E36 käiguvahetusega probleem
E36 käiguvahetusega probleem
Niisiis vaevab minu autot probleem.
Nimelt käiku vahetades tahaks nagu takerduda käigukang kuhugile kinni ja sellist natuke krõmpsuvat häält teeb kah nagu ning vahest jääbki käigukang nagu poole käigupeale kinni ja siis tagasi tõmmates ja uuesti sama käiku sisse pannes läheb sisse.Samas kui auto on öö otsa seisnud ja hommikul kohe sõitu minnes siis alguses käib kõik hästi aga nii paari minuti möödudes hakkab jama pihta.
Sai ka Aivari ja Vaido juures käidud seal templitehase hoovis ja seal timmis mingit roobi mis oli kinni kiilunud ja vahetasin ka õli ära kastis.Nüüd käib käigukang küll üli kergelt aga vahepeal tahab nagu ikka kinni võtta.
Alguses mõtlesin ise,et sidur ära aga nüüd mitmed mehed nagu öelnud,et sidur paistab nagu korras olevat.
Nii,et kellelgi äkki mingeid soovitusi/ettepanekuid?
ja tark nagu ma olen unustasin mainida,et auto 325i 94a
Nimelt käiku vahetades tahaks nagu takerduda käigukang kuhugile kinni ja sellist natuke krõmpsuvat häält teeb kah nagu ning vahest jääbki käigukang nagu poole käigupeale kinni ja siis tagasi tõmmates ja uuesti sama käiku sisse pannes läheb sisse.Samas kui auto on öö otsa seisnud ja hommikul kohe sõitu minnes siis alguses käib kõik hästi aga nii paari minuti möödudes hakkab jama pihta.
Sai ka Aivari ja Vaido juures käidud seal templitehase hoovis ja seal timmis mingit roobi mis oli kinni kiilunud ja vahetasin ka õli ära kastis.Nüüd käib käigukang küll üli kergelt aga vahepeal tahab nagu ikka kinni võtta.
Alguses mõtlesin ise,et sidur ära aga nüüd mitmed mehed nagu öelnud,et sidur paistab nagu korras olevat.
Nii,et kellelgi äkki mingeid soovitusi/ettepanekuid?
ja tark nagu ma olen unustasin mainida,et auto 325i 94a
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
No see oli ennem ja on ka nüüd pärast õlivahetust ainuke vahe on selles,et nüüd on kang lihtsalt kergem aga tõrgub ikka.UPS kirjutas:Kas käiguvahetus on pärast uue õli lisamist vahel raksendatud igal käigul või valmistab probleeme ainult näiteks teise käigu sisse lülitamine?
Ning tegu pole ainult teise käiguga vaid kõigiga on nii.
Muide täna avastasin,et kui mootor ei tööta ja siis käike sisse ja välja võtta siis ei esine seda jama.
Ega muidu vist seal midagi väga viga ei olegi aga lihtsalt mis kõige hullem on see,et ennast ajab lihtsalt närvi ja juba ainult mõte käiguvahetusest toob kerge okse maitse suhu.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Krt täna sai siis vist selgeks,et sidur oli ikkagi oma töölepingut lõpetamas ja täna see teoks saigi.
Nimelt täpselt sama asi mis siin teemas kirjas juba http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... i+komplekt
Et kui gaasi vajutada põhja kohe siis pöörded tõusevad lakke nagu tühikäigul aga kiirus ei kasva oluliselt ja gaasi vabastades langevad jälle normi tagasi ja muidugi käib koguaeg meeletu siduri kärsahais üle pea.
Nii,et siis vist tuleb vahetada kohe kogu komplekt kuna korv kah nüüd kindlasti õhtal?
Nimelt täpselt sama asi mis siin teemas kirjas juba http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... i+komplekt
Et kui gaasi vajutada põhja kohe siis pöörded tõusevad lakke nagu tühikäigul aga kiirus ei kasva oluliselt ja gaasi vabastades langevad jälle normi tagasi ja muidugi käib koguaeg meeletu siduri kärsahais üle pea.
Nii,et siis vist tuleb vahetada kohe kogu komplekt kuna korv kah nüüd kindlasti õhtal?
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Mhmh, okei.
Selle nr 7 rõnga ma ostsin juba ennem ära, aga vahetades siiski selgus, et on vaja asjale altpoolt läheneda ning ilma tõstukita ei tee seal midagi ja nii ta vahetamata jäi. Nüüd uurin, et kõik potentsiaalsed asjad korraga siis ära vahetada. Vaadates hindu, ega tegelikult pole mõtet uuridagi: suhtodavad pisikesed jullad on kõik
Tänud vastajatele.
Selle nr 7 rõnga ma ostsin juba ennem ära, aga vahetades siiski selgus, et on vaja asjale altpoolt läheneda ning ilma tõstukita ei tee seal midagi ja nii ta vahetamata jäi. Nüüd uurin, et kõik potentsiaalsed asjad korraga siis ära vahetada. Vaadates hindu, ega tegelikult pole mõtet uuridagi: suhtodavad pisikesed jullad on kõik
Tänud vastajatele.
-
- Huviline
- Postitusi: 576
- Liitunud: 26.12.2005 12:03 03
- Peamine sõiduk: Volvo
- Asukoht: Jõgeva/Tartu
Re: E36 käiguvahetusega probleem
Mis detailid seal peamiselt siis ära kuluvad, mis tuleks üldiselt korraga ära vahetada? Olen ka kuulnud, et sinna saab ise treida mingid puksid. Selle vastu tunneksin ka rohkem huvi.
Siin on muidu selle süsteemi pukside vahetusest räägitud, kuid seal vahetab ta kõik klambrid jms pudi korraga välja.
http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... shings.htm
Siin on muidu selle süsteemi pukside vahetusest räägitud, kuid seal vahetab ta kõik klambrid jms pudi korraga välja.
http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... shings.htm
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.
Re: E36 käiguvahetusega probleem
fred soovitas ka kõik korraga vahetada :d
Re: E36 käiguvahetusega probleem
Mul umbes sama mure mure, seepärast ei hakka uut teemat tegema, lisaks loksumise problemile, ei lähe mul soojaks sõites esimene käik enam sisse hästi ja vabakäiguga aeglustades teeb pöhja alt sellist vilisevat-pirisevat häält, kas kellelgi millegi sellise vastu ka nõu on anda?
Re: E36 käiguvahetusega probleem
Kardaan käib vastu seda alumiiniumplekki.Reino26 kirjutas:...vabakäiguga aeglustades teeb pöhja alt sellist vilisevat-pirisevat häält, kas kellelgi millegi sellise vastu ka nõu on anda?
Re: E36 käiguvahetusega probleem
Kas keegi on probleemile lahenduse saanud? Kas pukside vahetuseks peab kasti allapoole laskma või pääseb siiski vahele?
edit: Siit saab vastuse
edit: Siit saab vastuse
superhea õpetus.tryku kirjutas: Siin on muidu selle süsteemi pukside vahetusest räägitud, kuid seal vahetab ta kõik klambrid jms pudi korraga välja.
http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... shings.htm