E36 parktuled
E36 parktuled
nimelt on mul angel eyes rõngad.
töötavad nad siis nagu ikka parktulede reziimis ja mure järgmine ,et põleb ainult üks rõngas kas siis teised pole äkki ühendatud vms.
sest tavaliselt kui auto on parktuledega siis põleb ka ainult 1 tuli ju
et kas võib siis olla nii et 3tk on läbi ja 1 töötab või pole teised ühendatud , äkki on mõni targem mees kes oskaks seletada nende asjade kohta rohkem siis ma saaks äkki ise neid juhtmeid torkida.
töötavad nad siis nagu ikka parktulede reziimis ja mure järgmine ,et põleb ainult üks rõngas kas siis teised pole äkki ühendatud vms.
sest tavaliselt kui auto on parktuledega siis põleb ka ainult 1 tuli ju
et kas võib siis olla nii et 3tk on läbi ja 1 töötab või pole teised ühendatud , äkki on mõni targem mees kes oskaks seletada nende asjade kohta rohkem siis ma saaks äkki ise neid juhtmeid torkida.
Re: parktuled e36
Ei saa sellest lausest aru hästi... kas mõtled, et terve tule peale põleb ainult 1 pool? Muidu põlevad ikka pargid mõlemal tulel ju.art16ur kirjutas:sest tavaliselt kui auto on parktuledega siis põleb ka ainult 1 tuli ju
Vaata parktule kaitse üle, seejärel vaata, kas parktule pesadesse vool jõuab ja kui jõuab, siis on "Angel-eyes" rõngad läbi...
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
-
- Huviline
- Postitusi: 3630
- Liitunud: 03.12.2006 13:20 45
- Peamine sõiduk: E36 M3/F31 320D
- Asukoht: tallinn/rakvere
See ei ole säästureziim vaid oleneb kummale teepoolele pargid, teepoolsed tuled paned põlema ainult. Vähemalt minuteada peaks nii olema.vull kirjutas:isegi kui suunatuli sisse jäi (see parktule säästureziim), peaks korraga ikka 2 rõngast põlema, sest adaptrid on ju parktule voolu külge ühendatud ja adaptri küljes on 2 juhet e 2 rõngast?
If everything seems under control, you're just not going fast enough
Endal sama jama. CCFL sees. Ise pandud.
Siiani oli OK, aga täna avastasin, et parempoolne ei põle.
Ehk siis põlesid ainult 3 rõngast.
Ja siis peale natukest sõitu kustus ka teine ära.
Niisiis põlevad ainult juhipoolses tules need 2 rõngast. Teisel rõngad ei põle.
Kas on alust arvata, et rõngad said otsa? Imelik on see, et alguses kustus üks täiesti lambist, ja siis teine.
Neil mingit kaitset on kuskil mida kontrollida?
Siiani oli OK, aga täna avastasin, et parempoolne ei põle.
Ehk siis põlesid ainult 3 rõngast.
Ja siis peale natukest sõitu kustus ka teine ära.
Niisiis põlevad ainult juhipoolses tules need 2 rõngast. Teisel rõngad ei põle.
Kas on alust arvata, et rõngad said otsa? Imelik on see, et alguses kustus üks täiesti lambist, ja siis teine.
Neil mingit kaitset on kuskil mida kontrollida?
Niisiis..
Tõstsin inverterid omavahel ümber ja tuli välja, et üks nendest on kutupiilu.
Korrasoleva inverteriga põlevad mõlemad pooled kenasti. Niiet rõngad korras kõik. Hetkel jätsin ta parempoolse tule sisse. Teise võtsin koju.
Võtsin kaane maha ja avastasin, et üks transistor on lihtsalt pooleks.
Kuna elektroonika on mu teiseks hobiks peale autode, siis otsustasin asja kallal nokitseda. Kui asja ei saa, sebin kuskilt uue inverteri.
Arvan, et asi ainult selle transiga piirdubki. Aga jama on selles, et inverter on musta pehme ainega üle valatud ja see teeb asja veidi keeruliseks.
Aga ma üritan.
Aga öelge, kas inverteri saab kuskilt üldse eraldi sebida/osta?
Mis hinnaks ligikaudselt on?
Tõstsin inverterid omavahel ümber ja tuli välja, et üks nendest on kutupiilu.
Korrasoleva inverteriga põlevad mõlemad pooled kenasti. Niiet rõngad korras kõik. Hetkel jätsin ta parempoolse tule sisse. Teise võtsin koju.
Võtsin kaane maha ja avastasin, et üks transistor on lihtsalt pooleks.
Kuna elektroonika on mu teiseks hobiks peale autode, siis otsustasin asja kallal nokitseda. Kui asja ei saa, sebin kuskilt uue inverteri.
Arvan, et asi ainult selle transiga piirdubki. Aga jama on selles, et inverter on musta pehme ainega üle valatud ja see teeb asja veidi keeruliseks.
Aga ma üritan.
Aga öelge, kas inverteri saab kuskilt üldse eraldi sebida/osta?
Mis hinnaks ligikaudselt on?