedeliku taset ja lisa vajadusel. Ja veel peaks laskma mootori nii soojaks, et termostaat avanaeb, et surest ringist ka õhk kätte saada. Nii lihtne see ongi.