E36 Põhjaalune vilin
E36 Põhjaalune vilin
Nimelt siis täna kui auto käima panin hakkas kostuma auto alt vilinat või sellist häirivat häält.
Aga kui sidur alla vajutada siis see kaob ja kui uuesti ülesse lasta siis hakkab jälle vilisema samas ka kui tühikäigul auto käib ja gaasi vajutada siis see suureneb koos pöörete tõusuga.
Autoks E36 325 Coupe 94.
Aga kui sidur alla vajutada siis see kaob ja kui uuesti ülesse lasta siis hakkab jälle vilisema samas ka kui tühikäigul auto käib ja gaasi vajutada siis see suureneb koos pöörete tõusuga.
Autoks E36 325 Coupe 94.
Ou Vööthüään!!!
Terv. Kle ma täna just sai enda oma sarnase veaga kätte.
Mul ka algul vilised , surises nagu ja kui sidur all siis vaikus. Ise vahetasin kogu siduri komplekti sügisel 2007. Nüüd siis oli asi järgmises: Järsku hakkas sidur all vajutades ülesse peksma ja ragises meeletult, kuna ma sõitsin vilinaga edasi mingi paar kuud. Nii viga oli siis nüüd selline: mingi kahvel andis otsad ja peksis survelaagri korpuse segi. Lamellid korvil ja ketasi ise tipp-topp korras.
Edu sulle!
Mul ka algul vilised , surises nagu ja kui sidur all siis vaikus. Ise vahetasin kogu siduri komplekti sügisel 2007. Nüüd siis oli asi järgmises: Järsku hakkas sidur all vajutades ülesse peksma ja ragises meeletult, kuna ma sõitsin vilinaga edasi mingi paar kuud. Nii viga oli siis nüüd selline: mingi kahvel andis otsad ja peksis survelaagri korpuse segi. Lamellid korvil ja ketasi ise tipp-topp korras.
Edu sulle!
Re: E36 Põhjaalune vilin
BuFu kirjutas:Nimelt siis täna kui auto käima panin hakkas kostuma auto alt vilinat või sellist häirivat häält.
Aga kui sidur alla vajutada siis see kaob ja kui uuesti ülesse lasta siis hakkab jälle vilisema samas ka kui tühikäigul auto käib ja gaasi vajutada siis see suureneb koos pöörete tõusuga.
Autoks E36 325 Coupe 94.
Selline soovitus sulle et kontrolli käigukastis õli. Survelaager peaks vilisema hakkama siis kui vajutad siduri alla. Mul oli paar nädalat tagasi samad sümptomid ja probleem oli selles et käigukastis polnud praktiliselt õli ollagi. Uus õli ja probleem lahendatud. Arvatavasti on sul sama asi ning käigukastis otsalaager kuival jäänud.
Vaata kasti pealt kleepsu mis õli sisse läheb. Mul oli ATF ja sain 100 eekuga hakkama.
Edu remondiga