Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
sinna vaja voolikuid peasilindrit ja töö silindrit loogiliselt võttes ja voolikud.. ülejäänud on su oma mõtte tee juba kuidas sa selle süsteemi toimima saad
lihtsalt huvi pärast küsin milleks see vajalik on?
kopp ees sellest et kässar ei võta .. .. mis stial tehtud tuleb ümber teha.. ja pealegi aitab driftimisel ka kaasa
Kässari kohapealt.. : rallimehed ütlesid et paned tagumistele piduritele lihtsalt kolmiku vahele ja mingi klpi ? .. et siis kui kässarit tõmmad võtavad tagumised pid .. ja klapp selleks et jalg piduritest õli üless ei suruks ..
325i e36 EX
525 TDS touring - Lagisteades läbi eestimaa
Kas lihtsam poleks kässar korda teha? Minu e36 el võtab kässar küll ülihästi. Asfaldil kannaka tegemine küll probleem ei ole iseasi kas seda teha vaja on.
Klotside vahetus, trosside pingutamine ja võtab nagu niuhti. Milleks tekitada endale üleliigset peavalu.
Minu masin. Pühitsetud olgu sinu mootor, sinu kiirendus tulgu, sinu kummid kulugu asfaldil. Meie igapäevane käivitus, anna meile esimesel katsel, ja anna meile andeks meie kiirendused linnas.
ei tea .. minul ei võta igastahes .. vaatab kõigepealt .. korra lauapeale laiali uuesti võtta .. vb saab targemaks .. nüüd natuke sõitnudnii vb näha kust võtab ja kust mitte..
325i e36 EX
525 TDS touring - Lagisteades läbi eestimaa
Kas salongist sealt käsipiduri katte alt oled peale keeranud ve? Mul uuel autole oli ka kässar nõrk võtsin ka lahti neid trumleid ja õlitasin a ei midagi. Siis keerasin trossid pingule ja nüüd kui kännutaga. Ja seal trummli sees klotside vahel on ka sihuke väike junn mida saab pikemaks keerata. Algul reguleerid selle paika proovides koguaeg trumlit peale kuni enam ei lähe siis keerad natuke tagasi et vabalt ringi käiks. Siis salongis ka pingule ja peks korras olema.