Autoks BMW E46 2,5 125kw 2000a.
Peale käivitamist lööb umbes 2-3-ks sekundiks kollase õlitule põlema ja siis kustub. Kõik töötab perfektselt(siiamaani pole midagi avastanud, õli kuhugi ei kao) Ise kahtlustan anduri probleemi...äkki leidub mõni targem inimene, kes oskaks vastata?
E46 õlituli põleb 3 sekundit
tasapind normis...õli vahetatud (BP Visco 5000) sama jama oli ka enne õlivahetust....ja tuli süttib nii sooja, kui külma mootoriga. Seepärast kahtlustasingi andurit ennast, kuna muud asjad töötavad nii nagu peabkollerimees kirjutas:Tasapind madal äkki? Või õli nii paks, et ei voola külmastpeast kohe karterisse tagasi.
---
Selleks on õlitaseme andur..maksab UM'is miskit 1800 krooni...see on e46 tüüpviga..sama probleem kummitab mindki. Nüüd kui õlivahetus tulemas,läheb see andur samuti mul vahetusse. Minul põleb see tuluke peale käivitumist umes 15 sekundit.Õlitase on korras!
Ja neid teemasid on siin vägagi mitmeid,kus sellest juttu on !
Ja neid teemasid on siin vägagi mitmeid,kus sellest juttu on !
Mercedes- Benz V250 - 2016
foxy007 kirjutas:Selleks on õlitaseme andur..maksab UM'is miskit 1800 krooni...see on e46 tüüpviga..sama probleem kummitab mindki. Nüüd kui õlivahetus tulemas,läheb see andur samuti mul vahetusse. Minul põleb see tuluke peale käivitumist umes 15 sekundit.Õlitase on korras!
Ja neid teemasid on siin vägagi mitmeid,kus sellest juttu on !
Tänud! Nüüd asi selge vähemalt.
---